Page 46 - TRACTION 147
P. 46
TO ‘ΖΗΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΗ ΤΣΑΚΙΡΟΓΛΟΥ OB_Mobile_Awards_KTX_Traction_207x270mm_co.pdf 1 15/2/22 5:08 PM
Όταν το σύµπαν συνωµοτεί
Μια σειρά από ατυχή συµβάντα, συν λάθη που κάνει ο ίδιος,
Μια σειρά από ατυχή συµβάντα, συν λάθη που κάνει ο ίδιος,
δηµιουργούν την αίσθηση ότι ο Carlos Sainz Jr. δεν είναι αρκετά καλός
ώστε να θεωρείται µελλοντικός πρωταθλητής. Είναι έτσι όµως;
Ο Carlos Sainz τείνει να δηµιουργήσει µια ιδιότυπη «σχολή» νόν είναι όµως να έχουν δίκιο. Παρ’ όλα αυτά, έχει ενδιαφέρον
σκέψης, κυρίως χάρη στη συστηµατική, εξαιρετικά σκληρή να δει κανείς τι πραγµατικά συνέβη µε τον Sainz στην Αυστρα-
δηµόσια αυτοκριτική του. Ακόµη και όταν τερµατίζει µέσα στην λία, προτού εκδώσει την εις βάρος του ετυµηγορία. Ενώ η
πρώτη τριάδα, ο 28χρονος Ισπανός της Ferrari δικάζει τον εαυτό Ferrari ήταν µακράν το ταχύτερο µονοθέσιο έναντι όλων των
του για ενδεχόµενα λάθη – και, µάλιστα, µε το πλέον αµείλικτο υπολοίπων και ο Leclerc πήρε την pole position το Σάββατο,
ύφος. Αυτό έκανε ξανά στο Γκραν Πρι της Αυστραλίας, έναν το αυτοκίνητο του Sainz καθηλώθηκε πριν από τους κρίσιµους
αγώνα στον οποίο, οµολογουµένως, ο Sainz έκανε µία από τελευταίους γύρους των κατατακτήριων δοκιµών εξαιτίας προ-
τις χειρότερες εµφανίσεις στην έως τώρα σταδιοδροµία του ως βλήµατος στα ηλεκτρονικά συστήµατα.
πιλότου F1. Η έξοδός του και η ακινητοποίηση της Ferrari στην Έτσι, ο Sainz καθυστέρησε και περιορίστηκε στην ένατη θέση
αµµοπαγίδα του χώρου διαφυγής, µόλις στον δεύτερο γύρο, της σειράς εκκίνησης. Την ηµέρα του αγώνα τα προβλήµατα
θα στοιχειώνει για πάντα τις αναµνήσεις του Sainz Jr. σαν ένα επανεµφανίστηκαν και απαιτήθηκε µια αντικατάσταση του
φάντασµα του χειρότερου εαυτού του, για τον οποίο ήδη νιώθει τιµονιού την τελευταία στιγµή. Το µεν αυτοκίνητο πήρε µπροστά,
υπόλογος και εκτεθειµένος – κοινώς ντρέπεται. αλλά το νέο τιµόνι δεν ήταν σωστά ρυθµισµένο, κάτι που, σε
Ορισµένοι από τους έγκριτους αναλυτές των τεκταινοµένων στη συνδυασµό µε τη σκληρή γόµα των ελαστικών η οποία επε-
Formula 1 έχουν ήδη εκφράσει την εκτίµηση ότι τα τρία πρώτα λέγη συνειδητά για να βοηθήσει τον Sainz να κερδίσει θέσεις
Γκραν Πρι της φετινής σεζόν αρκούν για να τοποθετήσουν τον βάσει διαφορετικής στρατηγικής από τους οδηγούς µπροστά
Carlos Sainz στον ρόλο του κοµπάρσου, του δεύτερου βιολιού του, τον ανάγκασε να πιέζει ενώ δεν είχε πρόσφυση. Κι έτσι,
εντός της Ferrari, ενός οδηγού - βοηθού στην προσπάθεια του όταν έχασε τον έλεγχο, έκανε τετακέ και κατέληξε κολληµένος
αστέρα της Scuderia, του Charles Leclerc, για τη διεκδίκηση του στην αµµοπαγίδα, έδωσε την ευκαιρία στους επικριτές του να
πρωταθλήµατος. τον ψέξουν για οδηγική ανεπάρκεια. Και, φυσικά, να τον αδική-
Πιθανώς οι ειδικοί δηµοσιογράφοι να βιάζονται, εξίσου πιθα- σουν κατάφωρα.
46 TRACTION MAGAZINE