Τα ηλεκτροκίνητα Opel Astra GSe και Grandland GSe είναι τα μοντέλα στη γκάμα την γερμανικής εταιρείας συνδυάζουν ιδανικά τη σπορ οδήγηση και την περιβαλλοντική ευθύνη, καταναλώνοντας πολύ μικρές ποσότητες καυσίμου.
Διαβάστε επίσης – Opel: Από τις… ραπτομηχανές στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα του σήμερα
Ο Dr. Christian Hartweg και η ομάδα μηχανικών της Opel εφάρμοσαν τώρα ειδικές ρυθμίσεις στο πλαίσιο και το σύστημα διεύθυνσης των μοντέλων GSe και δεν σταμάτησαν εκεί. Όλες οι εκδόσεις του Grandland SUV επωφελούνται από πρόσθετες βελτιστοποιήσεις στο πλαίσιο και το σύστημα διεύθυνσης, εξασφαλίζοντας την άμεση και σταθερή οδηγική εμπειρία που είναι χαρακτηριστικό γνώρισμα της Opel.
Η ομάδα μηχανικών πήρε το ισορροπημένο πλαίσιο των μοντέλων Astra και Grandland και το αναβάθμισε με πιο σπορ και δυναμικά χαρακτηριστικά. Στην περίπτωση του Grandland GSe αυτό σημαίνει συνολική απόδοση 300 ίππων και επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 6,1 δευτερόλεπτα, σε συνδυασμό με ηλεκτρική τετρακίνηση. Παράλληλα, η κατανάλωση καυσίμου φτάνει στα 1,2 λίτρα/100χλμ. και οι εκπομπές CO2 28-27 γρ./χλμ.
Διαβάστε επίσης: 25 χρόνια Opel Astra G!
Στο Astra GSe, το ηλεκτροκίνητο σύστημα μετάδοσης κίνησης αποδίδει ισχύ 225 ίππων και τεράστια ροπή 360 Nm. Η κατανάλωση βρίσκεται επίσης στα 1,1-1,2 λιτρα/100χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 25-26 γρ./χλμ.
Στην ανάρτηση των GSe εκδόσεων γίνεται χρήση ειδικών ελατηρίων και αμορτισέρ με τεχνολογία Koni FSD (Frequency Selective Damping). Ανάλογα με τις συνθήκες του οδοστρώματος και το στυλ οδήγησης, η τεχνολογία αυτή επιτρέπει διαφορετικά χαρακτηριστικά απόσβεσης, εξασφαλίζοντας άνεση σε ανώμαλο οδόστρωμα (για παράδειγμα σε λιθόστρωτες επιφάνειες), αλλά και ένα σπορ προφίλ για πιο άμεση επαφή με τον δρόμο σε πιο ομαλό οδόστρωμα.
Τα κορυφαία μοντέλα GSe αντιδρούν, σύμφωνα με την Opel, ακόμα πιο γρήγορα και άμεσα σε κάθε εντολή του οδηγού και παραμένουν σταθερά στο φρενάρισμα, στις στροφές και στις υψηλές ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο. Τα αμορτισέρ διαθέτουν μια πρόσθετη βαλβίδα και ένα δεύτερο υδραυλικό κύκλωμα, συνεπώς το αυτοκίνητο είναι πιο άνετο ή πιο σπορ στην οδήγηση, ανάλογα με το αν η βαλβίδα είναι ανοιχτή ή κλειστή.
Όλες οι εκδόσεις του Grandland επωφελούνται επίσης από τις βελτιστοποιήσεις στα αμορτισέρ και το σύστημα διεύθυνσης. Οι μηχανικοί αύξησαν τη δύναμη απόσβεσης στην περιοχή των χαμηλών ταχυτήτων εμβόλου και τη μείωσαν στην περιοχή των μεσαίων και υψηλών ταχυτήτων, προκειμένου να εξασφαλίσουν τη μέγιστη δυνατή άνεση, ακόμα και σε ανώμαλο οδόστρωμα.
Το σύστημα διεύθυνσης έχει επαναρυθμιστεί, ώστε όλες οι εκδόσεις Grandland να προσφέρουν πιο άμεση και ακριβή ανατροφοδότηση προς τον οδηγό.