H συμμετοχή μας – 2024

Manos & Kostas Stefanis 02

Οδηγός

Μάνος Στεφανής
Ημ. Γέννησης:
30 Μαΐου 1982
Τόπος γέννησης: Αθήνα, Ελλάδα
Τόπος κατοικίας: Αθήνα, Ελλάδα
Ντεμπούτο στα Ράλι: 2000
Διακρίσεις: Κυπελλούχος θεσμού Peugeot 206 Junior Cup 2004, 2η θέση θεσμού Mitsubishi Cup 2007
Συμμετοχές στο Ράλλυ Ακρόπολις: 3

Manos Stefanis 02

Το γνωρίζατε;

  • Από το 2006, ο Μάνος είναι μεταξύ των συντελεστών της μακροβιότερης εκπομπής αυτοκινήτου στην ελληνική τηλεόραση (TractioN)
  • Ως αρχισυντάκτης της εκπομπής από το 2015 και επικεφαλής της ιστοσελίδας www.traction.gr, έχει οδηγήσει πολλά supercars και αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων, σε ολόκληρο τον κόσμο

Kostas Stefanis 02

Συνοδηγός

Κώστας Στεφανής
Ημ. Γέννησης:
5 Ιουνίου 1949
Τόπος γέννησης: Αθήνα, Ελλάδα
Τόπος κατοικίας: Αθήνα, Ελλάδα
Ντεμπούτο στα ράλι: 1970
Συμμετοχές στο Ράλι Ακρόπολις: 29
Διακρίσεις (Ακρόπολις): 9 φορές πρώτος Έλληνας Συνοδηγός στο πλευρό των «Ιαβέρη» (1979), Ανδρέα Παπατριανταφύλλου (1983), «Τζίγγερ» (1988, 1989, 1990, 1991, 1992), Άρη Βωβού (1οι γενικής το 1995), Παναγιώτη Χατζητσοπάνη (2001).
Τίτλοι: 17 Πρωταθλήματα Συνοδηγών Ελλάδος σε επίπεδο Γενικής, F2 και κατηγορίας Ν

 Το γνωρίζατε;

  • Ως συνοδηγός του «Ιαβέρη», ο Κώστας Στεφανής έχει καταγράψει ταχύτερους χρόνους γενικής στο Ράλλυ Ακρόπολις, το 1979 και 1980
  • Το 1980, οι «Ιαβέρης»-Στεφανής βρέθηκαν προσωρινά επικεφαλής στην κατάταξη του Ράλλυ Ακρόπολις, έπειτα από τον ταχύτερο χρόνο στην εναρκτήρια ειδική διαδρομή εκείνης της χρονιάς (Πάρνηθα)!
  • Συνολικά, έχει συμμετάσχει σε 31 αγώνες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ (Ακρόπολις, Μόντε Κάρλο, Πορτογαλίας, RAC-Μεγάλης Βρετανίας)
  • Από το 1999, είναι ο κεντρικός παρουσιαστής της τηλεοπτικής εκπομπής “TractioN”.
  • Κατά τη διάρκεια της δημοσιογραφικής του πορείας, έχει οδηγήσει αγωνιστικά οχήματα παντός τύπου, μεταξύ των οποίων ξεχωρίζει: Jordan F1 του Damon Hill (Α1 Ring της Αυστρίας),  Ford Escort RS Cosworth (αυτοκίνητο-νικητής του Ράλλυ Ακρόπολις 1993 με τους Biasion-Siviero), Subaru Impreza 555 (αυτοκίνητο-νικητής του Ράλλυ Ακρόπολις 1994 με τους Sainz-Moya), Subaru Impreza WRC (των Kankkunen-Repo στο Ράλλυ RAC 1999),  Skoda Fabia WRC (των Schwarz-Hiemer στο Ράλλυ Ακρόπολις 2005), Peugeot 206 WRC (με το οποίο κατέκτησαν δύο τίτλους και νίκες οι Gronholm-Rautiainen).
  • Συνοδηγός στο “Race of Champions” που διοργανώνονταν αρχικά στα Κανάρια Νησιά, όπου βρέθηκε στο πλευρό κορυφαίων οδηγών όπως οι  Stig Blomqvist, Tommi Makinen, Bjοrn Waldegard, Colin McRae, Juha Kankkunen, Markku Alen, Carlos Sainz.
  • Νικητής το 2001 στον RoC, με οδηγό τον Harri Rovanpera.

Fun Fact 1

με τηΝ ΦΕΤΙΝΗ, 30Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ, Ο ΚΩΣΤΑΣ ΣΤΕΦΑΝΗΣ ΠΟΥ ΈΚΑΝΕ ΝΤΕΜΠΟΥΤΟ ΣΤΟ WRC το 1975, εισέρχεται σε μια πολυ κλειστη ομαδα μολισ 2 αγωνιζομενων, με ενεργη εμπλοκη στο θεσμο για περισσοτερα απο 49 χρονια

fun fact 2

Οι Μάνος και Κώστας Στεφανής είναι το μοναδικό πλήρωμα γιου-πατέρα που συμμετέχει σε αγώνα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, στο πλαίσιο του WRC 3

AR24_PET01_04

Το αυτοκίνητο

Ford Fiesta Rally3 – Τεχνικές προδιαγραφές

Κινητήρας
Τούρμπο 1.497 κ.εκ. (περιοριστής 31 χιλιοστών, βάσει προδιαγραφών FIA)
3 κύλινδροι σε σειρά, 12 βαλβίδες
Ισχύς: 238 ίπποι στις 5.000 σ.α.λ.
Ροπή: 415 Nm στις 3.500 σ.α.λ.

Μετάδοση
Τετρακίνηση
Σειριακό κιβώτιο 5 σχέσεων
Μηχανικά διαφορικά (εμπρός και πίσω) περιορισμένης ολίσθησης
Συμπλέκτης: Διπλός μεταλλικός δίσκος AP Racing

Αμάξωμα  – Ανάρτηση
Γόνατα McPherson με αμορτισέρ Reiger τριών ρυθμίσεων (εμπρός και πίσω)
Σύστημα διεύθυνσης: Υδραυλική υποβοήθηση

Σύστημα πέδησης
Αεριζόμενοι δίσκοι AP Racing με τετραπίστονες δαγκάνες Alcon
Διαστάσεις (χώμα): 280 χιλιοστά εμπρός και πίσω
Υδραυλικό χειρόφρενο
Τροχοί: 6 x 15

Διαστάσεις (χιλιοστά)
Μήκος: 4.065
Πλάτος: 1.735
Μεταξόνιο: 2.490
Ελάχιστο βάρος: 1.210 κιλά

Η ομάδα
Οδηγός: Μάνος Στεφανής

Συνοδηγός: Κώστας Στεφανής
Αυτοκίνητο: Ford Fiesta Rally3
Χορηγός: Coral A.E. – Shell Licensee
Τεχνική υποστήριξη: M-Sport Πολωνίας
Συντονιστής & Υπεύθυνος Επικοινωνίας: Νώντας Δουζίνας

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ο Κώστας Στεφανής ταξίδεψε στην Ιταλία, για μια μοναδική αποστολή. Βρέθηκε στην πίστα δοκιμών της Pirelli, στη Vitsola του Μιλάνου, όπου δοκίμασε τα νέα Pirelli...
Στα πλαίσια της έκθεσης αυτοκινήτου στην Σαγκάη το traction.gr και ο Μάνος Στεφανής βρέθηκαν στην Κίνα καλεσμένοι της Geo Mobility Hellas, επίσημου εισαγωγέα των μοντέλων...
Ο θρυλικός Rauno Aaltonen παραχώρησε συνέντευξη στον Κώστα Στεφανή κατά την διάρκεια του εορταστικού event που διοργάνωσε η ελληνική αντιπροσωπεία της MINI στο αυτοκινητοδρόμιο των...
H Shell σας δίνει την ευκαιρία να ζήσετε μία απίθανη εμπειρία, αλλά προσφέρει και μοναδικά δώρα! Δείτε τη διαδικασία συμμετοχής......
Το νέο Peugeot 208 τάραξε την κατηγορία των supermini με την εντυπωσιακή του σχεδίαση. Το ήδη βραβευμένο αυτοκίνητο φιλοξενεί τον Κώστα και την Τζώρτζια Γεωργίου,...
Ο Κώστας βρίσκεται στα άδυτα της M-Sport του Malcolm Wilson, που είναι η υπεύθυνη ομάδα για την συμμετοχή της Ford, στο WRC. Συνοδηγεί στο εργοστασιακό...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής