Ένα εκ των μοντέλων της Toyota που απευθύνονται αυτή τη στιγμή στο πιο… “θερμόαιμο” κοινό της εταιρείας είναι το GR 86. Σύντομα, το συγκεκριμένο όχημα θα αποτελεί παρελθόν από την ευρωπαϊκή αγορά και αιτία δεν είναι οι ρύποι. Ασφαλώς το ίδιο θα συμβεί και για το αδερφάκι του που απαντά στο όνομα Subaru BRZ.
Δείτε επίσης: Ανανέωση για το δημοφιλές μικρομεσαίο της Toyota – Οι τιμές του στην Ελλάδα
Ο λόγος που οδήγησε σε αυτή την απόφαση είναι η εφαρμογή των νέων κανονισμών ασφαλείας “GSR2” στην Γηραιά Ήπειρο. Πρόκειται για τον λεγόμενο “General Safety Regulation 2”, κανονισμός που απαιτεί κάθε αυτοκίνητο να φέρει κάτι σαν “μαύρο κουτί” που στην περίπτωση σύγκρουσης καταγράφει την ταχύτητα, την θέση του οχήματος και άλλα δεδομένα.
Ο Patrick Scheelen, Senior Manager των Lexus και Toyota Gazoo Racing, απάντησε στο “Motor1” ότι η εταιρεία δεν έχει καμία πρόθεση να τροποποιήσει το σπορ αυτοκίνητο για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του GSR2. Αυτό σημαίνει ότι σύντομα τελειώνει η εμπορική πορεία και των δύο μοντέλων στην Ευρώπη.
Υπενθυμίζουμε ότι το Toyota GR 86 χρησιμοποιεί δίλιτρο 4κύλινδρο boxer κινητήρα με χωρητικότητα που φτάνει στα 2,4 λίτρα (2.387 κ.εκ.).Το μοτερ φέρει σύστημα άμεσου ψεκασμού της Toyota και αποδίδει 235 ίππους και 250 Nm ροπής από τις 3.700 σ.α.λ. Η κίνηση περνά ασφαλώς στον πίσω άξονα μέσω χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων (υπάρχει και δυνατότητα επιλογής αυτόματου).
Όσο για τις επιδόσεις, το αμάξωμα των 1.270 κιλών επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 6,3 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 226 χλμ./ώρα. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι δεν απουσιάζει και το μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης πίσω.