Ένα διαφορετικό τεστ έκανε το κανάλι “Tyre Reviews” και έφτασε η ώρα να δούμε τα αποτελέσματα. Από την μία πλευρά έχουμε φθαρμένα ελαστικά γνωστής εταιρείας και από την άλλη μία ολοκαίνουρια αλλά σαφώς πιο οικονομική επιλογή. Με ποιο ελαστικό θα κινηθεί πιο αποτελεσματικά το αυτοκίνητο; Πάμε να δούμε τι συνέβη!
Χειμερινά ελαστικά: Ταιριάζουν στο κλίμα και τις συνθήκες της χώρας μας;
Πριν πάμε στο στο video, αξίζει να δούμε την κατάσταση των ελαστικών. Για τα καινούρια σετ δεν χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις, απλά τοποθετήθηκαν στο αυτοκίνητο και ξεκίνησαν οι δοκιμές. Για τα μεταχειρισμένα ελαστικά, όμως, υπήρξε συγκεκριμένη διαδικασία. Αρχικά κατέβηκε η αυλάκωσή τους στα 2,2 χλστ. (κάτω από το επιτρεπόμενο όριο) και στη συνέχεια οδηγήθηκαν για 4.000 χλμ. στον δρόμο.
Ξεκινάμε με το κράτημα, εκεί όπου το φθαρμένο “premium” ελαστικό κατάφερε να πετύχει καλύτερη απόδοση από το καινούριο οικονομικό. Ακολούθησε δεύτερη δοκιμή που σχετίζεται με το φρενάρισμα στο χιονισμένο οδόστρωμα. Εκεί το οικονομικό καινούριο ελαστικό πέτυχε καλύτερη επίδοση από το μεταχειρισμένο “premium” ελαστικό με 32,7 μέτρα έναντι 33,7. Στη συνέχεια έχουμε “wet handling”, δηλαδή κράτημα στο βρεγμένο, όπου και πάλι το καινούριο ελαστικό της οικονομικής κατηγορίας τα καταφέρνει καλύτερα.
Τέλος, στο “wet braking” και πάλι το καινούριο ελαστικό πέτυχε καλύτερη βαθμολογία από το φθαρμένο “premium”.