Page 25 - TRACTION 138-139
P. 25

Στον δρόμο

              Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας ήταν το 1.000άρι με τούρμπο κινητήρα απόδοσης 100 ίππων με το αυτόματο κιβώτιο 7DCT, την έκδοση που – κατά
              τη γνώμη μας – έχει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον στην ιδιαίτερη ελληνική αγορά. Τις ημέρες που είχαμε το αυτοκίνητο στη διάθεσή μας τις μοιραστή-
              καμε με τον Μάνο, ώστε στο τέλος ανταλλάσσοντας απόψεις να καταλήξουμε στον χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
              Πρωταγωνιστικό ρόλο έχει η ποιότητα κατασκευής και η προσοχή στις λεπτομέρειες της συναρμολόγησης, παραπέμποντας σε αυτοκίνητο μεγαλύ-
              τερης κατηγορίας. Ευχάριστη θέση οδήγησης με μεγάλη ορατότητα, ώστε να μην υπάρχουν κενά σημεία.
              Σε επίπεδο αναρτήσεων, τα γόνατα McPherson εμπρός και ο ημιάκαμπτος άξονας πίσω είναι ρυθμισμένα σε σπορ φιλοσοφία, τόσο σφικτά όσο
              ταιριάζει στον νεανικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου, «προσφέροντας» περιορισμένες κλίσεις του αμαξώματος και φυσικά σταθερή γραμμική πορεία
              ακριβείας στις στροφές. Τα χαμηλού προφίλ λάστιχα συμβάλλουν σε αυτή τη συμπεριφορά. Επειδή ό,τι επιταχύνει και ταξιδεύει πρέπει και να στα-
              ματά, στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνονται αεριζόμενοι δίσκοι εμπρός και δίσκοι πίσω.
              Αναμφίβολα το μέλλον ανήκει στα αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων, που εκτός από συμβολή στην ξεκούραστη οδήγηση, κυρίως μέσα στην πόλη,
              συμβάλλουν στην οικονομία της κατανάλωσης.
              Μάλιστα είναι τόσο εξελιγμένα πλέον που οι αλλαγές των ταχυτήτων είναι σχεδόν μη αντιληπτές.
              Αυτό όμως που έχει ιδιαίτερη σημασία είναι πως απομακρύνεται η γνωστή καταπόνηση του δίσκου πλατό και η αντικατάστασή του στα χειροκίνητα
              κιβώτια, που είναι αρκετά δαπανηρό.
              Με βάση την τεράστια εμπειρία που έχει αποκομίσει η Hyundai από την εμπλοκή της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, με τα δύο συνεχόμενα
              πρωταθλήματα Κατασκευαστών που έχει κερδίσει το 2019 και το 2020, σαφέστατα και έχει τη γνώση να παρουσιάσει ένα αυτόματο κιβώτιο με
              ακαριαίες χρονικά αλλαγές ταχυτήτων.
              Πρέπει όμως να λάβουμε υπ’ όψιν μας το κόστος που θα εκτοξεύσει την τιμή πώλησης του αυτοκινήτου, αλλά και τους πελάτες που στοχεύει το
              Bayon και που ποτέ δεν θα τους απασχολήσει η χρονική ταχύτητα των αλλαγών στο κιβώτιο.
   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30