Ως μέλος του ερευνητικού συνδέσμου Hydrogen Small Engine Technology Research Association (HySE), στον οποίο συμμετέχουν επίσης η Honda, η Toyota, η Suzuki και η Yamaha, η Kawasaki πιστεύει ότι ο θερμικός κινητήρας έχει μέλλον ακόμη και αν καταργηθεί η χρήση της βενζίνης.
Διαβάστε επίσης: Αποκάλυψη για τη νέα BMW R 1300 GS Adventure
Η ιαπωνική εταιρεία που οφείλει τη φήμη της εν μέρει και στη δημιουργία πανίσχυρων για τα δεδομένα των δύο τροχών κινητήρων εσωτερικής καύσης συνεισφέρει και αυτή με τη σειρά της στην εξέλιξη του θερμικού μοτέρ, το οποίο αντί για βενζίνη θα χρησιμοποιεί ως καύσιμο το υδρογόνο.
Πρόσφατα η ιαπωνική εταιρεία έδωσε στη δημοσιότητα το ακόλουθο video στο οποίο φαίνεται η πειραματική μοτοσυκλέτα της. Η μοτοσυκλέτα μοιάζει με sport tourinng μοντέλο από το μέλλον με σχεδίαση διαφορετική από εκείνη της τρέχουσας γκάμας των Ιαπώνων. Βασίζεται όμως στο Ninja H2 και φέρει τον 4κύλινδρο υπετροφοδοροτούμενο κινητήρα τω 998 κ.εκ. Σε αυτό το μοτέρ έχουν γίνει οι κατάλληλες τροποποιήσεις στο σύστημα τροφοδοσίας του ώστε νά ψεκάζει άμεσα υδρογόνο στους κυλίνδρους.
Διαβάστε επίσης: Η πρωτιά της BMW προς την αυτόνομη οδήγηση
Στο πίσω μέρος εκεί όπου κανονικά ενσωματώνονται οι βαλίτσες έχουν τοποθετηθεί οι δεξαμενές για το υδρογόνο, ενώ λογικά εκεί θα κρύβονται και τα συστήματα τηλεμετρίας για την παρακολούθηση της λειτουργίας του κινητήρα.
Η Kawasaki έδωσε στη δημοσιότητα το video για να δείξει ότι πλέον βρίσκεται στο επόμενο στάδιο εξέλιξης του κινητήρα, ο οποίος πλέον βγήκε από το εργαστήριο, τοποθετήθηκε σε μοτοσυκλέτα και μπορεί να δοκιμαστεί σε πραγματικές συνθήκες. Η μοτοσυκλέτα έκανε την πρώτη της δημόσια εμφάνιση στην πίστα της Suzuka στις 20 Ιουλίου, ενώ οι Ιάπωνες σκοπεύουν να έχουν μια μοτοσυκλέτα με κινητήρα υδρογόνου στην παραγωγή στις αρχές τις επόμενης 10ετίας.