Η στιγμή που περιμέναμε έφτασε, με την εκκίνηση του Ράλι Ακρόπολις 2023, του εμβληματικού αγώνα που φέτος συμπληρώνει 70 χρόνια ιστορίας, να δίνεται το απόγευμα της Πέμπτης 7 Σεπτεμβρίου, από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης.
Αμέσως μετά πραγματοποιήθηκε και το αγωνιστικό ξεκίνημα, αφού τα αυτοκίνητα κατευθύνθηκαν στην Πλατεία Νερού στο Φάληρο, όπου διοργανώθηκε σε παραθαλάσσιο φόντο, η υπερειδική διαδρομή «Super Special Stage», μήκους 1,48 χιλιομέτρων σε ασφάλτινο οδόστρωμα.
Η On Sale Rally Team και το πλήρωμά της, Γιώργος Κεχαγιάς-Χρήστος Κουζιώνης, δίνουν δυναμικά το «παρών» στον 10ο γύρο του WRC, με το Skoda Fabia Rally2 evo. Πέραν της γενικής κατάταξης και εκείνης μεταξύ των Ελλήνων, το δίδυμο της ομάδας εντάσσεται σε δύο ακόμη κατατάξεις, οι οποίες παρουσιάζουν εξαιρετικό ενδιαφέρον.
Ο λόγος για το WRC 2, Παγκόσμιο Πρωτάθλημα για πληρώματα με αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally2, καθώς και στο WRC 2 Challenger, όπου δεν προσμετρούν οδηγοί οι οποίοι έχουν κατακτήσει τον τίτλο ή έχουν αγωνιστεί ως εργοστασιακοί, στην κατηγορία Rally1 ή έχουν κατακτήσει τον τίτλο.
Όπως ήταν λογικό, οι Κεχαγιάς-Κουζιώνης δεν ρίσκαραν, αφού γνωρίζουν καλά πως οι υπερειδικές πολύ συχνά κρύβουν παγίδες, ενώ ταυτόχρονα το «πραγματικό» κομμάτι του αγώνα, ξεκινά αύριο.
Μετά από τα πρώτα, αναγνωριστικά χιλιόμετρα στην Αθήνα, τα πληρώματα μετέβησαν στο Λουτράκι, για νυχτερινή ανασυγκρότηση. Η πρώτη ημέρα του Ράλι Ακρόπολις 2023 συνεχίζεται σήμερα, με 5 ειδικές διαδρομές (Λουτράκι δύο φορές, Πίσια, Λιβαδειά, Ελάτεια) συνολικού μήκους 101,98 αγωνιστικών χιλιομέτρων.
Το στοιχείο που δυσκολεύει ιδιαίτερα την προσπάθεια των αγωνιζόμενων, είναι πως πρακτικά δεν θα υπάρχει ενδιάμεσο σέρβις, παρά μόνο μια ζώνη τοποθέτησης ελαστικών (Tyre Fitting Zone) στο Λουτράκι, μετά από τις πρώτες δύο αυριανές διαδρομές (Λουτράκι, Πίσια).
Αν σε αυτό προσθέσουμε τον άστατο καιρό, αφού η λάσπη κυριαρχεί στις ειδικές διαδρομές, τότε γίνεται αντιληπτό πως η αυριανή ημέρα είναι δύσκολη και παράλληλα, πολύ κρίσιμη.
ΠΗΓΗ: Δελτίο Τύπου