Δοκιμάζουμε το αυτόματο Toyota Aygo X με τους 72 ίππους

Toyota Aygo X, το μικρότερο μοντέλο στη γκάμας των Ιαπώνων απέκτησε crossover στοιχεία και επέστρεψε ως ο "άρχοντας" της πόλης! Δείτε τις εντυπώσεις μας...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Toyota Aygo X

Το Toyota Aygo μας είναι ιδιαίτερα γνωστό, μιας και έχει διαπρέψει στην ελληνική αγορά. Σε μία εποχή που τα SUV κερδίζουν συνεχώς έδαφος σε εμπορικό επίπεδο, το μικρό ιαπωνικό μοντέλο δεν έμεινε ανεπηρέαστο. Δίπλα στο όνομά του “φιγουράρει” το γράμμα Χ, το οποίο προμηνύει τον crossover χαρακτήρα του. Πάμε να γνωρίσουμε πιο αναλυτικά το νέο Toyota Aygo X.

Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, το μικρό μοντέλο των Ιαπώνων έχει την δική του ξεχωριστή εικόνα, άλλωστε πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που δημιουργήθηκε από το μηδέν. Προσφέρεται αποκλειστικά ως πεντάθυρο με τις διαστάσεις του να “μαρτυρούν” κατευθείαν ότι πρόκειται για αυτοκίνητο πόλης. Το μήκος αγγίζει τα 3.700 χλστ., το πλάτος τα 1.740 και το ύψος τα 1.525 χλστ. Εννοείται πως δεν λείπουν και τα crossover στοιχεία, όπως η αυξημένη απόσταση από το έδαφος, αλλά και οι πλαστικές επενδύσεις στο κάτω μέρος του αμαξώματος. Άλλες λεπτομέρειες που ξεχωρίζουν είναι η διχρωμία (στην περίπτωση του αυτοκινήτου δοκιμής τσίλι κόκκινο με μαύρο). Μαύρο είναι το κάτω τμήμα του αμαξώματος, τα καπάκια στους καθρέφτες, αλλά και η οροφή. Επιπλέον, ενδιαφέροντα στοιχεία είναι τα εμπρός LED σώματα και τα πίσω που είναι κάθετα τοποθετημένα. Μίας και αναφερθήκαμε στο πίσω μέρος, να πούμε ότι εκεί βλέπουμε και την πόρτα αποσκευών, η οποία είναι γυάλινη, όπως ακριβώς συνέβαινε και στις προηγούμενες γενιές του.


Εσωτερικό: Μοντέρνο και τεχνολογικά προηγμένο
Με το άνοιγμα της πόρτας του οδηγού, διαπιστώνει κανείς κατευθείαν ότι το περιβάλλον είναι ιδιαίτερα σύγχρονο, με μία οθόνη αφής μεγέθους 9 ιντσών να δεσπόζει στην κεντρική κονσόλα. Μία πολύ μικρότερη οθόνη βρίσκεται και στην θέση του πίνακα οργάνων για παρέχει στον οδηγό όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, όπως για παράδειγμα η κατανάλωση ή η αυτονομία. To περιβάλλον είναι νεανικό, με το κόκκινο χρώμα να επικρατεί σε σημεία όπως οι πόρτες, το τιμόνι και ο επιλογέας. Μιας και αναφερθήκαμε στον επιλογέα, να πούμε ότι η εν λόγω έκδοση εξοπλίζεται με το CVT κιβώτιο, εξ’ ου και τα πλαστικά paddles πίσω από το τιμόνι. Αναφορικά με την ποιότητα, τα πλαστικά είναι σκληρά στην υφή στο σύνολό τους, όπως άλλωστε θα περιμέναμε σε ένα αυτοκίνητο της εν λόγω κατηγορίας, χωρίς ωστόσο να υπάρχουν τριγμοί στην καμπίνα.

Πάμε και στους χώρους, οι οποίοι σίγουρα δεν αποτελούν το δυνατό σημείο του Toyota Aygo X, όπως και κανενός άλλου μοντέλου της κατηγορίας. Μπορεί να υπάρχουν αρκετές πρακτικές θήκες για μικροαντικείμενα που θα βολέψουν τους επιβάτες, αλλά ο όγκος για τις αποσκευές περιορίζεται στα μόλις 231 λτ. Κλείνοντας με τα της καμπίνας, αξίζει να αναφέρουμε ότι βρήκαμε σχετικά δύσκολη την πρόσβαση στην πίσω σειρά καθισμάτων λόγω μικρού ανοίγματος, ενώ για τους πίσω επιβάτες διατίθενται επάλληλα παράθυρα (δεν κατεβαίνουν προς τα κάτω).

Κινητήρας: Οικονομία και έμφαση στις αστικές μετακινήσεις
Το νέο Toyota Aygo X εξοπλίζεται αποκλειστικά με έναν κινητήρα και αυτός είναι ο ατμοσφαιρικός τρικύλινδρος με χωρητικότητα 998 κ.εκ. Διαθέτει τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και σύστημα μεταβλητού χρονισμού VVT-i, με αποτέλεσμα να αποδίδει 72 ίππους και 93 Nm ροπής στις 4.400 σ.α.λ. Εννοείται πως οι επιδόσεις σε ένα αυτοκίνητο πόλης δεν έχουν τον πρώτο λόγο, αξίζει να αναφέρουμε όμως ότι τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 15,5 δλ. για το αμάξωμα των 940 κιλών και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 151 χλμ./ώρα (τιμές στις εκδόσεις με CVT, όπως το αυτοκίνητο της δοκιμής). Η εργοστασιακή κατανάλωση αγγίζει τα 4,9 λτ./100 χλμ., ενώ εμείς στη διάρκεια της δοκιμής είδαμε τη μέση τιμή να διαμορφώνεται στα 5,5 λτ./100 χλμ. Όσο για το κιβώτιο CVT της δοκιμής, αξίζει να αναφέρουμε πως προσφέρει και “εικονικές” αλλαγές σχέσεων μέσω του επιλογέα ή των paddles.

Στην πράξη: Ο “βασιλιάς” της πόλης
Το Toyota Aygo X είναι ξεκάθαρα ένα αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε για να κινείται κυρίως σε αστικό περιβάλλον… και εκεί τα καταφέρνει ομολογουμένως περίφημα. Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος δίνει μια SUV διάσταση που στην πράξη μεταφράζεται σε κορυφαία ορατότητα και άνεση. Η ανάρτηση “καταπίνει” τις ανωμαλίες αποτελεσματικά, τα φρένα λειτουργούν ακούραστα ακόμα και σε συνθήκες πίεσης (δισκόφρενα εμπρός/πίσω), ενώ το τιμόνι είναι ελαφρύ. Bonus η πολύ μικρή ακτίνα κύκλου στροφής που περιορίζεται στα μόλις 4,50 μέτρα. Κάτι τέτοιο στην πράξη μεταφράζεται σε κορυφαία ευελιξία στα στενά της πόλης. Αφήνουμε το αστικό περιβάλλον και πάμε εκτός πόλης, άλλωστε στο Toyota Aygo X ενδείκνυται και για μικρές αποδράσεις, με τους όποιους περιορισμούς. Μέχρι τα 100 χλμ./ώρα, οι αεροδυναμικοί θόρυβοι είναι ελάχιστοι, ωστόσο από εκεί και πάνω το “βουητό” του οδοστρώματος και οι ήχοι από τις ριπές του ανέμου περνούν στην καμπίνα. Ο τρικύλινδρος κινητήρας από την άλλη, δίνει έμφαση στην οικονομία, είναι γραμμικός, ωστόσο εκτός πόλης, όπου το Toyota Aygo X “παίζει” εκτός έδρας, φανερώνει την χαμηλή του ιπποδύναμη. Σε ανηφορικές διαδρομές μάλιστα, με το CVT να κρατά ψηλά τις στροφές λειτουργίας, ο θόρυβος γίνεται αρκετά αισθητός στην καμπίνα.

Στο ταμείο
Η τιμή του νέου Toyota Aygo X ξεκινά στην Ελλάδα από τα 15.470 ευρώ στην βασική έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων. Η επιλογή του CVT είναι διαθέσιμη σε πλουσιότερη έκδοση (X-Play και πάνω) και η τιμή ξεκινά από τα 17.170 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.