Δοκιμάζουμε την ηλεκτρική BMW X2 με τους 313 ίππους

Η ηλεκτρική BMW X2 βρίσκεται πλέον στην χώρα μας και εμείς την δοκιμάζουμε και ευπειθώς αναφέρουμε...

Βρείτε μας στο

Πρώτη φόρα στην ιστορία της η BMW X2 κυκλοφορεί και ως αμιγώς ηλεκτρική (ονόματι iX2) και εμείς την οδηγήσαμε στους δρόμους της χώρα μας, προκειμένου να πάρουμε μια γερή γεύση από το… μέλλον, όπως αναφέρουν εξάλλου οι ίδιοι οι Βαυαροί.

Το αυτοκίνητο δεν διαφοροποιείται αισθητικά από την αντίστοιχη θερμική του έκδοση. Η εμπρός μάσκα είναι φυσικά κλειστή, ενώ τα LED φώτα και το έντονο και αιχμηρό ανάγλυφο του αμαξώματος είναι τα βασικά στοιχεία της εξωτερικής σχεδίασης. Ειδοποιός διαφορά από όσα γνωρίζαμε μέχρι σήμερα για τα μοντέλα της BMW τα πίσω φώτα, τα οποία πλέον δεν είναι σχεδίασης τύπου “L”. Στις διαστάσεις τώρα, το μήκος της iX2 είναι 4.554 mm, το πλάτος 1.845 mm και το ύψος τα 1.590 mm. Επιπλέον, το μακρύτερο μεταξόνιο σε σχέση με την πρώτη γενιά Χ2, αλλά και τα φαρδύτερα μετατρόχια, έχουν αυξήσει την ευρυχωρία τόσο στα καθίσματα των επιβατών όσο και στο πορτμπαγκάζ. Η χωρητικότητα του τελευταίου ξεκινά από τα 525 λίτρα και φτάνει στα 1.400 με την αναδίπλωση των καθισμάτων πίσω.

 


Και μιας και φτάσαμε στο εσωτερικό, να πούμε πως και εδώ οι διαφοροποιήσεις σε σχέση με τη θερμική Χ2 είναι ελάχιστες και η επιρροή από την X1 έντονη. Το μεγάλο πάνες με τις δύο οθόνες κυριαρχεί στο ταμπλό. Η μία οθόνη 10,25 ιντσών είναι για τον πίνακα πληροφοριών του οδηγού και η άλλη 10,7 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων με το ολοκαίνουργιο iDrive 9 πλέον να τρέχει… τις λειτουργίες. Η ποιότητα και η συναρμογή είναι υπεράνω κριτικής, ενώ μου έκανε εντύπωση η όλη ατμόσφαιρα που κάνει την παραμονή σου στην καμπίνα μία νέα “εμπειρία” που όμοιά της δεν έχεις συναντήσει σε αυτοκίνητο. Ηχομόνωση κορυφαία, ατμοσφαιρικός φωτισμός, αψεγάδιαστος ήχος και υλικά μοναδικά, καθιστούν την παραμονή σου σε αυτό ιδιαίτερη.

Στο μηχανολογικό κομμάτι τώρα, η BMW iX2 xDrive30 εφοδιάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν στον εμπρός άξονα και έναν στον πίσω με την συνδυαστική απόδοση να φθάνει τα 230 kW/313 PS (συμπεριλαμβανομένου του στιγμιαίου boost) και τα 494 Nm. Σε ότι αφορά τις επιδόσεις, είναι πράγματι εντυπωσιακές, καθώς το 0-100 χλμ./ώρα πραγματοποιείται σε 5,6 sec (η τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα). Η μπαταρία υψηλής τάσης χωρητικότητας 64,8 kWh, εξασφαλίζει αυτονομία 417 – 449 χιλιομέτρων στον κύκλο WLTP, ενώ εμείς στην πράξη είδαμε μέση αυτονομία 400 χλμ. Πολύ κοντά δηλαδή στην ανακοινώσιμη τιμή. Η φόρτιση σε σταθμό υψηλής ισχύος διαρκεί 29 λεπτά για να φτάσει η στάθμη από το 10% στο 80%. Σε ΒΜW wallbox μία πλήρη φόρτιση διαρκεί σχεδόν 6,5 ώρες. Αξίζει εδώ να αναφέρω πως η νέα BMW iX2 όπως και οι μπαταρίες της, κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της γερμανικής πόλης Regensburg.

Οδηγικά τώρα, η BMW iX2 είναι εντυπωσιακά στιβαρή, ενώ η ανάρτησή της διαχειρίζεται σωστά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Η ηλεκτρική τετρακίνηση εξασφαλίζει κορυφαία πρόσφυση ανεξαρτήτως τερέν, ενώ το τιμόνι της είναι κοφτερό.

Ο εξοπλισμός της BMW iΧ2 είναι υπερπλήρης και διαθέτει όλα τα συστήματα ασφάλειας και άνεσης τελευταίας γενιάς, ενώ η τιμή της είναι στα 56.560 ευρώ.