Page 10 - TRACTION 143
P. 10
ΚΑΛΩΣ ΤΑ!
Από τόν θΟδωΡη ΚΟλΟνΕλΟ
απο τον θωμα κ. ευθυμιου
Jeep Wrangler 4xe Plug-in
Hybrid 380 PS Sahara
Οδηγήσαμε σε κάθε
τερέν το Plug-in υβριδικό
Jeep Wrangler και
εντυπωσιαστήκαμε τόσο με
την ηλεκτρική αυτονομία των
50 χλμ. όσο και με τις off-road
ικανότητές του
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ το Jeep Wrangler εξακολουθεί εδώ και πολλά χρόνια να Με τη συνδυαστική ισχύ η ιπποδύναμη εκτοξεύεται στους
έχει το δικό του κοινό και στη σύγχρονη εκδοχή του έγινε 380 ίππους και η ροπή στα 637 Nm. Η κίνηση περνά και
Μοντέλο: για πρώτη φορά Plug-in υβριδικό. το μεγάλο στοίχημα στους τέσσερις τροχούς (κατόπιν επιλογής) μέσω αυτόμα-
Jeep Wrangler 4xe στη διάρκεια της ανάπτυξής του ήταν να αποκτήσει όλες του κιβωτίου οκτώ σχέσεων. Αποτέλεσμα είναι το θηριώ-
Plug-in Hybrid 380 PS Sahara τις σύγχρονες αρετές του εξηλεκτρισμού, διατηρώντας δες αμάξωμα των περίπου 2.300 κιλών να επιταχύνει από
Κινητήρας: τον «σκληροτράχηλο» χαρακτήρα του. Και τα κατάφερε! στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 6,4 δευτερόλεπτα, με
1.995 κ.εκ. Εμπρός συναντάμε την κλασική μάσκα της Jeep, ενώ από την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 180 χλμ./ώρα. το υβρι-
Συνδυαστική ισχύς: το πίσω μέρος δεν θα μπορούσε να απουσιάζει ο εφεδρι- δικό σύστημα φέρει συστοιχία μπαταριών χωρητικότητας
380 ίπποι κός τροχός και το λογότυπο 4xe που εκφράζει το «πάντρε- 17,3 kWh, η οποία – σύμφωνα με την αμερικανική εται-
μα» τετρακίνησης και εξηλεκτρισμού. Μπορεί εξωτερικά ρεία – προσφέρει αυτονομία της τάξης των 50 χλμ., ενώ
Συνδυαστική ροπή: το Plug-in υβριδικό Jeep Wrangler να διακρίνεται για την για τα πρώτα 100 χλμ. η μέση κατανάλωση διαμορφώνε-
637 Nm
παραδοσιακή του σχεδιαστική φιλοσοφία, αλλά δεν ισχύ- ται στα μόλις 3,5 λίτρα. Για τη φόρτιση απαιτείται διάστημα
Επιτάχυνση: ει το ίδιο και στο εσωτερικό.Στην κεντρική κονσόλα υπάρ- περίπου τριών ωρών με χρήση wallbox ισχύος 7,4 kW.
6,4” (0-100 χλμ./ώρα) χει η οθόνη αφής 8,4’’, η οποία εξοπλίζεται με το σύστη- το πρώτο Plug-in υβριδικό Jeep Wrangler στην ιστορία της
Τελική ταχύτητα: μα ενημέρωσης Uconnect. Μέσω αυτής απεικονίζονται εταιρείας κατάφερε με έναν περίτεχνο τρόπο να συνδυάσει
180 χλμ./ώρα συστήματα όπως η κάμερα οπισθοπορείας, η εμπρόσθια τα πλεονεκτήματα του εξηλεκτρισμού χωρίς να αλλοιωθεί
κάμερα (με σύστημα πλύσης), η λειτουργία του υβριδικού ο σκληροπυρηνικός του off-road χαρακτήρας. πλέον, η
Μετάδοση:
τετρακίνηση, αυτόματο συστήματος, το σύστημα πλοήγησης, αλλά και οι «off- κίνηση στην πόλη γίνεται πιο αθόρυβα και εύκολα από
κιβώτιο οκτώ σχέσεων road» ενδείξεις, που περιλαμβάνουν την κλίση του αμα- ποτέ, αλλά το τερέν στο οποίο «παίζει» εντός έδρας είναι
ξώματος και πολλές ακόμη χρήσιμες πληροφορίες. Όσον εκεί που τελειώνει η άσφαλτος και ξεκινάει το χώμα. Με
Κατανάλωση: αφορά τώρα τους χώρους, είναι εφικτό να ταξιδέψουν έως το Jeep Wrangler «βυθιστήκαμε» στο νερό και βγήκαμε
3,5 lt./100 χλμ. (WLTP)
και πέντε ενήλικες επιβάτες, ενώ ο όγκος για τις αποσκευές «καθαροί», ενώ περάσαμε εμπόδια χωρίς να ιδρώσουμε
Ρύποι CO2: αγγίζει τα 548 λίτρα. το Jeep Wrangler με το χαμηλότερο καθόλου. Σε αυτό συμβάλλουν και οι κορυφαίες γωνίες
79 (WLTP) κόστος χρήσης που κατασκευάστηκε ποτέ, εξοπλίζεται με προσέγγισης/διαφυγής/ράμπας, οι οποίες είναι 36,6, 31,8
Τιμή: υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα χωρητικότητας 1.995 κ.εκ. και 21,4 μοίρες αντίστοιχα.
από 76.500 ευρώ
10 TRACTION MAGAZINE