Το αναβαθμισμένο full υβριδικό Captur αποκτά ακόμη καλύτερη σχέση τιμής αξίας και συνδυάζει το δυναμικό στιλ της σχεδιαστικής γλώσσας της Renault με πλουσιότερο στάνταρ εξοπλισμό και υψηλότερη απόδοση για το προηγμένο υβριδικό σύστημα κίνησης, όλα αυτά σε νέες χαμηλότερες τιμές.
Διαβάστε επίσης: Το Rafale του Γάλλου προέδρου είναι… αυτοκίνητο!
Το αναβαθμισμένο στυλ της εξωτερικής σχεδίασης αντανακλάται και στο εσωτερικό, με μια σειρά από συστήματα υψηλής τεχνολογίας. Ξεχωριστή θέση καταλαμβάνει η μεγάλη κεντρική οθόνη των 10,4 ιντσών, που (ανάλογα την έκδοση) φιλοξενεί το σύστημα πολυμέσων openR Link με ενσωματωμένο Google, με εφαρμογές όπως το Google Maps, το Google Assistant και την επιλογή Google Play.
Νέο σύστημα κίνησης full hybrid E-Tech 160 ίππων
Με δεδομένη την τεχνογνωσία της στα ηλεκτρικά οχήματα, η Renault παρουσίασε το 2021 το σύστημα full hybrid E-Tech. Πάνω από 150 πατέντες έχουν κατατεθεί για αυτήν την τεχνολογία, η οποία εκμεταλλεύεται πλήρως την τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει η Renault στη Formula 1, ιδιαίτερα στην ανάκτηση και αναγέννηση ενέργειας.
Διαβάστε επίσης: Νέα κάθετη μονάδα Renault-Dacia – Πού θα την βρείτε
Από το 2021, έχουν πουληθεί πάνω από 750.000 αυτοκίνητα εφοδιασμένα με το full hybrid E-Tech κινητήριο σύνολο. Η μάρκα βρίσκεται σήμερα στη δεύτερη θέση των πωλήσεων υβριδικών (HEV) στην Ευρώπη, με τα υβριδικά οχήματα να αυξάνουν κατά 7,8% το μερίδιό τους το πρώτο τρίμηνο του 2025, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2024.
Για τους οδηγούς που δεν είναι ακόμη έτοιμοι να περάσουν στην πλήρη ηλεκτροκίνηση, τα full hybrid E-Tech κινητήρια σύνολα προσφέρουν όλα τα πλεονεκτήματα των ηλεκτροκινητήρων: αθόρυβη εκκίνηση, αμιγώς ηλεκτρική οδήγηση μέσα, αλλά και γύρω από τις πόλεις, καθώς και ανάκτηση ηλεκτρικής ενεργείας στις φάσεις της επιβράδυνσης, για ακόμη μεγαλύτερη οικονομια καυσίμου.
To υβριδικό σύστημα κίνησης full hybrid Ε-Tech, που αποτελεί ένα μοναδικό πλεονέκτημα του Captur, τώρα αναβαθμίζεται, αποκτώντας περισσότερη ισχύ, καλύτερη ενεργειακή αποτελεσματικότητα και πιο οικολογικό αποτύπωμα.
Η σειριακή-παράλληλη αρχιτεκτονική λειτουργίας αυτού του νέου υβριδικού κινητήριου συνόλου, συνδυάζει δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν ηλεκτροκινητήρα 48,3 ίππων και έναν κινητήρα/μίζα υψηλής τάσης HSG 20,1 ίππων) με έναν 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,8 λίτρου (από 1,6) ισχύος 109 ίππων (94 ίπποι ο προηγούμενος κινητήρας), μπαταρία 1,4 kWh και το έξυπνο κιβώτιο ταχυτήτων πολλαπλών λειτουργιών χωρίς συμπλέκτη (multi-mode). Το συγκεκριμένο κιβώτιο προσφέρει ταχύτητα και ακρίβεια στις αλλαγές ταχυτήτων, με ελάχιστη απώλεια ισχύος και μεγάλη αξιοπιστία.
Παράλληλα, το σύστημα άμεσου ψεκασμού εξασφαλίζει τη βελτίωση της απόδοσης του κινητήρα εσωτερικής καύσης, μειώνοντας τις εκπομπές ρύπων και συμβάλλοντας στη χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου. Πιο συγκεκριμένα, σε σχέση με το προηγούμενο σύστημα κίνησης των 145 ίππων, η ροπή είναι αυξημένη κατά 25%, αλλά και διαθέσιμη σε χαμηλότερες στροφές (περίπου 2.000 σ.α.λ.), για καλύτερες επιδόσεις και απόκριση. Αναλόγως βελτιωμένες είναι και οι επιδόσεις, με τα 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνονται σε 8,9 δευτερόλεπτα -σχεδόν 2 δλ. πιο γρήγορα.
Το νέο υβριδικό κινητήριο σύνολο διαθέτει μεγαλύτερη μπαταρία 1,4kWh (230V) (από 1,2kWh), στοιχείο που βοηθάει στην αύξηση της ηλεκτρικής του αυτονομίας, βελτιστοποιώντας την οικονομία καυσίμου και παρέχοντας μεγαλύτερη ευελιξία κατά την οδήγηση σε αστικές ή σύντομές διαδρομές.
Η κατανάλωση καυσίμου παρουσιάζεται και αυτή βελτιωμένη χάρη στη λειτουργία αναγεννητικής πέδησης, σε συνδυασμό με την μεγάλη ικανότητα αυτοφόρτισης της μπαταρίας. Το νέο υβριδικό σύνολο καταναλώνει 4,4λίτρα/100 χλμ., (4,7λίτρα/100 χλμ. πριν) κατά το πρότυπο WLTP, προσφέροντας έως και 40% εξοικονόμηση καυσίμου, σε σχέση με έναν αντίστοιχη απόδοσης θερμικό κινητήρα, ενώ οι εκπομπές CO2 πέφτουν στα 99 γρ./χλμ.
Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα της τεχνολογίας E-Tech, το κιβώτιο ταχυτήτων, παραμένει το ίδιο: το σύστημα χωρίς συμπλέκτη αντικαθιστά τόσο τα γρανάζια, όσο και τα συγχρονιζέ των ταχυτήτων με λιγότερα μέρη, αποφεύγοντας έτσι τις τριβές και επιτυγχάνοντας καλύτερο επίπεδο οικονομίας. Η αλλαγή ταχυτήτων είναι αθόρυβη και άμεση, μειώνοντας τους κραδασμούς και το θόρυβο του κινητήρα. Επιπλέον, ο νέος shift by wire επιλογέας ταχυτήτων (e-shifter), παρέχει μεγαλύτερη ακρίβεια και βελτιωμένη εργονομία.
Το full υβριδικό Captur των 160 ίππων είναι διαθέσιμο στη νέα έκδοση “evolution plus” στην τιμή των 26.500 ευρώ, με πλούσιο, αναβαθμισμένο εξοπλισμό και με όφελος 1.400 ευρώ σε σχέση με την “evolution” που αποτελούσε μέχρι πρότινος την έκδοση εισαγωγής του Captur E-Tech. Αντιστοίχως, η κορυφαία έκδοση Techno, διατίθεται, πλέον με 27.900 ευρώ, με όφελος 2.000 ευρώ σε σχέση με πριν.
Ανεξαρτήτως έκδοσης, το Renault Captur πλαισιώνεται από 5ετή εργοστασιακή εγγύηση και 5 έτη δωρεάν οδική βοήθεια.







