Page 26 - TRACTION 132
P. 26
MOTO: MOTO GUZZI V7
Δεσποινίς ετών 50
Πιο ανάλαφρη, ταχύτερη και αναβαθμισμένη,
η αειθαλής σειρά των V7 υποδέχεται την 33η έκδοσή της!
H Moto Guzzi γιορτάζει τα 100 της χρόνια στις 15 Μαρτίου του 2021 και Ο νέος κινητήρας της Moto Guzzi προέρχεται ουσιαστικά από το V85 TT
θα γίνει πρώτο ευρωπαϊκό εργοστάσιο μοτοσυκλετών που συμπληρώνει και κάνει το ντεμπούτο του στη νέα V7. Είναι ο νεότερος και πιο σύγχρονος
έναν αιώνα συνεχούς παρουσίας και παραγωγής. Και ξεκινά τον «εορτα- κινητήρας που έχει κατασκευαστεί στο Mandello del Lario και ουσιαστι-
σμό» με ένα μοντέλο που έχει περάσει τα 50 χρόνια στον δρόμο... κά αυξάνει τον κυβισμό της V7 από τα 750 στα 850 κ.εκ.
To 1967 έκανε για πρώτη φορά την εμφάνισή της δημιουργώντας αίσθη- O κυβισμός των 750 συνόδευε το μοντέλο σε όλες τις παραλλαγές και
ση τότε, με την απόδοση του κινητήρα της και τη φιλικότητα στην οδήγηση. εξελίξεις του από το 1971 μέχρι και το 2020. Αυτή είναι μια από τις πιο
Λίγα χρόνια αργότερα, το 1971, ανέβηκε στα 750 κ.εκ. και χαρακτηρί- μακρόχρονες πορείες κυβισμού που, παρά την πίεση των όλο και πιο αυ-
στηκε μέχρι και superbike, οπότε αποτέλεσε τη βάση για τα εξαιρετικά στηρών προδιαγραφών, διατηρήθηκε για μισό αιώνα. Μέχρι το 2021
επιτυχημένα Le Mans. που ανέβηκε τελικά κατά 100 κ.εκ., στα 850 κ.εκ.
Από τότε πολύ νερό έχει κυλήσει στο αυλάκι της ιστορίας της V7, που άνοι- O νέος κινητήρας εγγυάται καλύτερες επιδόσεις και βελτιωμένη συνολική
ξε ένα νέο κεφάλαιο το 2007, χρονιά που «αναζωπυρώθηκε» η παρου- απόδοση, με στόχο να προσφέρει απολαυστική εμπειρία οδήγησης, δια-
σία της στις βιτρίνες, έπειτα από 30 χρόνια απουσίας. σκέδαση και αξιοπιστία.
Με πλήθος παραλλαγών και συνοδευτικών, η σειρά V7 έχει να επιδείξει Αποδίδει κατά 25% περισσότερη μέγιστη ισχύ, φτάνοντας τους 65 ίππους
μια σπάνιας παραγωγικότητας σειρά από 32 εκδόσεις σε αυτό το ταξίδι στις 6.800 σ.α.λ., έναντι των 52 ίππων στις 6.200 σ.α.λ. του προηγούμενου
της στον χρόνο. Έγινε Special, Sport, Classic, Cafe Classic, Clubman Racer, μοντέλου. Οι τιμές μπορεί να δείχνουν μικρές για την «παρανοϊκή» εποχή
Racer σκέτο, Stone, μετά έπιασε τις ειδικές εκδόσεις, Special Edition, για των 200 ίππων που ζούμε, ωστόσο η θεαματική αύξηση από το προηγού-
την EICMA του 2012, Racer Limited Edition το 2014. Από το 2007 δε, η μενο μοντέλο σηματοδοτεί όντως μια νέα μοτοσυκλέτα.
ατόφια V7 άρχισε να λαμβάνει και λατινική αρίθμηση V7II και V7III. Άλλωστε αποτελεί επιλογή η συγκεκριμένη απόδοση του κινητήρα δίνο-
Για το 2021, η V7 αφήνει πίσω τη λατινική αρίθμηση με σκοπό να κόψει ντας έμφαση στη ροπή χαμηλά κι όχι στη μέγιστη δυνατή ιπποδύναμη.
τα δεσμά με τη συγκεκριμένη σειρά έναρξης το 2007 και να σηματοδο- Προφανές, γιατί ο ίδιος κινητήρας στην V85TT αποδίδει 80 ίππους.
τήσει μια νέα εποχή για το ιστορικό μοντέλο. Το σύμβολο των κλασικών Η μέγιστη ροπή έχει επίσης αυξηθεί αισθητά, ανεβαίνοντας από τα 60 Nm
ιταλικών μοτοσυκλετών πορεύεται πλέον ως V7 «σκέτο» – με δύο παραλ- στις 4.250 σ.α.λ. στα 73 Nm στις 5.000 σ.α.λ., με περισσότερο από το 80%
λαγές είναι η αλήθεια... της ροπής να είναι διαθέσιμο ήδη στις 3.000
Δύο θα είναι οι διαθέσιμες εκδόσεις: η κυρίαρχη V7 Stone με το έντονο σ.α.λ. Αυτό είναι άλλωστε και το ζητούμενο από
και μινιμαλιστικό της στυλ. Παράλληλα, η V7 Special αναδεικνύει πιο έναν δικύλινδρο κινητήρα μεγάλου κυβισμού.
έντονα τις κλασικές και κομψές γραμμές της και αναλαμβάνει τη σύνδεση Η τελική μετάδοση είναι «φυσικά» με άξονα
με το ένδοξο παρελθόν. που δέχτηκε ενισχύσεις και ο συμπλέ-
Η προσωπικότητα και η αυθεντικότητα παραμένουν ανέπαφες, η συγγέ- κτης παραμένει ξηρός, όπως πάντα.
νεια και οπτική ταυτότητα, ακόμη και με το πρώτο μοντέλο του 1967, είναι Το κιβώτιο των έξι σχέσεων αποτε-
εκεί. Αξίες που αντέχουν στον χρόνο και έχουν ενσωματωθεί στον γε- λεί υπόδειγμα ακρίβειας και
νετικό κώδικα κάθε μοτοσυκλέτας Moto Guzzi. ευκολίας στις αλλαγές και