Page 24 - TRACTION 138-139
P. 24

cover story


                                                                                  Κινητήρες

                                                                                  Μεγάλη γκάμα επιλογής κινητήρων για το νέο
                                                                                  Bayon με κυβισμό 1.0 και 1.2 λίτρων βενζί-
                                                                                  νης, υβριδικής ή μη τεχνολογίας, ατμοσφαιρι-
                                                                                  κών ή τούρμπο. Έχουμε και λέμε λοιπόν: 1.0
                                                                                  λίτρου T-GDi τρικύλινδρο τούρμπο απόδοσης
                                                                                  100 ίππων σε δύο εκδόσεις, υβριδικό ή χωρίς
                                                                                  υβριδική υποστήριξη, 1.0 T-GDi απόδοσης
                                                                                  120 ίππων μόνο υβριδικό και 1.2 MPi τε-
                                                                                  τρακύλινδρο ατμοσφαιρικό με 84 ίππους. Το
                                                                                  υβριδικό σύστημα της Hyundai είναι 48V.
                                                                                  Όσον αφορά τα κιβώτια ταχυτήτων, οι υβρι-
                                                                                  δικές εκδόσεις θα συνδυάζονται ή με εξάρι
                                                                                  τεχνολογίας iMT χειροκίνητο ή με εφτάρι DCT.
                                                                                  Αντίστοιχα ο 1.200άρης συνδυάζεται με πεντά-
                                                                                  ρι χειροκίνητο, ο 1.000άρης με χειροκίνητο έξι
                                                                                  σχέσεων ή αυτόματο DCT 7 σχέσεων.
                                                                                  Αξίζει να σημειώσουμε πως το Bayon είναι το
                                                                                  πρώτο Crossover της Hyundai που εξοπλίζεται
                                                                                  με το Rev Matching, που συνήθως προορι-
                                                                                  ζόταν για μοντέλα υψηλών επιδόσεων της
                                                                                  Hyundai. Τι σημαίνει αυτό; Ότι όταν ο οδηγός
                                                                                  προτίθεται να κατεβάσει ταχύτητα, αυτή η λει-
                                                                                  τουργία συγχρονίζει τις στροφές του κινητήρα
                                                                                  για ομαλότερη αλλαγή. Αυτό που παλαιότερα
                                                                                  χαρακτήριζαν σαν διπλογκαζιά πριν από το
                                                                                  κατέβασμα για να «διευκολυνθεί» το κιβώτιο
                                                                                  ταχυτήτων.  To Rev Matching διατίθεται με
                                                                                  τον κινητήρα 1.0 T-GDi σε συνδυασμό με
                                                                                  κιβώτιο 7DCT και τον κινητήρα 1.0 T-GDi με
                                                                                  ήπιο υβριδικό σύστημα σε συνδυασμό με
                                                                                  κιβώτιο 6iMT και σε λειτουργία Sport.
                                                                                  Τιμές
                                                                                  Εισαγωγική τιμή για το Bayon στην έκδοση
                                                                                  Exclusive με 84 ίππους, 15.790 ευρώ. Ακο-
                                                                                  λουθεί η έκδοση με τον 1.000άρη κινητήρα
                                                                                  απόδοσης 100 ίππων από 17.190 ευρώ. Μια
                                                                                  ενδεικτική τιμή για τους κινητήρες απόδοσης
                                                                                  120 ίππων με εξάρι κιβώτιο και ήπια υβριδική
                                                                                  τεχνολογία, από 19.690 ευρώ.



















              24 TRACTION MAGAZINE
   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29