Page 23 - TRACTION 141
P. 23

Τα εμπρός φωτιστικά σώματα της Fiat Barchetta


              Φυσικά σε αυτό βοήθησε πολύ η τεχνολογία LED, η οποία μάλιστα   όπως για παράδειγμα η Alfa Romeo GTV. Ο λόγος ήταν πως χρη-
              εκτόπισε και τα φώτα Xenon, τα οποία είχαν πολύ μεγαλύτερο όγκο   σιμοποίησαν το πάτωμα και τα μηχανικά μέρη της 1750 και έτσι ο
              ενώ παράλληλα ανέπτυσσαν τεράστιες θερμοκρασίες. Θυμάται ο   χρόνος να μπει στην παραγωγή περιορίστηκε πάρα πολύ.
              Ανδρέας πως LED τεχνολογία χρησιμοποιούσε τότε η BMW στα   Στην τεράστια σχεδιαστική του πορεία ο Ανδρέας Ζαπατίνας έχει δώ-
              πίσω φώτα της Ζ8, αλλά και η Maserati Boomerang concept car.   σει μοναδικές σχεδιαστικές δημιουργίες, που έχουν αφήσει έντονη
              Το σχεδιαστικό του ταξίδι ξεκίνησε το 1986, με την ολοκλήρωση   την παρουσία του στην εξέλιξη των αυτοκινήτων.
              των σπουδών του στο Art Center College of Design της Καλιφόρ-  Για παράδειγμα, στο πέρασμα από το Gruppo Fiat, και συγκεκριμέ-
              νια. Μάλιστα, η χρονική περίοδος που ολοκλήρωσε τις σπουδές   να από το Centro Stile, δικά του παιδιά ήταν η θρυλική Barchetta,
              του μου έλυσαν μια απορία για το χρονικό διάστημα που ήταν   οι δυο Alfa Romeo GTA 147 και 156, ενώ πολλά ακόμη φέρουν το
              απαραίτητο εκείνα τα χρόνια ώστε ένα αυτοκίνητο να μπει στην πα-  στίγμα του. Όπως τα αξεπέραστα Fiat Coupe, Bravo, Punto και οι
              ραγωγή από τη στιγμή που άρχιζε ο σχεδιασμός του. Συνήθως ήταν   Alfa Romeo Brera, 159, 156 Sportwagon. Αναμφίβολα μια ακόμη
              τέσσερα με έξι χρόνια, ενώ στις ημέρες μας έχει μειωθεί σχεδόν στο   δημιουργία του, που βρήκε μιμητές από όλους σχεδόν τους κατα-
              ήμισυ. Βέβαια έχουν υπάρξει περιπτώσεις ακόμη και στο μακρινό   σκευαστές αυτοκινήτων, ήταν το πίσω μέρος της Alfa Romeo 145,
              1970 ένα αυτοκίνητο να μπει στην παραγωγή μέσα σε μια διετία,   με το πλατύ V και τα φώτα με το τραπεζοειδές σχήμα που ακόμη

                                                                                                  TRACTION MAGAZINE 23
   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28