299 ίπποι, 580 Nm και από 5,3 λτ./100 χλμ.: Ο νέος κινητήρας που το καταφέρνει, σε ποια μοντέλα μπαίνει

Οι Γερμανοί αναβάθμισαν τον τρίλιτρο V6 κινητήρα τους με ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή και προσφέρει τώρα πιο χορταστικές επιδόσεις και καλύτερη οικονομία καυσίμου.
Audi Q5 and Audi A6 with new V6 TDI engines:

Ειδικότερα η Audi ενισχύει τη γκάμα κινητήρων των για τα Q5 και Audi A6 παρουσιάζοντας την αναβαθμισμένη έκδοση του V6 TDI 3.0 λίτρων, με απόδοση που φτάνει τους 299 ίππους και τα 580 Nm ροπής.

Διαβάστε επίσης: Το SUV της Audi τώρα με όφελος 3.000 ευρώ – Ισχύει μέχρι το τέλος της χρονιάς

Για πρώτη φορά, η υβριδική τεχνολογία MHEV plus, που προσφέρει έως 24 ίππους επιπλέον, συνδυάζεται με έναν ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή, ο οποίος ανεβάζει τον πήχη σε αμεσότητα, απόδοση και οικονομία. Ο νέος V6 TDI που έχει και συμβατικό υπερσυμπιεστή είναι ήδη διαθέσιμος και για τα δύο μοντέλα.

Το σύστημα MHEV plus αποτελεί την πιο εξελιγμένη μορφή μερικής ηλεκτροκίνησης της Audi, βασισμένο σε τρία εξηλεκτρισμένα στοιχεία: ηλεκτροκινητήρα, εκκίνηση με ιμάντα και μπαταρία LFP. O ηλεκτροκινητήρας υποβοηθά προσθέτοντας έως 230 Nm ροπής και 24 ίππους στις χαμηλές στροφές. Κατά την επιβράδυνση, το σύστημα ανακτά έως 25 kW ενέργειας, αξιοποιώντας κάθε φάση λειτουργίας για να βελτιώσει τη συνολική αποδοτικότητα του συστήματος κίνησης.

Διαβάστε επίσης: Το αυτοκίνητο που έκανε την Audi ανεξάρτητη!

Τώρα στις χαμηλές στροφές τις υπηρεσίες του προσφέρει και ο ηλεκτρικός υπερσυμπιεστής, για πρώτη φορά σε πετρελαιοκινητήρα TDI και εξαλείφει έτσι την υστέρηση προσφέροντας σταθερά υψηλή ροπή σχεδόν από το ρελαντί. Σε πραγματικές συνθήκες, αυτό μεταφράζεται σε χαμηλότερη κατανάλωση σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, άμεση απόκριση χωρίς καθυστερήσεις και επιτάχυνση που θυμίζει ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, ιδίως στην εκκίνηση. Ο ηλεκτρικός συμπιεστής φτάνει τις 90.000 σ.α.λ. μέσα σε μόλις 250 χιλιοστά του δευτερολέπτου, προσφέροντας 40% ταχύτερη απόκριση και κάνοντας την απόδοση του κινητήρα πιο άμεση και απολαυστική από ποτέ.

Η νέα γενιά του ηλεκτρικού συμπιεστή τοποθετείται σε σειρά μετά το τούρμπο και τον εναλλάκτη αέρα, λειτουργώντας μέσω του δικτύου 48V. Σε στιγμές που η ζήτηση ισχύος είναι υψηλή αλλά η ενέργεια από την τουρμπίνα δεν επαρκεί, ο αέρας κατευθύνεται στον ηλεκτρικό κομπρέσορα ώστε να συμπιεστεί περαιτέρω, εξασφαλίζοντας άμεση απόδοση.
Σε σχέση με προηγούμενες εκδόσεις, το νέο σύστημα λειτουργεί σε πολύ ευρύτερο φάσμα στροφών, εξασφαλίζει πίεση υπερπλήρωσης ταχύτερα από ποτέ και προσφέρει απόλυτα γραμμική απόκριση σε όλο το εύρος στροφών. Το αποτέλεσμα είναι επιτάχυνση χωρίς κανένα “κενό”, μεγαλύτερη ενεργειακή αποδοτικότητα και σαφώς βελτιωμένη αξιοπιστία σε βάθος χρόνου. Η μέγιστη πίεση των 3.6 bar επιτυγχάνεται σχεδόν ένα δευτερόλεπτο νωρίτερα, χάρη στον ηλεκτρικό συμπιεστή.

Ο νέος κινητήρας της Audi V6 TDI είναι επίσης πιστοποιημένος για καύσιμα HVO (Hydrotreated Vegetable Oil), σύμφωνα με το ευρωπαϊκό πρότυπο EN 15940.

Το HVO 100 αποτελεί μια από τις πιο βιώσιμες μορφές diesel που διατίθενται σήμερα, μειώνοντας τις εκπομπές CO₂ από 70% έως 95% σε σύγκριση με τα ορυκτά καύσιμα. Παράγεται αποκλειστικά από ανακυκλωμένα έλαια και οργανικά απόβλητα, μετατρέποντας υλικά που υπό άλλες συνθήκες θα κατέληγαν σε επιβάρυνση για το περιβάλλον σε καθαρή ενέργεια. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε ως 100% καύσιμο είτε σε μίγμα με συμβατικό diesel, χωρίς καμία τροποποίηση στον κινητήρα, προσφέροντας άμεσο περιβαλλοντικό όφελος.

Η Audi έχει ήδη ενσωματώσει το HVO στην παραγωγική της διαδικασία, γεμίζοντας τα νέα οχήματα που παράγονται στα εργοστάσια Ingolstadt και Neckarsulm με αυτό το καύσιμο κατά την παράδοση, υπογραμμίζοντας έμπρακτα τη δέσμευσή της στη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το σκληροτράχηλο pick up αναβαθμίζεται στην plug-in hybrid έκδοσή του με το σύστημα BlueCruise που επιτρέπει οδήγηση χωρίς χέρια στον αυτοκινητόδρομο....
To νέο Suzuki e Vitara βάζει την ιαπωνική εταιρεία στην εποχή της ηλεκτροκίνησης και θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε τρείς εκδόσεις με έως...

Ίσως ο πιο εμβληματικός κινητήρα της Audi είναι ο πεντακύλινδρος που παρουσίασε για πρώτη φορά το 1976, στο Audi 100 δεύτερης γενιάς, ο οποίος συνδύαζε...

Το Toyota C-HR+ βρίσκεται στην Ελλάδα, πριν κυκλοφορήσει επίσημα και το κοινό μπορεί να το δει από κοντά χωρίς να χρειάζεται να επισκεφτεί κάποια έκθεση....
Διαθέσιμη στην Ελλάδα είναι η νέα Mercedes GLC με το αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης αρχικά σε τρεις εκδόσεις με κορυφαίο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας....
Στο πρόγραμμα προνομίων "Audi Monthly Exclusives" περιλαμβάνεται και το τετρακίνητο hot-hatch! Δείτε το όφελος μέχρι το τέλος της χρονιάς......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Ford Ranger pick up PHEV 2025

Το πρώτο PHEV pick up στην Ευρώπη – Τώρα 1ο και στην οδήγηση χωρίς χέρια

Audi Q5 and Audi A6 with new V6 TDI engines:

299 ίπποι, 580 Nm και από 5,3 λτ./100 χλμ.: Ο νέος κινητήρας που το καταφέρνει, σε ποια μοντέλα μπαίνει

Ferrari 250 GTO

Ferrari 250 GTO: Για αυτό είναι ανεκτίμητη