Rover Streetwise: Ένα μοντέλο μπροστά από την εποχή του…

Το Rover Streetwise μπορεί να μην το θυμούνται αρκετοί, καθώς πέρασε και δεν... ακούμπησε, ωστόσο πρέπει να παραδεχθούμε πως ήταν μπροστά από την εποχή του!

Στις μέρες μας, φτάνει να αυξήσεις την απόσταση ενός αυτοκινήτου από το έδαφος, να του βάλλεις μερικά άβαφα πλαστικά περιμετρικά στο αμάξωμα και ράγες οροφής, να το βαφτίσεις SUV και να πουλήσει σαν ζεστό ψωμί, με την απαραίτητη υβριδική τεχνολογία φυσικά που θα μειώσεις τους εκπεμπόμενους ρύπους (για να είναι και… πολιτικά ορθό…).

Πριν 20 χρόνια όμως τα πράγματα δεν ήταν ακριβώς έτσι. Και αυτό το έμαθε με σκληρό τρόπο η Rover η οποία αποφάσισε να παρουσιάσει το 2003 το Streetwise. Ένα αυτοκίνητο που είχε όλα τα παραπάνω στοιχεία που ανέφερα, ωστόσο δεν μπόρεσε να της φέρει την διακαή εμπορική επιτυχία που τόσο κυνηγούσε.

Ο όμιλος MG Rover χαρακτηρίστηκε τολμηρός τότε, για κάτι που σήμερα μοιάζει δεδομένο. Σκοπός του ήταν να επεκτείνει την γκάμα των μικρών οικογενειακών μοντέλων του και το έκανε βασιζόμενος στην πλατφόρμα του δημοφιλούς Rover 25. Το Rover Streetwise είχε μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και υψηλότερη θέση οδήγησης, ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες που του χάριζαν την πολυπόθητη σκληροτράχυλη εμφάνιση, ράγες οροφής και εσωτερικό με διαφοροποιημένα καθίσματα, καθώς και πρακτικές λύσεις.

Το Rover Streetwise ήταν διαθέσιμο με κινητήρες βενζίνης και ντίζελ και τρία επίπεδα εξοπλισμού. Αρχικά κυκλοφόρησε με τον βενζινοκινητήρα 1,4 λίτρων K σε 84 και 103 ίππους και τον turbo-diesel της σειράς L με 101 ίππους. Όλοι με μηχανικά κιβώτια 5 ταχυτήτων. Σταδιακά μετά το λανσάρισμα ήταν διαθέσιμο με βενζινοκινητήρα 1.8 με χειροκίνητο ή με με αυτόματο κιβώτιο Stepspeed CVT.

Τα πράγματα όμως 20 χρόνια πριν ήταν πολύ διαφορετικά από ότι είναι σήμερα. Και αν σήμερα μπορούμε να χαρακτηρίσουμε ανερυθρίαστα SUV, ένα μοντέλο μόνο και μόνο επειδή έχει κάποια… άβαφα πλαστικά, ράγες οροφής και αυξημένη απόσταση από το έδαφος, στις αρχές του 2000 αυτό ήταν απαγορευτικό. Έτσι το Rover Streetwise αντιμετώπισε το… κράξιμο του ειδικού τύπου, καθώς δεν ήταν τετρακίνητο και δεν είχε κανένα λόγο ύπαρξης.

Για την ιστορία να πω πως στην Ελλάδα το Rover Streetwise ξεκινούσε από τα 14.700 ευρώ με τον 1.4 των 103 ίππων και 3θυρο αμάξωμα και από τα 15.000 ευρώ για το ίδιο μοντέλο με 5θυρο αμάξωμα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όνομα και... πράγμα η νέα έκδοση του T-Roc, καθώς προσφέρεται πλέον με εμπλουτισμένο εξοπλισμό αλλά και όφελος 5.000 ευρώ!...
Υπάρχει ένα κινέζικο που κατασκευάζεται στην Αυστρία, στο εργοστάσιο της Magna Steyr και έχει 5 αστέρια στον Euro NCAP ήρθε Ελλάδα. Ας μάθουμε περισσότερα για...
Το υβριδικό B-SUV της κινέζικης εταιρείας ξεχώρισε στην ελληνική αγορά από την επιτροπή του θεσμού “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2026” και είναι υποψήφιο για τον τίτλο....
H Chery συμμετέχει στην Black Friday με μια αποκλειστική για την περίοδο ενέργεια με 0% ονομαστικό επιτόκιο για το Plug-in Hybrid SUV της των 279...
To B-SUV της κινέζικης εταιρείας απέκτησε plug-in υβριδικό σύστημα και έρχεται στην Ελλάδα με αυτονομία έως 1.000 χλμ., σε δύο εκδόσεις με έως 212 ίππους....
Ποιο χαρακτηριστικό πρέπει να έχει ένα αυτοκίνητο για να ονομάζεται SUV; Πώς χωρίζονται τα μοντέλα βάσει μήκους; Έτσι ορίζει τις κατηγορίες ο ΣΕΑΑ......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Απόσυρση από την Citroen

Νέο πρόγραμμα με οφέλη από τη Citroen – Ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων

Toyota GR GT

Πρώτη “γεύση” από το supercar της Toyota που έρχεται – Υβριδικός V8 και τουλάχιστον 650 ίπποι

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα