Ο οργανισμός ACEA προχώρησε στη δημοσίευση των στοιχεία σχετικά με τις ευρωπαϊκές ταξινομήσεις με την συμπλήρωση του τρίτου τριμήνου του 2023. Εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα κατάφεραν μέσα σε αυτούς του εννέα μήνες να φτάσουν τα αυτοκίνητα με κινητήρα πετρελαίου. Πάμε να δούμε πιο αναλυτικά τα επίσημα στοιχεία!
Η μάχη του “καυσίμου”
Όπως γνωστοποίησε ο οργανισμός, στην πρώτη θέση με τεράστια διαφορά στα καινούρια αυτοκίνητα που έρχονται στην Ευρώπη εξακολουθεί να βρίσκεται η βενζίνη. Τα νέα μοντέλα με αυτό το καύσιμο φτάνουν στο 36,2% του συνόλου της αγοράς. Το δεύτερο μεγαλύτερο μερίδιο καταλαμβάνουν τα υβριδικά μοντέλα, με το ποσοστό τους να βρίσκεται στο 25,2%.
Δείτε επίσης: Το μοντέλο της Toyota που “σαρώνει” – Αυτοκίνητο της Χρονιάς στην Ιαπωνία
Η συνέχεια είναι πολύ ενδιαφέρουσα, μιας και υπάρχει ντέρμπι και διαφορά ύψους μόλις 0,1%. Πιο συγκεκριμένα, στην τρίτη θέση συναντάμε τα αυτοκίνητα με κινητήρα πετρελαίου (14,1%), ενώ την τέταρτη θέση καταλαμβάνουν τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα με ποσοστό 14%.
Τέλος, πολύ πιο πίσω βρίσκονται τα Plug-In υβριδικά με ποσοστό 7,5% και ακολουθούν τα “υπόλοιπα” καύσιμα με 3%. Το ντέρμπι συνεχίζεται και δεν είναι καθόλου απίθανό το 2023 να είναι η χρονιά που τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα προσπεράσουν για πρώτη φορά τα πετρελαιοκίνητα στην ευρωπαϊκή αγορά.