Το VW Polo στην τελευταία του γενιά βρίσκεται στην χώρα μας από το 2017 και πλέον θα έχουμε την ευκαιρία να το δούμε και με νέα μοτέρ κάτω από το καπό του, καθώς η γερμανική μάρκα ενισχύει τη γκάμα του με δύο νέους κινητήρες βενζίνης.
Οι δύο νέοι κινητήρες για τους οποίους γίνεται λόγος είναι ο 1.0 λτ. MPI EVO 80 ίππων και ο 1.5 λτ. TSI EVO με 150 ίππους. Ο τελευταίος, συνεργάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο DSG και αποτελεί εξέλιξη του 1.4 TSI ACT και διαθέτει σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων. Έτσι, σε συνθήκες χαμηλού φορτίου, οι 2 μεσαίοι κύλινδροι απενεργοποιούνται με αποτέλεσμα ο κινητήρας να λειτουργεί ως δικύλινδρος 750 κ.εκ., μειώνοντας κατανάλωση και ρύπους.
Από την άλλη, ο MPI των 80 ίππων, σε σύγκριση με τον 1.0 MPI 75 ίππων, τον οποίο και αντικαθιστά, έχει μειωμένη μέση κατανάλωση σχεδόν κατά 2 λίτρα/100 χλμ., καλύτερο θερμικό βαθμό απόδοσης αλλά και ποιοτικότερη ανάπτυξη ροπής στρέψης.
Αξίζει να σημειώσουμε πως με την προσθήκη των δύο νέων κινητήρων στη γκάμα του, το VW Polo διατίθεται με μοτέρ από 1.000 έως 2.000 κ.εκ., ισχύος από 80 έως 200 ίππους, με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG.