Ήταν στα τέλη της δεκαετίας του ’80 και, πιο συγκεκριμένα, το 1989, όταν ο γνωστός οίκος δημιούργησε την Alpina B10 Bi-Turbo. Το εν λόγω μοντέλο κέρδισε με το καλημέρα τον τίτλο του ταχύτερου sedan στον κόσμο και αυτή τη φορά θα θυμηθούμε την στιγμή που ήρθε αντιμέτωπο με μία Ferrari Testarossa.
Alpina: Τι απεικονίζεται στο σήμα της και πως συνδέεται με την ιστορία της;
Οι μηχανικοί της Alpina χρησιμοποίησαν ως βάση για την δημιουργία του αυτοκινήτου μία BMW 535i E34 και η ανάπτυξη της B10 Bi-Turbo διήρκεσε σχεδόν δύο χρόνια. Ασφαλώς, η μεγαλύτερη έμφαση δόθηκε στον κινητήρα, με τον ατμοσφαιρικό εξακύλινδρο M30 να αποκτά ένα ζεύγος turbo της Garrett. Επιπλέον, τοποθετήθηκαν σφυρήλατα έμβολα της Mahle, ισχυρότερες μπιέλες, ενώ ανασχεδιάστηκαν και οι εκκεντροφόροι.
Με τροποποιήσεις σε εισαγωγής και εξαγωγή, το μοτέρ κατάφερε να αποδώσει 360 ίππους και η ροπή έφτασε τα 520 Nm. Οι τιμές ήταν μεγαλύτερες ακόμα και από την κορυφαία BMW M5 των 340 ίππων και 400 Nm ροπής. Όπως ήταν λογικό, η Alpina B10 Bi-Turbo κατάφερε να κερδίσει τον τίτλο του ταχύτερου sedan της εποχής.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η δοκιμή της εποχής από το γερμανικό περιοδικό αυτοκινήτου “Sport Auto”, το οποίο για να αποδείξει πόσο γρήγορο είναι το sedan, το τοποθέτησε πλάι στην Ferrari Testarossa. Το ιταλικό supercar απέδιδε 390 ίππους, ενώ ήταν και ελαφρύτερο κατά περίπου 50 κιλά. Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η Alpina B10 Bi-Turbo κατάφερε να πιάσει ταχύτερα τα 0-100 χλμ./ώρα και συνέχισε να βρίσκεται μπροστά μέχρι τα 160 χλμ./ώρα. Η Ferrari Testarossa πέρασε μπροστά όταν έπιασε τα 200 χλμ./ώρα.