22 Ιανουαρίου

Το 1956, πραγματοποιήθηκε στο Buenos Aires της Αργεντινής η πρεμιέρα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Formula 1 και η πρώτη εμφάνιση του Juan Manuel Fangio με Ferrari.

Το 1956, πραγματοποιήθηκε στο Buenos Aires της Αργεντινής η πρεμιέρα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Formula 1 και η πρώτη εμφάνιση του Juan Manuel Fangio με Ferrari. Ο Αργεντινός θρύλος του σπορ κατάφερε να κάνει νικηφόρο ντεμπούτο, επίδοση που πάντως χρωστάει σε μεγάλο βαθμό, στον Ιταλό teammate του Luigi Musso. Συγκεκριμένα, ο Fangio που είχε κατακτήσει την pole position, εγκατέλειψε προσωρινά στον 21ο γύρο λόγω μιας σπασμένης αντλίας βενζίνης. Σε μια κίνηση που επιτρεπόταν τότε στους αγώνες, η Ferrari κάλεσε τον ομόσταβλό του Luigi Musso, ο οποίος βρισκόταν στην 4η θέση, να επιστρέψει στο γκαράζ, ώστε να δώσει το μονοθέσιό του στον Fangio. Όπερ και εγένετο, με τον Αργεντινό να επιστρέφει στην πίστα ένα γύρο πίσω από τον πρωτοπόρο, Stirling Moss. O Fangio ακολούθησε έναν καταιγιστικό ρυθμό φτάνοντας στη 2η θέση, πίσω από τον Moss, ο οποίος λίγο μετά εγκατέλειψε με 28 γύρους να απομένουν. Με αυτό τον τρόπο, ο Fangio κατέκτησε την πρώτη του νίκη με την Scuderia, σε μια ιστορική ημέρα για το παγκόσμιο motorsport.

Photo: Ferrari

Το 1959, έχασε τη ζωή του σε ηλικία 29 ετών ο John Michael Hawthorn, λόγω τροχαίου ατυχήματος. Έγραψε ιστορία, καθώς έγινε ο πρώτος Βρετανός που κατέκτησε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula 1, το 1958 με Ferrari.  Ακόμη, το 1955, ο Mike Hawthorn κατέκτησε τη νίκη στις 24 Ώρες του Mans με Jaguar. Ήταν διάσημος για το γεγονός ότι οδηγούσε φορώντας κάτι σαν παπιγιόν, για αυτό και έλαβε από τους Γάλλους το προσωνύμιο “Le Papillon”. Αν και ο τίτλος στην F1 και η νίκη στο Le Mans θεωρήθηκαν αμφιλεγόμενα, στην Αγγλία λατρεύτηκε. Προς τιμήν του, θεσμοθετήθηκε το 1959 το βραβείο “The Hawthorn Memorial Trophy”, που απονέμεται κάθε χρόνο στον πιο επιτυχημένο Βρετανό οδηγό F1.

Photo: Ferrari

Το 1945,  γεννήθηκε στη Μασσαλία ο Jean-Pierre Nicolas (Ζαν Πιερ Νικολά). Από τους πρώτους διεθνούς ακτινοβολίας Γάλλους οδηγούς ράλλυ, ο Nicolas συμμετείχε σε αγώνες κατά τη δεκαετία του ’70, όταν και κατέκτησε 5 νίκες σε αγώνες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, μεταξύ 1973 και 1978. Η καλύτερή του βαθμολογική επίδοση ήρθε το 1978, όταν οδηγώντας Peugeot 504 τερμάτισε στη 2η θέση του “FIA Cup” Οδηγών -όπως ονομαζόταν τότε,- πίσω από τον Φινλανδό Markku Alen, έχοντας κερδίσει στα ράλλυ Μόντε Κάρλο, Σαφάρι και Ακτής Ελεφαντοστού.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ο "Ιπτάμενος Σκωτσέζος" μας χάρισε απίστευτο θέαμα και το video που ακολουθεί είναι ένας ύμνος στην οδηγική του μαεστρία. Βαθιά υπόκλιση!...
Για πολλούς είναι ο καλύτερος πρώτος γύρος στην ιστορία της F1. 30 χρόνια πίσω για να θυμηθούμε πως ο Ayrton Senna από 5ος πήγε 1ος...
Η Alfa Romeo 158/159 Alfetta κατάφερε να κερδίσει όλα τα Γκραν Πρι και αυτός είναι ένας από τους λόγους που την καθιστούν ένα θρυλικό αυτοκίνητο!...

Το 1862, δημιουργήθηκε στο Rüsselsheim am Main (Ρισελχάιμ αμ Μάιν) της Γερμανίας, η αυτοκινητοβιομηχανία Opel. Μια από τις κορυφαίες γερμανικές φίρμες του 20ού και 21ου...

Το 2010, ο κορυφαίος Ιταλός αναβάτης Valentino Rossi οδήγησε για 6η και τελευταία φορά ένα μονοθέσιο της Ferrari, στην πίστα της Καταλονίας, κοντά στην Βαρκελώνη....

Το 1980, γεννήθηκε στην κωμόπολη Frome της Αγγλίας, ο Jenson Button (Τζένσον Μπάτον). Από τους σημαντικότερους σύγχρονους Βρετανούς οδηγούς αγώνων, ο Button διέγραψε αξιοπρόσεκτη καριέρα...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής