Μπορεί οι εταιρείες σταδιακά να εγκαταλείπουν την έρευνα και ανάπτυξη κινητήρων εσωτερικής καύσης, αλλά η Volkswagen εξακολουθεί να αφιερώνει εργατοώρες στην εξέλιξη του δημοφιλέστερου κινητήρα της. Ασφαλώς αναφερόμαστε στα σύνολα TSI που βρίσκονται κάτω από το καπό μοντέλων του ομίλου εδώ και πολλά χρόνια. Αυτή τη φορά, οι Γερμανοί παρουσιάζουν τον 1.5 TSI evo2, έναν κινητήρα που υπόσχεται αυξημένη απόδοση, αλλά και φιλικότητα προς το περιβάλλον.
Διαβάστε επίσης: Αυτός είναι ο TSI του ταχύτερου Octavia RS που έχει κατασκευάσει ποτέ η Skoda
Οι σημαντικότερες αλλαγές
Στο νέο υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ με την ονομασία 1.5 TSI evo2, οι μηχανικοί μετακίνησαν τον τριοδικό καταλύτη και το φίλτρο σωματιδίων βενζίνης πιο κοντά στον κινητήρα. Έτσι, βελτιώνονται ακόμα περισσότερο οι εκπομπές ρύπων. Αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά είναι η ύπαρξη επίστρωσης πλάσματος στα τοιχώματα που μειώνει την τριβή, αλλά και η εγκατάσταση συστήματος ψεκασμού υψηλής πίεσης που φτάνει έως και τα 350 bar.
Επιπλέον, έγιναν αλλαγές στο σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων, το οποίο πλέον ονομάζεται ACTplus. Η ενεργοποίηση/απενεργοποίηση των δύο κυλίνδρων έγινε πιο ομαλή και ταυτόχρονα έγινε πιο “πολιτισμένη” η δικύλινδρη λειτουργία, με τους ανενεργούς κυλίνδρους να ακολουθούν την παλινδρομική κίνηση με σχεδόν μηδενικές απώλειες.
Σε ποιο μοντέλο θα γίνει το ντεμπούτο του
Ο 1.5 TSI evo2 είναι η τελευταία εξέλιξη του γνωστού τετρακύλινδρου και αρχικά θα είναι διαθέσιμος με ισχύ 150 ίππων. Αργότερα θα ακολουθήσουν κι άλλες παραλλαγές του, ενώ είναι ήδη γνωστό που το ντεμπούτο του θα γίνει στα T-Roc και T-Roc Cabriolet.