Page 44 - TRACTION 147
P. 44

ςτρίβοντας

           απο τον Μάνο Στεφάνή
           ΦωτογραΦίες: ΓιώρΓοΣ ΚάράΓιώρΓάΚήΣ













































                                                               κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα γνήσιο μοντέλο Μ με
               ποιος να φανταζόταν μέχρι και πριν από μια δεκαετία πως   ηλεκτρικό μανδύα.
                                                                ςτο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα κορυφαία bucket καθίσματα και
                γνήσια σπορ μοντέλα σαν την Μ3 και την Μ4 θα αποκτούσαν
                                                                το νέο σύστημα πολυμέσων iDrive. ο ψηφιακός πίνακας οργά-
                ηλεκτρικά «αδελφάκια». βλέποντας λοιπόν κανείς για πρώτη
                                                                νων των 12,3 ιντσών και η οθόνη του infotainment των 14,9
                φορά την BMW i4 Μ50 σίγουρα μένει εντυπωσιασμένος από
                                                                ιντσών συγχωνεύονται σε μια μονάδα πίσω από ένα ενιαίο
                τον σχεδιασμό της, ειδικά με το ξεχωριστό μπλε χρώμα. Η αμέ-
                                                                 κρύσταλλο κεκλιμένο προς τον οδηγό.
                 σως επόμενη σκέψη είναι εάν η πρώτη αμιγώς ηλεκτρική
                                                                 από εκεί και πέρα, στη στάνταρ έκδοση eDrive40 χρησιμοποιεί
                 M Grand Coupe μπορεί να προσφέρει τις αντίστοιχες συγκινή-
                                                                 για την κίνησή της έναν ηλεκτρικό κινητήρα στον πίσω άξονα με
                 σεις που περιμένει κανείς από το M division της βΜW.
                 από τα πρώτα μέτρα μαζί της εντυπωσιάζεσαι από την άμεση
                                                                  μεσαίο σεντάν μήκους 4.783 χλστ. χρειάζεται 5,7 δευτερόλεπτα
                 και άγρια δύναμη που προσφέρουν οι 544 ίπποι με τα 795 Nm
                                                                  για τη διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα και η τελική του ταχύτητα
                  ροπής! από στάση τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 3,9
                                                                  περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 190 χλμ./ώρα, ενώ η αυτονομία
                  δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά
                                                                  κατά το πρότυπο WLTP μπορεί να φτάσει έως και τα 590 χλμ.
                  στα 225 χλμ./ώρα. Η αυτονομία που προσφέρει η μεγάλης
                                                                   Όσον αφορά στις τιμές των δύο εκδόσεων που είναι διαθέσι-
                  χωρητικότητας μπαταρία φτάνει έως και τα 510 χλμ., πάντα
                                                                   μες στη χώρα μας, η BMW i4 eDrive40 κοστίζει 54.850 ευρώ,
                                                                   ενώ με την επιδότηση «Κινούμαι Ηλεκτρικά» η τιμή της είναι
                   σύμφωνα με το πρότυπο μετρήσεων WLTP.         απόδοση που φτάνει στους 340 ίππους και τα 430 Nm ροπής. το
                   το ενισχυμένο πλαίσιο σε σχέση με την απλή i4 καθώς και οι
                                                                   48.850 ευρώ. από την άλλη, η BMW i4 M50 κοστίζει 69.750
                   ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις επιτρέπουν στην M50 να
                                                                   ευρώ καθώς δεν περιλαμβάνεται στην επιδότηση «Κινούμαι
                   κινηθεί με καταιγιστικούς ρυθμούς, που σε κάνουν να ξεχνάς
                    πως πρόκειται για ένα ηλεκτροκίνητο όχημα. το στοίχημα
                                                                    Ηλεκτρικά».
                    λοιπόν φαίνεται πως κερδήθηκε από τους γερμανούς, καθώς
   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49