Δοκιμή Honda Jazz 1.5 i-VTEC 130 ps

Tο μικρό Honda Jazz απέκτησε πιο σπορ χαρακτηριστικά, χάρη και στον δυνατό 1500άρη βενζινοκινητήρα που είχαμε συνηθίσει σε μεγαλύτερα μοντέλα της μάρκας

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Αν και οι ανανεώσεις αυτοκινήτων συνήθως περιορίζονται σε λεπτομέρειες που αφορούν στο “fine tuning”, το Honda Jazz αποτελεί μια διαφορετική περίπτωση. Σημαντικό ρόλο σε αυτό παίζει η δυνατή έκδοση βενζίνης, με ατμοσφαιρικό κινητήρα 1.5 λίτρων που αποδίδει 130 ίππους, η οποία προσδίδει στο ιαπωνικό supermini έναν σαφώς πιο σπορ χαρακτήρα. Αυτό είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε, οδηγώντας το νέο Honda Jazz 1.5 i-VTEC στην έκδοση Dynamic, με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.

Γνωστή συνταγή
Το Honda Jazz έκανε την εμφάνισή του στην αγορά το 2001 και από τότε, έχει σημειώσει περισσότερες από 7 εκατομμύρια πωλήσεις. Η ανανεωμένη εκδοχή της 3ης γενιάς του ιαπωνικού supermini, διατηρεί τα βασικά γνωρίσματα που το έχουν κάνει να ξεχωρίσει, όμως οι Ιάπωνες πήγαν και ένα βήμα παραπέρα. Έτσι, πρόσφεραν στο νέο Honda Jazz σπορ στοιχεία, τα οποία βλέπουμε ολοένα και περισσότερο σε μοντέλα αυτής της κατηγορίας. Τα βασικά γνωρίσματα της εξωτερικής εμφάνισης έχουν διατηρηθεί, με μια βασική διαφοροποίηση να εστιάζεται στα εμπρός φωτιστικά σώματα. Για τη διαμόρφωση του σπορ χαρακτήρα φροντίζουν το εμπρός splitter κάτω από τον αεραγωγό ή ο τριπλός διαχύτης στο πίσω μέρος, που αμφότεροι πλαισιώνονται από μια χαρακτηριστική κόκκινη γραμμή. Στοιχεία όπως πλαϊνές ποδιές, πίσω αεροτομή και μαύρες ζάντες αλουμινίου, συμβάλλουν στη διαμόρφωση της συνολικής εικόνας. Πέραν του καθαρά αισθητικού όμως, η σχεδίαση χρησιμεύει και για την εκμετάλλευση των χώρων στο εσωτερικό. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα το νέο Honda Jazz να είναι άνετο χάρη και στα νέα καθίσματα “Magic Seats” που επιδέχονται 4 διαφορετικών ρυθμίσεων, καθώς και πρακτικό αφού διαθέτει αρκετούς χώρους αποθήκευσης. Χάρη στο μακρύ μεταξόνιο (2,53 μέτρα), η καμπίνα είναι ευρύχωρη, ενώ μεγάλη είναι η χωρητικότητα αποσκευών, που φτάνει στα 354 λίτρα και αν πέσουν τα καθίσματα, αυξάνεται έως τα 1314 λίτρα.

