Page 28 - TRACTION 141
P. 28
MOTO: DUCATI MULTISTRADA V2/V2S
Οι φήμες ήθελαν το λιτό όσο και βαρύ ακρωνύμιο να συνοδεύει
μια μεγάλη Multistrada, 1.200 cc και άνω. Ωστόσο, τα σχέδια
ήθελαν το πληθωρικό όνομα να ωθήσει τη Multi στην πιο καυτή κα-
τηγορία της εποχής, αυτή με τα μεγάλα τριψήφια νούμερα κυβισμού.
Η Multistrada 950 ήταν ήδη V2, με την έννοια ότι φορούσε κινητή-
ρα V2, και ήταν ήδη επιτυχημένη. Αναμενόμενο, καθώς γεφυρώνει
ιδανικά όλα τα ζητούμενα από μια μοτοσυκλέτα γενικής χρήσης.
Μικρότερη σε απόλυτους όγκους από μια 1260, ελαφρύτερη σε
κιλά και σε αίσθηση, αναλογικά ευέλικτη για καθημερινή χρήση,
πειστικά άνετη για πολύωρα ταξίδια, πληθωρικά αποδοτική σε sport
χρήση.
Διαθέτει έντονα sport όσο και sport touring χαρακτηριστικά, που
Είδηση V2 διαδρομή που σε «καλεί», η V2 θα ανταποκριθεί απόλυτα στο
σημαίνει απλώς ότι αν βρίσκεσαι σε touring και συναντήσεις μια
κάλεσμα.
Ducati, ευέλικτη και τεχνολογικά προηγμένη μοτοσυκλέτα, που
oταν η Ducati αναπτύσσεται και Άνετη, ευχάριστη στην οδήγηση, fun-to-ride όπως αναφέρει και η
συνεχίζει δυναμικά την πορεία της, φέρει πλέον και το παράσημο V2
στην κατηγορία των V4 κινητήρων, η στα πλαστικά της.
ταυτότητα V2 αποτελεί φετίχ. Η νέα Κατά τον σχεδιασμό της νέας Multi V2, λίγα πράγματα μπορούσαν
«μικρή» Multistrada μεταφέρει το δέος να αλλάξουν καθώς η συνταγή ήταν ήδη επιτυχημένη. Οπότε,
της μακρόχρονης ιστορίας των V2 και επιστρατεύτηκαν τα μικροσκόπια ώστε να εντοπιστούν πεδία όπου
θα μπορούσε να υπάρξει βελτίωση ή αλλαγή.
περνά την οπτική τους μέσα από την Η μείωση του βάρους είναι πάντα ένας ευπρόσδεκτος στόχος και το
τεχνολογική εξέλιξη αποτέλεσμα είναι η νέα V2 να ζυγίζει 5 κιλά λιγότερο από την προ-
ηγούμενη Multi 950. Αυτό συνέβη με άνωθεν δάνειο, λαμβάνοντας
στοιχεία από την εξωτική V4. Οι τροχοί έφεραν σημαντική μείωση,
περίπου 2 κιλών, οι επεμβάσεις στον κινητήρα άλλων τόσων και τα
υπόλοιπα εξοικονομήθηκαν από περιφερειακά μέρη, τους καθρέ-
πτες, τα πλαστικά αλλά και τις δαγκάνες του εμπρός φρένου.
Ο κινητήρας είναι φυσικά ο Testastretta 11°, με κυβισμό 937 κ.εκ.
Ο υδρόψυκτος desmo, με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, απο-
δίδει 113 ίππους και περίπου 10 kg ροπής. Απέκτησε νέες μπιέλες,
νέο ελαφρύτερο (-1,5 kg) υδραυλικό συμπλέκτη με 8 δίσκους και
βελτιωμένο κιβώτιο ταχυτήτων.
Διατίθεται και σε έκδοση με χαμηλότερη ιπποδύναμη, που με τη
σειρά της μπορεί να περιοριστεί στα 35 kW, ώστε να μπορεί να
οδηγηθεί και από κατόχους διπλώματος A2 κατηγορίας.
Με έμφαση στη γραμμική απόδοση και γεμάτος σε όλο το φάσμα
των στροφών, έχει κάνει σημαία την αξιοπιστία του. Με τα εκτετα-
μένα διαστήματα συντήρησης, 15.000 χλμ. για αλλαγή λαδιού και
30.000 χλμ. για έλεγχο βαλβίδων.
Το πλαίσιο χωροδικτύωμα δεσπόζει και αισθητικά, στιβαρό και
ακριβές. Με την επιλογή τροχού 19” εμπρός διευρύνει τις προοπτικές
και τα πεδία χρήσης, βάζοντας στην ατζέντα και ήρεμες χωμάτινες
εξορμήσεις.
Οι προηγμένες αναρτήσεις ημιενεργητικής λειτουργίας Ducati
Skyhook Suspension EVO συνοδεύουν ως στάνταρ την έκδοση S.
Που σημαίνει ότι, πέρα από τις ρυθμίσεις που επιδέχονται ηλεκτρο-
νικά, αντιδρούν ακαριαία σε ισχυρές κρούσεις, αυξάνοντας τις
28 TRACTION MAGAZINE