Ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία ενός αυτοκινήτου είναι το χρώμα του και σίγουρα αυτό απασχολεί πάρα πολύ τον εκάστοτε υποψήφιο αγοραστή κατά την αγορά. Όμως κατά καιρούς έχουν υπάρξει αυτοκίνητα στα οποία ήταν αδύνατο να επιλέξεις το χρώμα τους, καθώς έβγαιναν από το εργοστάσιο αποκλειστικά σε ένα χρώμα (εντάξει, στην περίπτωση της Ferrari F40 έγιναν κάποιες εξαιρέσεις, καθώς τα χρήματα ήταν πολλά και έτσι η αντίσταση του Ferrari κάμφθηκε…). Ας δούμε λοιπόν μερικά από τα αυτοκίνητα που δεν άφηναν επιλογές στον υποψήφιο αγοραστή.
Πρώτη και καλύτερη λοιπόν η Ferrari F40, η οποία έβγαινε από το εργοστάσιο αποκλειστικά σε κόκκινο χρώμα. Το απόλυτο supercar τότε, για το οποίο μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα εδώ, το είδαμε και σε ελάχιστες περιπτώσεις σε μαύρο χρώμα (με εξαιρέσεις για επιφανείς πελάτες όπως πχ. ο Maradona).
Αφήνοντας την Ferrari F40 περνάμε στην BMW M3 GTS, η οποία παρουσιάστηκε πριν από περίπου μια δεκαετία, ως η κορυφαία εκδοχή στην γκάμα της BMW Μ3. Το αυτοκίνητο της BMW ήταν αποκλειστικά βαμμένο σε πορτοκαλί χρώμα (αυτό που βλέπετε στην εικόνα πιο κάτω).
Αφήνοντας την… γήινη BMW M3 πάμε σε κάτι πιο εξωγήινο! Αυτό δεν είναι άλλο από το supercar της Lamborghini, την Reventon. Ένα μοντέλο βασισμένο στην Murcielago το οποίο παράχθηκε αποκλειστικά σε γκρι ματ χρώμα!
Η Porsche και συγκεκριμένα η 911 δεν θα μπορούσε να λείπει από τα αυτοκίνητα χωρίς δυνατότητα επιλογής χρώματος. Ο λόγος για την 911 GT3 RS. Η… καθαρόαιμη έκδοση της 911 είχε αποκλειστικά λευκό χρώμα. Τουλάχιστον εκεί οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούσαν να επιλέξουν ανάμεσα σε μπλε και κόκκινο χρώμα για τις ζάντες και τα αυτοκόλλητα χαμηλά στο προφίλ του αμαξώματος.
Για το τέλος αφήσαμε το αυτοκίνητο με το αγωνιστικό DNA και το χρώμα που εμένα μου αρέσει να αποκαλώ “σουμπαρίζον μπλε”! Ο λόγος φυσικά για το Subaru Impreza P1 το οποίο βγήκε σε 1.000 μονάδες προς πώληση προκειμένου να ομολογκαριστεί για το WRC. Όλα ήταν βαμμένα στο μπλε χρώμα που το είδαμε να διαπρέπει και στους αγώνες!