Eυρώπη: Νίκη της Γερμανίας και των κινητήρων εσωτερικής καύσης

Τελικά Ε.Ε. και Γερμανία κατέληξαν σε συμφωνία για τις εκπομπές ρύπων αυτοκινήτων και οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα συνεχίσουν και μετά το 2035.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Η Γερμανία κατέληξε σε συμφωνία με την Ευρωπαϊκή Ένωση που απαιτεί από τα νέα αυτοκίνητα να είναι ουδέτερα από άνθρακα έως το 2035. Οι δύο πλευρές είχαν διαφωνία σχετικά με την προγραμματισμένη σταδιακή κατάργηση των αυτοκινήτων που εκπέμπουν CO2 το 2035, αλλά οι ηγέτες έδωσαν σήμα τις τελευταίες ημέρες ότι ήταν κοντά σε μια λύση.

Η Γερμανία ήθελε διαβεβαιώσεις ότι τα νέα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης μπορούν να πωληθούν πέραν της προθεσμίας, εάν λειτουργούν με κλιματικά ουδέτερα καύσιμα (e-Fuels). «Ήρθαμε σε συμφωνία με τη Γερμανία για τη μελλοντική χρήση των ηλεκτρονικών καυσίμων στα αυτοκίνητα», δήλωσε στο Twitter ο Φρανς Τίμερμανς, επικεφαλής της κλιματικής πολιτικής της Ε.Ε.

Ο Γερμανός υπουργός Μεταφορών Φόλκερ Βίσινγκ δήλωσε ότι «ο δρόμος είναι ξεκάθαρος» με τη συμφωνία που επιτεύχθηκε αργά την Παρασκευή. «Τα οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης θα μπορούν πλέον να ταξινομηθούν για πρώτη φορά και μετά το 2035, εάν γεμίζουν αποκλειστικά με καύσιμα ουδέτερα σε CO2», ανέφερε σε ανάρτησή του στο Twitter.


Η συμφωνία με τη Γερμανία δεν αλλάζει το κείμενο του κανονισμού που συμφωνήθηκε μεταξύ εκπροσώπων των κρατών μελών και του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου πέρυσι. Αφού το υπογράψουν οι υπουργοί, η Επιτροπή θα παράσχει περισσότερες λεπτομέρειες για τα επόμενα βήματα για την εφαρμογή της διάταξης για τα e-Fuels, σύμφωνα με αξιωματούχο της ΕΕ.

Αυτή η ψηφοφορία, η οποία αναμένεται τώρα να διεξαχθεί την Τρίτη, όταν οι υπουργοί Ενέργειας συναντηθούν στις Βρυξέλλες, θα πρέπει να περάσει με την υποστήριξη της Γερμανίας καθώς οι αντίθετες χώρες δεν θα μπορέσουν να φτάσουν σε επαρκή μειοψηφία για να την εμποδίσουν. Η Ιταλία ήθελε περαιτέρω διαβεβαιώσεις, συμπεριλαμβανομένου του τρόπου με τον οποίο θα μπορούσαν επίσης να εξαιρεθούν τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν βιοκαύσιμα.

«Η μάχη για την τεχνολογική ουδετερότητα έχει κερδηθεί, η οποία είναι η προϋπόθεση για την αναγνώριση των βιοκαυσίμων», δήλωσε στους δημοσιογράφους την Παρασκευή η πρωθυπουργός της Ιταλίας Giorgia Meloni μετά τη σύνοδο κορυφής των ηγετών της ΕΕ. “Δείχνουμε επίσης ότι τα βιοκαύσιμα έχουν μηδενικές εκπομπές, επομένως δεν χρειάζεται να μπούμε σε τεχνικές λεπτομέρειες. Εάν η τεχνολογία πετύχει τον στόχο, τότε μπορεί να χρησιμοποιηθεί.”

Oι περιβαλλοντικοί ακτιβιστές από την άλλη, εξοργίστηκαν από την απόφαση περί αναστολής για το σχέδιο εκπομπών ρύπων και προειδοποίησαν για αλλαγές που θα μπορούσαν να αποσπάσουν την προσοχή από την πρόοδο προς την ευρύτερη χρήση ηλεκτρικών και άλλων οχημάτων μηδενικών εκπομπών.

Ο Μπέντζαμιν Στέφαν της Greenpeace είπε ότι η συμφωνία ήταν μια οπισθοδρόμηση για την προστασία του κλίματος. «Αυτός ο βρωμερός συμβιβασμός υπονομεύει την προστασία του κλίματος στις μεταφορές και βλάπτει την Ευρώπη». Παράλληλα τόνισε πως “μειώνει την απαραίτητη εστίαση της αυτοκινητοβιομηχανίας στην αποδοτική ηλεκτροκίνηση”.

Ο Pascal Canfin, επικεφαλής της επιτροπής περιβάλλοντος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, κάλεσε την Επιτροπή να διασφαλίσει ότι οι επερχόμενοι κανόνες για τα βιοκαύσιμα θα σέβονται τη συμφωνία που επιτεύχθηκε πέρυσι για τα πρότυπα εκπομπών αυτοκινήτων.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]