Το νέο Opel Corsa βρίσκεται πλέον στην 6η του γενιά και θέλει να συνεχίσει στο επιτυχημένο εμπορικό μονοπάτι των προηγούμενων (κοντά στα 15 εκατ. συνολικές πωλήσεις) έχοντας παράλληλα όλα τα φόντα για να κάνει ακριβώς αυτό. Σαφώς πιο μοντέρνα και δυναμική σχεδίαση που πηγάζει από τις φρέσκες α λα Astra γραμμές του, ανεβασμένο τεχνολογικό υπόβαθρο και αναβαθμισμένη ποιότητα κατασκευής είναι τα κύρια δυνατά χαρτιά του νέου Corsa που είναι διαθέσιμο με αξιόλογους κινητήρες βενζίνης, υβριδικές εκδόσεις, αλλά και αμιγώς ηλεκτρικό, ως Corsa-e.
Αυτή την φορά όμως, βρίσκεται στα χέρια μας όντας το best seller της ελληνικής αγοράς και στην έκδοση Edition Pack με τον 3κυλινδρο 1.2 Turbo που αποδίδει 100 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 205 Nm από τις 1.750 σ.α.λ.
Αυτή την φορά το Corsa φρεσκαρίστηκε αισθητικά και έχει αλλάξει στα… σημεία. Συνολικά βέβαια, το ολοκαίνουριο Corsa παρουσιάζεται πιο εκλεπτυσμένο και διακριτικό σχεδιαστικά και αποπνέει ακόμη περισσότερη στιβαρότητα σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, χωρίς να θυσιάζει δυναμισμό. Το Opel Visor, βρίσκει εφαρμογή και στο supermini της γερμανικής μάρκας και είναι ουσιαστικά το μαύρο πάνελ στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου. Αυτό βέβαια αλλάζει εντελώς την εικόνα του. Νέες είναι και οι εισαγωγές αλλά και τα φωτιστικά σώματα Intelli-Lux LED. Στο πίσω μέρος συναντάμε ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, ενώ πλέον το όνομα του μοντέλο είναι ανάγλυφα γραμμένο στην πόρτα του χώρου αποσκευών.
Η μοντέρνα εικόνα συνεχίζεται και στο εσωτερικό του νέου μικρού της Opel. Η εικόνα που παρουσιάζει το ταμπλό είναι σύγχρονη και ελκυστική με τα πολλά φυσικά κουμπιά να απουσιάζουν και την οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων να είναι ελαφρώς στραμμένη προς τον οδηγό (10 ιντσών στην έκδοση Edition που είναι και αυτή της δοκιμής μας και είναι συμβατή με Android Auto και Car Play). Τα χειριστήρια βρίσκονται στις σωστές θέσεις, η απόκριση της οθόνης είναι γρήγορη ενώ τα μενού παρουσιάζονται με απόλυτα κατανοητό τρόπο. Για να κατατοπιστείτε με τον έλεγχο του Corsa δεν χρειάζονται παρά ελάχιστα λεπτά της ώρας και αυτό δείχνει την πολύ καλή δουλειά που έχουν κάνει οι άνθρωποι της εταιρίας και στις λεπτομέρειες. Συνεχίζοντας με τα καλά περνάμε στη θέση οδήγησης που έρχεται εύκολα στα μέτρα του εκάστοτε οδηγού με το κάθισμα να προσφέρει καλή πλευρική στήριξη και να τα καταφέρνει καλά και με τη στήριξη της μέσης. Στον τομέα των διαθέσιμων χώρων το Corsa τα καταφέρνει καλά για τα μέτρα της κατηγορίας. Για την άνεση των εμπρός δεν τίθεται ερώτημα, ενώ και πίσω δύο επιβάτες μέσου αναστήματος θα κάτσουν άνετα. Σε καλά επίπεδα βρίσκεται και ο χώρος των αποσκευών με το απόλυτα εκμεταλλεύσιμο σχήμα του με την χωρητικότητα να ανέρχεται στα 309 λίτρα με τα καθίσματα στην όρθια θέση τους. Με την αναδίπλωσή τους φτάνει στα 1.080 λίτρα.
