Page 24 - TRACTION 138-139
P. 24
cover story
Κινητήρες
Μεγάλη γκάμα επιλογής κινητήρων για το νέο
Bayon με κυβισμό 1.0 και 1.2 λίτρων βενζί-
νης, υβριδικής ή μη τεχνολογίας, ατμοσφαιρι-
κών ή τούρμπο. Έχουμε και λέμε λοιπόν: 1.0
λίτρου T-GDi τρικύλινδρο τούρμπο απόδοσης
100 ίππων σε δύο εκδόσεις, υβριδικό ή χωρίς
υβριδική υποστήριξη, 1.0 T-GDi απόδοσης
120 ίππων μόνο υβριδικό και 1.2 MPi τε-
τρακύλινδρο ατμοσφαιρικό με 84 ίππους. Το
υβριδικό σύστημα της Hyundai είναι 48V.
Όσον αφορά τα κιβώτια ταχυτήτων, οι υβρι-
δικές εκδόσεις θα συνδυάζονται ή με εξάρι
τεχνολογίας iMT χειροκίνητο ή με εφτάρι DCT.
Αντίστοιχα ο 1.200άρης συνδυάζεται με πεντά-
ρι χειροκίνητο, ο 1.000άρης με χειροκίνητο έξι
σχέσεων ή αυτόματο DCT 7 σχέσεων.
Αξίζει να σημειώσουμε πως το Bayon είναι το
πρώτο Crossover της Hyundai που εξοπλίζεται
με το Rev Matching, που συνήθως προορι-
ζόταν για μοντέλα υψηλών επιδόσεων της
Hyundai. Τι σημαίνει αυτό; Ότι όταν ο οδηγός
προτίθεται να κατεβάσει ταχύτητα, αυτή η λει-
τουργία συγχρονίζει τις στροφές του κινητήρα
για ομαλότερη αλλαγή. Αυτό που παλαιότερα
χαρακτήριζαν σαν διπλογκαζιά πριν από το
κατέβασμα για να «διευκολυνθεί» το κιβώτιο
ταχυτήτων. To Rev Matching διατίθεται με
τον κινητήρα 1.0 T-GDi σε συνδυασμό με
κιβώτιο 7DCT και τον κινητήρα 1.0 T-GDi με
ήπιο υβριδικό σύστημα σε συνδυασμό με
κιβώτιο 6iMT και σε λειτουργία Sport.
Τιμές
Εισαγωγική τιμή για το Bayon στην έκδοση
Exclusive με 84 ίππους, 15.790 ευρώ. Ακο-
λουθεί η έκδοση με τον 1.000άρη κινητήρα
απόδοσης 100 ίππων από 17.190 ευρώ. Μια
ενδεικτική τιμή για τους κινητήρες απόδοσης
120 ίππων με εξάρι κιβώτιο και ήπια υβριδική
τεχνολογία, από 19.690 ευρώ.
24 TRACTION MAGAZINE