Από τεχνολογία; Honda…
Η ιαπωνική φίρμα έχει συνδέσει την πορεία της με την τεχνολογία και το Honda Jazz δεν αποτελεί εξαίρεση. Για τη συναρμολόγηση του 5θυρου hatchback έχουν εφαρμοστεί σύγχρονες μέθοδοι, ώστε το αμάξωμα να παραμείνει ελαφρύ χωρίς εκπτώσεις σε επίπεδο ακαμψίας, ενώ αντίστοιχη είναι η εικόνα για τα τεχνολογικά συστήματα υποβοήθησης οδηγού. Στο πλαίσιο του Advanced Driver Assist εντάσσονται 5 επιμέρους συστήματα, τα Forward Collision Warning, Traffic Sign Recognition, Intelligent Speed Limiter, Lane Departure Warning και High-beam Support. Ακόμη, ξεχωρίζει το City-Brake Active System, με το οποίο εφοδιάζονται πλέον όλα τα Honda Jazz στην Ευρώπη. Πρόκειται για σύστημα που λειτουργεί με ταχύτητα κάτω από 32 χλμ./ώρα, χρησιμοποιώντας τεχνολογία ραντάρ με Laser και έχει ως στόχο είτε την πλήρη αποφυγή, είτε τουλάχιστον τον μετριασμό μιας σύγκρουσης με μικρή ταχύτητα. Σε περίπτωση που αναγνωρίσει άλλο όχημα σε τόσο κοντινή απόσταση, ώστε να υπάρχει κίνδυνος ατυχήματος, προβαίνει σε μια σειρά από ενέργειες. Αρχικά προσφέρει μεγαλύτερη δύναμη στα φρένα, έπειτα ειδοποιεί τον οδηγό με ηχητικό και οπτικό ερέθισμα και, εφόσον ο οδηγός δεν αντιδράσει εγκαίρως, ενεργοποιεί το σύστημα πέδησης. Το σύστημα συνδεσιμότητας Honda Connect συνδέεται με smartphone, τη στιγμή που η διαχείρισή του γίνεται μέσω μιας οθόνης αφής 7 ιντσών. Από εκεί, προκύπτει και ορατότητα στο πίσω μέρος, χάρη στην ενσωματωμένη κάμερα οπισθοπορείας.


Στο δικό της δρόμο
Μπορεί τα τελευταία χρόνια να έχουν διαδοθεί το downsizing και η χρήση τούρμπο, ωστόσο η Honda ακολούθησε δικό της δρόμο. Αν και η αγορά της Ευρώπης είναι ιδιαίτερα σημαντική, οι Ιάπωνες συνεχίζουν να ποντάρουν πολλά και σε εκείνη της Αμερικής, όπου οι 3κύλινδροι, μικρής χωρητικότητας κινητήρες δεν είναι τόσο δημοφιλείς. Με βάση αυτό, εξέλιξε τον 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1.5 λίτρων ισχύος 130 ίππων, που προσφέρεται πλέον και στη δυνατή έκδοση του Honda Jazz. Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας ήταν εφοδιασμένο με το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ διατίθεται και εκδοχή αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη CVT 7 σχέσεων. Στο δρόμο, το νέο Honda Jazz αποδεικνύεται πραγματικό “fun to drive”, αναδεικνύοντας τον πραγματικό του χαρακτήρα από τις 4500 περίπου στροφές, λόγω του ατμοσφαιρικού του κινητήρα. Στις ψηλές στροφές, ο ήχος που φτάνει στην καμπίνα είναι σχετικά αυξημένος, ωστόσο η φύση του αυτοκινήτου είναι τέτοια που επιτρέπει μια τέτοια “παρασπονδία”, χωρίς να ενοχλεί. Το μικρό μήκος που ξεπερνά οριακά τα 4 μέτρα, καθιστά το Honda Jazz ευέλικτο, ενώ το σύστημα διεύθυνσης είναι ακριβές. Σε αυτό έχει παίξει ρόλο και η γεωμετρία της ανάρτησης, όπου η δουλειά των ανθρώπων της Honda είναι φανερή από την πρώτη “σβέλτη” στιγμή. Επιπλέον, το σύστημα Agile Handling Assist βοηθά στην ελαχιστοποίηση των τάσεων υποστροφής, ενώ τα βελτιωμένη φρένα βοηθούν ώστε η οδική συμπεριφορά αυτοκινήτου να είναι αρκούντως προβλέψιμη. Τέλος, οι επιδόσεις του Honda Jazz είναι άκρως ικανοποιητικές και πιστοποιούν τον χαρακτήρα του. Συγκεκριμένα, το ιαπωνικό hatchback έχει επιτάχυνση 0-100 σε 8,7 δευτερόλεπτα -χάρη και στο χαμηλό βάρος που μόλις ξεπερνά τα 1000 κιλά,- ενώ η τελική του ταχύτητα είναι 190 χλμ./ώρα.

Εκτός από τον κινητήρα 1.5 που παρουσιάσαμε, το Honda Jazz διατίθεται και με βενζινοκινητήρα 1,3 λίτρων, ισχύος 102 ίππων. Η τιμή του Honda Jazz 1.5 i-VTEC, ξεκινά από 20.250 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]