Το Renault Clio V6 αποτελεί σήμερα έναν από τους “ευσεβείς πόθους” των απανταχού συλλεκτών. Μάλιστα, πρόσφατα είχε γίνει και νέο ρεκόρ τιμής, με ένα από τα λίγα αντίτυπα να αλλάζει χέρια για περισσότερα από 100.000 ευρώ. Πως θα ήταν άραγε μία σύγχρονη εκδοχή του, η οποία θα βασιζόταν στη νέα γενιά Renault Clio;
Την απάντηση μας δίνει ο γραφίστας του “Auto Moto”, Julien Jodry, δημιουργώντας το Renault Clio V6 της σύγχρονης εποχής. Δυστυχώς υπάρχει ψηφιακή εικόνα μόνο για το εμπρός τμήμα, ωστόσο μπορούμε να “πάρουμε” μία γερή δόση. Βλέπουμε, λοιπόν, ότι έχει τοποθετηθεί νέος προφυλακτήρας με μεγάλους αεραγωγούς και κυκλικούς προβολείς.
Οι σκουρόχρωμες ζάντες στο πλάι “φιλοξενούν” μεγάλες, κίτρινες δαγκάνες και συνδυάζονται με ένα γραφικό “V6” στις πόρτες. Ασφαλώς, δεν απουσιάζει το σήμα κατατεθέν του παλιού Clio V6 που δεν είναι άλλο από την μεγάλη εισαγωγή αέρα πίσω από τις πόρτες του τρίπορτου μοντέλου.
Τώρα, αν αναρωτιέστε το ενδεχόμενο να περάσει ένα τέτοιο εγχείρημα στην παραγωγή, η απάντηση είναι ξεκάθαρα αρνητική. Ας υπενθυμίσουμε, όμως, τις εκδόσεις της νέας γενιάς Renault Clio που προσφέρονται στην χώρα μας. Βασική επιλογή αποτελεί ο ατμοσφαιρικό τρικύλινδρος κινητήρας βενζίνης με 65 ίππους. Ακολουθούν άλλοι δύο turbo κινητήρες βενζίνης με 90 και 100 ίππους. Μάλιστα, στην δεύτερη περίπτωση ο κινητήρας είναι διπλού καυσίμου, μιας και μπορεί να καταναλώσει και υγραέριο. Επιλογή πετρελαίου αποτελεί ο 1.5 Blue dCi των επίσης 100 ίππων, ενώ στην κορυφή της γκάμας συναντάμε το υβριδικό E-Tech. Σε αυτή την περίπτωση, ο υβριδικό σύστημα αποτελείται από ένα μοτέρ βενζίνης και δύο ηλεκτροκινητήρες. Κάπως έτσι, η συνδυαστική ισχύς φτάνει στους 145 ίππους.