Page 11 - TRACTION 147
P. 11

ΚΑΛΩΣ ΤΑ!










              πεζάκια και τις διεπαφές USB, που διατίθενται προαιρετικά, υπάρχει η δυνατότητα να προσαρ-
              μόζονται τα επίπεδα άνεσης στον χώρο επιβατών του νέου Citan Tourer ακριβώς στις ανάγκες
              των επιβατών του. Σε περίπτωση που απαιτείται περισσότερος χώρος για αποσκευές, μπορεί
              να αναδιπλωθεί το τριθέσιο ενιαίο κάθισμα σε αναλογία 1/3 προς 2/3 και να δημιουργηθεί
              ένας μεγαλύτερος χώρος φόρτωσης με επίπεδο δάπεδο. Εάν αυτό δεν αρκεί, η προαιρετική
              σχάρα οροφής αυξάνει τη χωρητικότητα φορτίου. Το Citan Tourer ξεχωρίζει ακόμη και με τον
              βασικό εξοπλισμό, που περιλαμβάνει πέντε συστήματα υποβοήθησης και επτά αερόσακους,
              μεταξύ των οποίων και ο κεντρικός αερόσακος!

              Σύγχρονη σχεδίαση και τεχνολογικές λύσεις
              Χάρη στις διαφορετικές εκδόσεις και τις πρακτικές λεπτομέρειες εξοπλισμού, προσφέρει άφθο-
              νες δυνατότητες για διαφορετικές χρήσεις και εύκολη φόρτωση. Σε τεχνολογικό επίπεδο δεν
              απουσιάζει τίποτα από ό,τι έχουμε συνηθίσει σε δυνατότητες άλλων επιβατηγών οχημάτων
              και οι οποίες κάνουν πιο εύκολη την καθημερινότητα οδηγού και επιβαινόντων. Αναφερό-
              μαστε στο προαιρετικό σύστημα πολυμέσων MBUX (Mercedes-Benz User Experience) και
              των λύσεων έξυπνης συνδεσιμότητας, σε συνδυασμό με τα πολλά διαθέσιμα προνοητικά
              συστήματα υποβοήθησης οδηγού. Από την οθόνη αφής υψηλής ανάλυσης με διαγώνιο 7’’
              χειρίζεστε το σύστημα πολυμέσων με τον τρόπο που έχετε συνηθίσει από τις κινητές συσκευές
              σας. Ένας άλλος τρόπος για να κάνετε τις εισαγωγές σας είναι τα πλήκτρα στο τιμόνι πολλα-
              πλών λειτουργιών ή του φωνητικού βοηθού «Hey Mercedes».
              Τέλος, προαιρετικά, διατίθενται και πολλά άλλα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, όπως το
              ενεργό σύστημα υποβοήθησης απόστασης Distronic, το οποίο μπορεί να αναλάβει αυτόματα
              την οδήγηση σε μποτιλιάρισμα.

              Κινητήρια σύνολα
              Η γκάμα κινητήρων του νέου Citan αποτελείται από τρεις πετρελαιοκινητήρες και δύο βενζινο-
              κινητήρες. Συγκεκριμένα ένας 1.5 Diesel CDI ισχύος 75, 95 και 116 ίππων και δύο βενζινοκι-  Τιμές
              νητήρες 1.3 ισχύος 102 και 131 ίππων, με καταναλώσεις σε μικτό κύκλο WLTP, από 5,0 - 5,8
              λίτρα/100 χλμ. για τους diesel και από 6,4 - 7,2 λίτρα/100 χλμ. για τους κινητήρες βενζίνης.  Οι τιμές του νέου Mercedes Citan
              Το Citan Van διατίθεται με όλη την γκάμα των κινητήρων, ενώ το Citan Tourer με τον Diesel   αρχίζουν για το Citan Van Long
              95 ίππων και τους δύο βενζινοκινητήρες 102 και 131 ίππων. Όλα δε τα μηχανικά σύνολα   από 23.396 ευρώ, ενώ για το Citan
              πληρούν τα πρότυπα εκπομπών Euro 6d και όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με τη λειτουργία   Tourer Long από τα 29.137 ευρώ.
              ECO start/stop.
              Εκτός από το μηχανικό κιβώτιο έξι ταχυτήτων, τα ισχυρότερα πετρελαιοκίνητα και βενζινοκί-
              νητα μοντέλα διατίθενται επίσης με ένα αυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων διπλού συμπλέκτη
              (DCT), ενώ ενδιαφέρουσα είναι η αναφορά ότι η συνολική ανατομία της ανάρτησης του Citan
              (ελατήρια, αμορτισέρ, αντιστρεπτικές ράβδοι κ.ά.) ρυθμίστηκε έτσι ώστε, φορτωμένο ή μη, το
              νέο Citan να προσφέρει σταθερή, ασφαλή και άνετη οδήγηση.
              Χαρακτηριστικό του ενδιαφέροντος της Mercedes για την ποιότητα του Citan είναι το γεγονός
              ότι υποβλήθηκε σε περισσότερες από 500 επιμέρους δοκιμές στην Ευρώπη σε θερμοκρασίες
              που κυμαίνονταν από -25 °C έως +40 °C.

              Ηλεκτρική έκδοση
              Μέσα στο δεύτερο εξάμηνο της χρονιάς θα κυκλοφορήσει η πλήρως ηλεκτρική έκδοση
              του μοντέλου eCitan, που έρχεται να προστεθεί στα eVito και eSprinter, επεκτείνοντας το
              χαρτοφυλάκιο ηλεκτροκίνητων ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων της μάρκας. Έτσι, όπως
              έχει γνωστοποιήσει η Mercedes, το νέο Citan αποτελεί το τελευταίο ελαφρύ επαγγελματικό
              όχημα της μάρκας με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Όλα τα μοντέλα που θα αναπτυχθούν
              στο μέλλον θα διατίθενται αποκλειστικά με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Συνεπώς, ο πλήρης
              εξηλεκτρισμός του στόλου της Mercedes θα ολοκληρωθεί με την άφιξη του νέου eCitan.

                                                                                                  TRACTION MAGAZINE 11
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16