6 Απριλίου

    pornohub
    sex videos
    mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
    Βρείτε μας στο

    Λεπτομέρειες Event

    Αυτό το συμβάν εκτελείται από 6 Απρίλιος 2019 μέχρι 6 Απρίλιος 2099. Είναι επόμενο για την εμφάνιση 06/04/2025

    • Ετικέτες: , , , , , ,
    • Προσεχείς Ημερομηνίες:

    Το 1853, γεννήθηκε στη Λειψία της Γερμανίας, ο Emil Jellinek (Εμίλ Γιέλινεκ). Πρωτοπόρος επιχειρηματίας, που επέδειξε ενδιαφέρον για ένα νέο τεχνολογικό επίτευγμα στα τέλη του 19ου αιώνα, το αυτοκίνητο. Πρόκειται για τον άνθρωπο που καθιέρωσε, τυπικά το 1902, το όνομα Mercedes σε συνεργασία με την ήδη υπάρχουσα εκείνη την εποχή, DMG (Daimler-Motoren-Gesellschaft). Το πρώτο αυτοκίνητο αυτής της συνεργασίας, στις αρχές του 20ού αιώνα, ονομάζονταν Mercedes 35, καθώς Mercedes ήταν το όνομα της κόρης του Jellinek. Η διαίσθηση του Γερμανού πως αυτό το όνομα θα “στεριώσει” στις συνειδήσεις του κοινού ήταν σωστή, καθώς στην πορεία έγινε μια από τις πιο διάσημες αυτοκινητοβιομηχανίες στον κόσμο. Η ονομασία “Mercedes” έγινε εμπορικό σήμα στις 23 Ιουνίου 1902 και λίγους μήνες αργότερα, στις 26 Σεπτεμβρίου 1902, απέκτησε επισήμως νομική κατοχύρωση. Η συνέχεια ήταν επιτυχημένη για τον Jellinek, που από το 1903 έλαβε άδεια να ονομάζεται Jellinek-Mercedes και το 1904, δημιούργησε την Mercédès Société Française d’Automobiles. Το 1906, σε συνεργασία με την DMG δημιούργησε μια νέα εταιρεία που ανέλαβε τη διαχείριση του εργοστασίου της τελευταίας στην Αυστρία, για μεγαλύτερη παραγωγή αυτοκινήτων. Ο Jellinek, όρισε εκεί ως επικεφαλής μηχανικό σχεδιασμό “κάποιον” Ferdinand Porsche και όπως γίνεται αντιληπτό, η ιστορία της αυτοκίνησης είχε ήδη αρχίσει να γράφεται… Πέθανε το 1918 στη Γενεύη, σε ηλικία 55 ετών.

    Το 1909, γεννήθηκε κοντά στη Στουγκάρδη της Γερμανίας ο Hermann Lang (Χέρμαν Λάνγκ), μηχανικός αυτοκινήτων και οδηγός αγώνων. Καθώς προερχόταν από φτωχή οικογένεια, ξεκίνησε σε πολύ μικρή ηλικία τη δουλειά ως μηχανικός. Σύντομα έδειξε το οδηγικό του ταλέντο, κερδίζοντας τον πρώτο αγώνα που συμμετείχε, ενώ το 1931 αναδείχθηκε Πρωταθλητής Sidecars στη Γερμανία. Λίγο αργότερα προσλήφθηκε ως μηχανικός στην ομάδα της Mercedes που συμμετείχε σε αγώνες GP, όπου συνεργάστηκε με κορυφαίους οδηγούς της εποχής, όπως οι Luigi Faggioli και Rudolf Caracciola. Μάλιστα, του δόθηκε η ευκαιρία να συμμετάσχει σε GP και σημείωσε 5 νίκες, αφού πέραν της ταχύτητάς του είχε το πλεονέκτημα της κατοχής μηχανικών γνώσεων σχετικά με το όχημα που οδηγούσε. Πέθανε το 1987, σε ηλικία 78 ετών.
    Photo: Daimler


    Το 2007, έκανε παγκόσμια πρεμιέρα η ταινία του Quentin Tarantino, Death Proof. Είναι γνωστό ότι ο Tarantino αποτελεί έναν ιδιαίτερο σκηνοθέτη του Hollywood και η συγκεκριμένα ταινία δεν ξεφεύγει από τον κανόνα. Με τον δικό του, ιδιόμορφο τρόπο, ο Tarantino που αντλεί έμπνευση και από την ταινία “Vanishing point” αποτίει φόρο τιμής σε ταινίες της παλαιότερης εποχής, που είχαν ως θέμα και τα muscle cars. Μια από τις πρωταγωνίστριες επιδιώκει να οδηγήσει μια Dodge Challenger του 1970, ίδια με εκείνη στο “Vanishing Point”, ενώ ο δολοφόνος (Kurt Russell) που επαγγέλεται κασκαντέρ, χρησιμοποιεί το αυτοκίνητό του ως παγίδα για γυναίκες τις οποίες δολοφονεί, αποκαλώντας το Death Proof (απόδειξη θανάτου). Όταν όμως συναντά μια παρέα από όμορφες, χειραφετημένες κοπέλες, τότε τα πράγματα αλλάζουν και μεταξύ άλλων, ξεκινάει μια θεαματική καταδίωξη. Στο Death Proof οι φίλοι των muscle cars έχουν την ευκαιρία απολαύσουν γκάζια, πάντοτε όμως με χολιγουντιανό άρωμα, με ότι αυτό συνεπάγεται ως προς την αληθοφάνεια της ταινίας, που πάντως στην περίπτωση του Tarantino δεν είναι ποτέ το ζητούμενο.

    tamilsexstories
    sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
    https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
    mm
    Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

    E-mail: [email protected]