Page 10 - TRACTION 143
P. 10

ΚΑΛΩΣ ΤΑ!







              Από τόν θΟδωΡη ΚΟλΟνΕλΟ
              απο τον θωμα κ. ευθυμιου
               Jeep Wrangler 4xe Plug-in

               Hybrid 380 PS Sahara

                     Οδηγήσαμε σε κάθε
                  τερέν το Plug-in υβριδικό
                       Jeep Wrangler και
                 εντυπωσιαστήκαμε τόσο με
               την ηλεκτρική αυτονομία των
              50 χλμ. όσο και με τις off-road
                          ικανότητές του











                 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ       το Jeep Wrangler εξακολουθεί εδώ και πολλά χρόνια να   Με τη συνδυαστική ισχύ η ιπποδύναμη εκτοξεύεται στους
                                      έχει το δικό του κοινό και στη σύγχρονη εκδοχή του έγινε   380 ίππους και η ροπή στα 637 Nm. Η κίνηση περνά και
                           Μοντέλο:     για πρώτη φορά Plug-in υβριδικό. το μεγάλο στοίχημα   στους τέσσερις τροχούς (κατόπιν επιλογής) μέσω αυτόμα-
                    Jeep Wrangler 4xe     στη διάρκεια της ανάπτυξής του ήταν να αποκτήσει όλες   του κιβωτίου οκτώ σχέσεων. Αποτέλεσμα είναι το θηριώ-
            Plug-in Hybrid 380 PS Sahara  τις  σύγχρονες  αρετές  του  εξηλεκτρισμού,  διατηρώντας   δες αμάξωμα των περίπου 2.300 κιλών να επιταχύνει από
                          Κινητήρας:     τον «σκληροτράχηλο» χαρακτήρα του. Και τα κατάφερε!   στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 6,4 δευτερόλεπτα, με
                          1.995 κ.εκ.  Εμπρός συναντάμε την κλασική μάσκα της Jeep, ενώ από   την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 180 χλμ./ώρα. το υβρι-
                    Συνδυαστική ισχύς:     το πίσω μέρος δεν θα μπορούσε να απουσιάζει ο εφεδρι-  δικό σύστημα φέρει συστοιχία μπαταριών χωρητικότητας
                           380 ίπποι  κός τροχός και το λογότυπο 4xe που εκφράζει το «πάντρε-  17,3 kWh, η οποία – σύμφωνα με την αμερικανική εται-
                                      μα» τετρακίνησης και εξηλεκτρισμού. Μπορεί εξωτερικά   ρεία – προσφέρει αυτονομία της τάξης των 50 χλμ., ενώ
                    Συνδυαστική ροπή:     το Plug-in υβριδικό Jeep Wrangler να διακρίνεται για την   για τα πρώτα 100 χλμ. η μέση κατανάλωση διαμορφώνε-
                            637 Nm
                                      παραδοσιακή του σχεδιαστική φιλοσοφία, αλλά δεν ισχύ-  ται στα μόλις 3,5 λίτρα. Για τη φόρτιση απαιτείται διάστημα
                         Επιτάχυνση:     ει το ίδιο και στο εσωτερικό.Στην κεντρική κονσόλα υπάρ-  περίπου τριών ωρών με χρήση wallbox ισχύος 7,4 kW.
                  6,4” (0-100 χλμ./ώρα)  χει η οθόνη αφής 8,4’’, η οποία εξοπλίζεται με το σύστη-  το πρώτο Plug-in υβριδικό Jeep Wrangler στην ιστορία της
                      Τελική ταχύτητα:     μα ενημέρωσης Uconnect. Μέσω αυτής απεικονίζονται   εταιρείας κατάφερε με έναν περίτεχνο τρόπο να συνδυάσει
                        180 χλμ./ώρα  συστήματα όπως η κάμερα οπισθοπορείας, η εμπρόσθια   τα πλεονεκτήματα του εξηλεκτρισμού χωρίς να αλλοιωθεί
                                      κάμερα (με σύστημα πλύσης), η λειτουργία του υβριδικού   ο σκληροπυρηνικός του off-road χαρακτήρας. πλέον, η
                          Μετάδοση:
                 τετρακίνηση, αυτόματο     συστήματος,  το  σύστημα  πλοήγησης,  αλλά  και  οι  «off-  κίνηση στην πόλη γίνεται πιο αθόρυβα και εύκολα από
                 κιβώτιο οκτώ σχέσεων  road» ενδείξεις, που περιλαμβάνουν την κλίση του αμα-  ποτέ, αλλά το τερέν στο οποίο «παίζει» εντός έδρας είναι
                                      ξώματος και πολλές ακόμη χρήσιμες πληροφορίες. Όσον   εκεί που τελειώνει η άσφαλτος και ξεκινάει το χώμα. Με
                        Κατανάλωση:   αφορά τώρα τους χώρους, είναι εφικτό να ταξιδέψουν έως   το Jeep Wrangler «βυθιστήκαμε» στο νερό και βγήκαμε
                  3,5 lt./100 χλμ. (WLTP)
                                      και πέντε ενήλικες επιβάτες, ενώ ο όγκος για τις αποσκευές   «καθαροί», ενώ περάσαμε εμπόδια χωρίς να ιδρώσουμε
                          Ρύποι CO2:     αγγίζει τα 548 λίτρα. το Jeep Wrangler με το χαμηλότερο   καθόλου. Σε αυτό συμβάλλουν και οι κορυφαίες γωνίες
                          79 (WLTP)   κόστος χρήσης που κατασκευάστηκε ποτέ, εξοπλίζεται με   προσέγγισης/διαφυγής/ράμπας, οι οποίες είναι 36,6, 31,8
                              Τιμή:     υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα χωρητικότητας 1.995 κ.εκ.   και 21,4 μοίρες αντίστοιχα.
                     από 76.500 ευρώ









              10 TRACTION MAGAZINE
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15