Page 27 - TRACTION 132
P. 27

ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΧΟΥΝΤΡΑ, ΦΩΤΟ:  MOTO GUZZI, WEB


              είναι ένας από τους παράγοντες που θυμίζουν ότι λειτουργικά ανήκει στη
              σύγχρονη εποχή.  Σε σύγκριση με την προηγούμενη έκδοση, η νέα V7
              διαθέτει πιο ολοκληρωμένο εξοπλισμό και αποπνέει μεγαλύτερη ωριμό-
              τητα. Κάτι εμφανές τόσο στο αισθητικό αποτύπωμα όσο και στη λιτότητα
              των γραμμών και των οπτικών στοιχείων. Τα τελικά των εξατμίσεων χρει-
              άστηκε να αυξήσουν τις διαστάσεις τους και ελαφρώς τη διάταξή τους,
              εξακολουθούν βέβαια να συμμετέχουν σε μεγάλο βαθμό στην αισθητική
              της μοτοσυκλέτας.
              Ο τροχός πίσω είναι φαρδύτερος ακολουθώντας και την αύξηση της ισχύ-
              ος, ενώ ενισχυμένα είναι και τα παραδοσιακά συμβατικά αμορτισέρ για
              την πίσω ανάρτηση, που προέρχονται από την Kayaba, ενώ προσφέρουν
              και λίγο μεγαλύτερη διαδρομή. Τα πλαϊνά καπάκια είναι νέας σχεδίασης,
              όπως και το πιο κοντό πίσω φτερό.  Το πλαίσιο έχει αναβαθμιστεί με την
              προσθήκη ατσάλινων ενισχύσεων στον λαιμό του τιμονιού, ενώ νέες είναι
              οι βάσεις των μαρσπιέ συνεπιβάτη.
              Η νέα σέλα είναι πλέον δύο επιπέδων για να εξασφαλίζει μεγαλύτερη
              άνεση και να επαναφέρει την απόσταση από το έδαφος που προσέθεσε
              η αυξημένη διαδρομή τής πίσω ανάρτησης.  Η Moto Guzzi V7 Stone δι-
              αθέτει νέο full LED φωτισμό, με προβολέα που περιλαμβάνει φώτα ημέ-
              ρας στο σχήμα του αετού της Moto Guzzi. Ο νέος πίνακας οργάνων, σε
              απόλυτη συμφωνία με τη μινιμαλιστική εμφάνιση της μοτοσυκλέτας, είναι
              πλήρως ψηφιακός και συγκεντρώνεται σε ένα στρογγυλό όργανο.
              Η V7 Special διατηρεί τα κομψά διπλά αναλογικά όργανα (ταχύμετρο και
              στροφόμετρο), καθώς και τους κλασικούς ακτινωτούς τροχούς. Νέες είναι
              και οι σπορ ζάντες αλουμινίου της Stone, ενώ ο πίσω τροχός συνδυάζεται
              με φαρδύτερο ελαστικό διαστάσεων 150/70 από 130/70.
              Η V7 διαθέτει στον βασικό της εξοπλισμό τον ρυθμιζόμενο έλεγχο πρό-
              σφυσης MGCT (traction control), ο οποίος μπορεί και να απενεργοποι-
              ηθεί. Θα διατίθεται επίσης και σε έκδοση μειωμένης ισχύος, συμβατή με
              τους περιορισμούς που αφορούν την οδήγηση με δίπλωμα κατηγορίας
              Α2, δημιουργώντας μια ιδανική επιλογή για τους νέους Guzzisti.  Η V7
              Stone  παράγεται  σε  τρία  χρώματα  με  σατινέ  φινίρισμα:  μαύρο  «Nero
              Ruvido», γαλάζιο «Azzurro Ghiaccio» και πορτοκαλί «Arancione Rame».
              Οι χρωματικές επιλογές για τη V7 Special, την έκδοση δηλαδή που εκφρά-
              ζει περισσότερο την κομψότητα και τη φιλοσοφία του πρώτου μοντέλου
              V7, είναι οι μπλε «Blu Formale» και γκρι «Grigio Casual».















                                                                   ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
                                                                   ΜΟΤΟ GUZZI V7
                                                                   Κινητήρας: Δικύλινδρος, V2, 4χρονος, 850 κ.εκ.
                                                                   Ισχύς: 65 HP @6800 RPM
                                                                   Pοπή: 73 Νm
                                                                   Aνάρτηση εμπρός: Τηλεσκοπικό πιρούνι, διαμέτρου 40 mm
                                                                   Ανάρτηση πίσω: Ψαλίδι αλουμινίου, δύο αμορτισέρ
                                                                   Φρένα Ε/Π: Δίσκος 320 mm, δαγκάνα 4 εμβόλων Brembo / Δίσκος
                                                                   260 mm δαγκάνα 2 εμβόλων
                                                                   Τιμή: Αναμένεται
   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32