Κάτω από το καπό του Opel Corsa δοκιμής βρίσκεται ο υπερτροφοδοτούμενος 3κύλινδρος κινητήρας του ομίλου των 1,2 λίτρων. Για την περίσταση αποδίδει 100 ίππους και 205 Nm ροπής και συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Διαθέσιμο προαιρετικά είναι και το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. H συνδυασμένη κατανάλωση του αλουμινένιου μοτέρ των 100 ίππων με το χειροκίνητο κιβώτιο ανέρχεται στα 5,4-6,2 λίτρα ανά 100 χλμ. κατά το πρότυπο WLTP, (εμείς στην πράξη κινηθήκαμε με 6,3 λίτρα/100 χλμ. κατά την διάρκεια της δοκιμής μας), με τα 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνονται σε 10 δευτερόλεπτα και την τελική να ανέρχεται στα επίσημα 192 χλμ./ώρα.
Στην πράξη το 3κύλινδρο μοτέρ κάνει ευχάριστα αισθητή την παρουσία του τόσο με την συνολική του απόδοση όσο και με τον τρόπο που λειτουργεί. Σε γενικές γραμμές η λειτουργία του μοτέρ είναι πολιτισμένη με τα αποθέματα ροπής να εμφανίζονται από χαμηλά και να φροντίζουν για τον σβέλτο ρυθμό κίνησης του Corsa εντός και εκτός των τειχών. Η ροπή του κινητήρα περιορίζει τις αλλαγές σχέσεων στο μαλακό κιβώτιο με το σαφές κούμπωμα και τις ελαφρώς μακριές διαδρομές και κάνει πιο εύκολη την καθημερινότητα. Η απόκριση του συνόλου στο πάτημα του γκαζιού βρίσκεται επίσης σε πολύ καλά επίπεδα για μικρό υπετροφοδοτούμενο σύνολο.
Η καθόλα σύγχρονη εικόνα που παρουσιάζει το Corsa στατικό συνεχίζεται και όταν αρχίσουν να κυλούν οι τροχοί του. Οι πρώτες εντυπώσεις έρχονται από το ελαφρύ και άμεσο τιμόνι που κάνει τους ελιγμούς και τις μανούβρες στο παρκάρισμα παιχνιδάκι και συνεχίζονται με την ποιοτικότατη λειτουργία της ανάρτησης. Το μοντέλο της Opel απορροφά με μεγάλη άνεση ακόμη και τις μεγαλύτερες ανωμαλίες του δρόμου και δεν τις αφήνει ποτέ να ενοχλήσουν τη μέση σας. Το νέο μικρό της Opel θα κινηθεί με γρήγορο ρυθμό σε δρόμο με στροφές με τις αντιδράσεις του να είναι πάντα προοδευτικές και προβλέψιμες. Ο οδηγός έχει στο πλευρό του και την δύναμη του πολύ καλού συστήματος πέδησης με το άμεσο σε αίσθηση πεντάλ αλλά και την πολύ καλή λειτουργία των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης που προσφέρουν τις υπηρεσίες τους και σε αυτό το πεδίο.
Το Best Seller της ελληνικής αγοράς είναι διαθέσιμο από 18.500 ευρώ στην έκδοση με μοτέρ 1.2 λτ. 75 ίππων και χειροκίνητο πεντάρι κιβώτιο. Το Corsa με το μοτέρ του αυτοκινήτου της δοκιμής μας ξεκινά από τα 19.700 ευρώ με εξάρι κιβώτιο και από τα 21.200 ευρώ με αυτόματο 8άρι. Για όσους θέλουν πιο ισχυρή έκδοση υπάρχει το ίδιο μοτέρ με 130 ίππους και ξεκινά από την εξοπλιστική έκδοση GS στα 25.200 ευρώ.