250 SWB Revival: Custom Ferrari 250 GTO σε τιμή… ευκαιρίας

Ένας από τους κορυφαίους σπεσιαλίστες Ferrari στον κόσμο, η GTO Engineering, κατασκευάζει τη δική του βελτιωμένη εκδοχή της 250 GTO.

Βρείτε μας στο

Ρίξτε μια ματιά στην ιστοσελίδα της GTO Engineering αλλά και στις φωτογραφίες που ακολουθούν και θα καταλάβετε γρήγορα γιατί αυτή η βρετανική εταιρία θεωρείται μια από τις κορυφαίες στην αναπαλαίωση κλασικών Ferrari στον κόσμο. Με το πάθος που έχουν για τις δημιουργίες των Ιταλών αλλά και το μεράκι που χαρακτηρίζει τη δουλειά τους οι Βρετανοί αποφάσισαν να “αναστήσουν” τη θρυλική 250 GTO SWB, ως 250 SWB Revival, φτιάχνοντας τη η ίδιοι από την αρχή. Ένα μοντέλο που έχει βελτιωθεί σχεδόν σε κάθε του πτυχή έναντι του αυθεντικού χωρίς όμως να έχει σε χαρακτήρα.

Το μοντέλο της GTO Engineering έχει ως βάση τη Ferrari 250 GT SWB Berlinetta Competizione του 1960. Πάνω στα αυθεντικά σχέδια αυτής πάτησαν οι μηχανικοί και σχεδιαστές της βρετανικής εταιρίας για να αναπαράγουν εκ νέου το αλουμινένιο χειροποίητο αμάξωμα αλλά και το πλαίσιο. Οι άνθρωποι της GTO Engineering αναφέρουν πως σχεδόν κάθε σημείο της έχει βελτιωθεί με κάποιο τρόπο ή αναπαλαιωθεί με τις αυστηρότερες προδιαγραφές, ενώ στη 250 GTO Revival έχουν προστεθεί και κάποιες πινελιές που κάνουν πιο εύκολη την καθημερινότητα, κάτι που θα θεωρούνται ιεροσυλία στις αυθεντικές Ferrari.

Η Competizione του 1960 είναι το αμάξι που θέλουν όλοι – δεν είναι μόνο το πιο κοντό σασί, η βελτιωμένη οδηγησιμότητα και η συμπεριφορά, αλλά τα δισκόφρενα (η 250 SWB ήταν η πρώτη GT Ferrari που τα έφερε) και το αλουμινένιο αμάξωμα αντί του ατσάλινου. Έχει όμως και ένα πολύ μεγάλο μειονέκτημα. Επειδή κατασκευάστηκε σε τόσα λίγα κομμάτια, δεν είναι στην πραγματικότητα ένα αυτοκίνητο με το οποίο μπορείς να πας για ψώνια ή να το οδηγείς χωρίς να φοβάσαι πως θα γίνει κάποια ζημιά… Η 250 SWB Revival είναι ένα “best of”, που βασίζεται πάνω σε αυθεντικά σχέδια και γνώση με επιπρόσθετη πρακτικότητα και την επιλογή για τον ενδιαφερόμενο να το κάνει όσο αγωνιστικό ή δρόμου θέλει ο ίδιος.”, δηλώνει σχετικά ο Mark Lyon, διευθυντής Engineering των Βρετανών, ο οποίος προσθέτει πως οι ενδιαφερόμενοι έχουν επίσης τη δυνατότητα για διαφορετικούς κυβισμούς για τον θρυλικό 12κύλινδρο Colombo κινητήρα.

Ο θρυλικός 12κύλινδρος Colombo της 250 SWB Revival, παράγεται εντός της GTO Engineering και απαιτεί για την κατασκευή του πάνω από 300 ώρες. Είναι διαθέσιμος με χωρητικότητα τριών, 3,5 και τεσσάρων λίτρων, ενώ τροφοδοτείται από τριπλά καρμπυρατέρ της Weber. Μπορεί να συνδυαστεί με ένα 4τάχυτο ή ένα 4τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, τα εσωτερικά των οποίων έχουν σχεδιαστεί από τους μηχανικούς των Βρετανών ώστε τα κιβώτια να λειτουργούν σωστά στους δρόμους της πόλης αλλά και έξω από αυτή.

Για το αμάξωμα οι ενδιαφερόμενοι έχουν επίσης επιλογές καθώς μπορούν να το παραγγείλουν με ή χωρίς προφυλακτήρες, όπως ήταν και η αυθεντική, ενώ στους αυθεντικών προδιαγραφών δίσκους των φρένων μπορούν να τοποθετηθούν προαιρετικά σύγχρονες αλουμινένιες δαγκάνες. Στον τομέα των τροχών οι διαθέσιμες διαστάσεις είναι 15 και 16 ίντσες, ενώ στις αναρτήσεις υπάρχουν πάλι πολλές επιλογές αλλά και set ups ανάλογα με τις προτιμήσεις.

Το τιμόνι μπορεί να αλλαχθεί επίσης με ένα μικρότερης διαμέτρου, ενώ στο εσωτερικό αλλαγές μπορούν να πραγματοποιηθούν στις επενδύσεις, τις ζώνεις ασφάλειας (κλασικές δύο ή σύγχρονες τριών σημείων), ακόμη και στην εγκατάσταση air condition αλλά και θύρας USB. Επιλογές υπάρχουν φυσικά και για το χρώμα που θα βαφτεί η 250 SWB Revival, ενώ η GTO Engineering μπορεί φυσικά να προχωρήσει και στο επόμενο βήμα και να μετατρέψει το αναγεννημένο μοντέλο σε αγωνιστικό.

Η κατασκευή της “καθημερινής” 250 SWB Revival διαρκεί, ανάλογα με τις προδιαγραφές που έχουν οριστεί, από 12 έως και ενάμιση χρόνο με την τιμή της να υπολογίζεται περίπου στο ένα εκατ. ευρώ, μόλις ένα… κλάσμα της αξίας των αυθεντικών Ferrari 250 GTO που δεν δυσκολεύονται καθόλου να ξεπεράσουν τα 10 εκατ. ευρώ όταν βγαίνουν σε δημοπρασία.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr