Page 12 - TRACTION 143
P. 12

γιατρε μου...                                                              απο τον ΒΑΣΙΛΗ ΤΣΑΚΙΡΟΓΛΟΥ


              Μια εξίσωση χωρίς λύση






                      ΣΑν πεΙΡΑμΑ          Αποπειρώμενη να εκμεταλλευτεί τη δημοφιλία, την πρωτοτυπία και τα λοιπά χαρακτηριστικά
                                           που έκαναν ξεχωριστό το Evoque, το 2016 η Land Rover προχώρησε ένα βήμα πιο πέρα: δη-
                     ΣΥνδΥΑΣμΟΥ            μιούργησε το Range Rover Evoque Convertible, προσδοκώντας ότι θα διεύρυνε την εμπορική
                δΥΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙών,            απήχηση του μοντέλου με την ξέσκεπη εκδοχή του.
                                           Από ιστορικής άποψης, το Evoque Convertible ήταν μια ολίγον τι υπερφίαλη προσπάθεια
                          ΤΟ Range         της Land/Range Rover να πετύχει εκεί ακριβώς όπου είχε αποτύχει η Nissan με το «ανοιχτό»

                   RoveR evoque            Murano CrossCabrio. Αμφότερες οι αυτοκινητοβιομηχανίες – ή, μάλλον, κάποιοι υψηλά ιστάμε-
                                           νοι επαΐοντες – θεώρησαν βέβαιο τον θρίαμβο της αντικομφορμιστικής συνταγής. Από πλευράς
              ConveRtible ΗΤΑν,            Land Rover, το τμήμα μάρκετινγκ ανέπεμπε παιάνες για το «πρώτο premium compact SUV
            ΑνΤΙΚεΙμενΙΚΑ, ΚΑΤΙ            convertible» από κτίσεως κόσμου.
                                           Όταν παρουσιάστηκε, το 2017, το Evoque Convertible προβλήθηκε σαν πρωτοποριακό, καθώς
              ενΤεΛώΣ ΙδΙΑΙΤεΡΟ.           υποτίθεται πως άνοιγε ένα εντελώς καινούργιο πεδίο. Ήταν πολυτελές, με την εγγύηση ποιότη-
                                           τας των Range Rover, και εφοδιαζόταν με κινητήρια σύνολα βενζίνης και ντίζελ απόδοσης 150
                    ΟχΙ ΟμώΣ ΚΑΙ           και 240 ίππων. Αναμφίβολα, ήταν ένα πολύ εντυπωσιακό αυτοκίνητο, προς απογοήτευση όμως

                   επΙΤΥχΗμενΟ…            των ανθρώπων της Land Rover, το Evoque Convertible δεν σαγήνευσε ικανό πλήθος αγορα-
                                           στών. Πιθανώς επειδή δεν ήταν πολλοί εκείνοι που θαμπώθηκαν από ένα τρίθυρο υβρίδιο, κάτι
                                           ανάμεσα σε SUV και σε σπορ κάμπριο. Το ότι ήταν αρκετά πιο ακριβό από τις υπόλοιπες εκδό-
                                           σεις του Evoque δεν συνέτεινε στο να καταστεί πιο ελκυστικό στους υποψήφιους ιδιοκτήτες του.
                                           Ως target group, λοιπόν, για το Range Rover Evoque Convertible απέμειναν εκείνοι οι
                                           ελάχιστοι και εκλεκτοί, οι οποίοι επιζητούν την πρόκληση εντυπώσεων διά της κραυγαλέας
                                           εκκεντρικότητας. Προφανώς όμως δεν ήταν αρκετοί ώστε να διατηρήσουν το τόσο ρηξικέλευθο
                                           μοντέλο στην παραγωγή για πάνω από δύο χρόνια.
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17