Suzuki: Έτσι μειώνει κατανάλωση-ρύπους την επόμενη 10ετία

Τεχνολογίες που θα μειώσουν την κατανάλωση και τους ρύπους των οχημάτων της θα αναπτύξει η Suzuki για να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις στους τέσσερεις τροχούς της επόμενης 10ετίας.
Suzuki
Σε ανακοίνωση της στρατηγικής που θα ακολουθήσει τα επόμενα 10 χρόνια αναφορικά με τις τεχνολογίες που θα αναπτύξει προχώρησε η Suzuki με το βάρος να πέφτει κυριολεκτικά και μεταφορικά για τους Ιάπωνες στη μείωση του βάρους των οχημάτων που θα σχεδιάσουν και θα κατασκευάσουν.
Τα μικρά και ελαφρά οχήματα, που είναι η ειδικότητα της Suzuki, δεν έχουν χαμηλές εκπομπές CO2 μόνο κατά τη χρήση τους αλλά και κατά τη διαδικασία παραγωγής τους αφού εξοικονομούνται πόροι και μειώνονται οι εκπομπές ρύπων.
Η εταιρεία δεσμεύτηκε να συνεχίσει να εξελίσσει ελαφρά και ασφαλή αμαξώματα “HEARTECT” αλλά και τεχνολογίες που θα αποφέρουν μείωση του βάρους και κατά συνέπεια ελαχιστοποίηση της κατανάλωσης.
Παράλληλα και έχοντας στόχο να παρέχει τα πιο αποδοτικά ηλεκτρικά οχήματα η Suzuki θα εξελίξει ηλεκτρικά μοντέλα που ελαχιστοποιούν την κατανάλωση ενέργειας, συνδυάζοντας εξαρτήματα που ενσωματώνουν τη φιλοσοφία “Sho-Sho-Kei-Tan-Bi”, όπως μια μικρή και αποδοτική ηλεκτρική μονάδα και μια μικρή σε μέγεθος και ελαφριά μπαταρία.
Το 2023, η εταιρεία ανέπτυξε τον κινητήρα υψηλής απόδοσης (ονομασία Z12E, που εφοδιάζει το νέο SWIFT) που έχει ως χαρακτηριστικό τη βελτιωμένη καύση, η οποία αποτελεί την ουσία των κινητήρων εσωτερικής καύσης, και πέτυχε μέγιστη θερμική απόδοση 40%. Στο μέλλον, η Suzuki θα διευρύνει τη διάθεση του κινητήρα υψηλής απόδοσης παγκοσμίως και θα επιδιώξει τη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας με καύσιμο ουδέτερο ως προς τον άνθρακα και υβριδική τεχνολογία επόμενης γενιάς.
Επίσης στον τομέα του SDV (Software Defined Vehicle), η Suzuki θα αναπτύξει και θα παρέχει στους πελάτες της το “SDV right”, ένα προσιτό σύστημα που δημιουργεί προστιθέμενη αξία στα οχήματά της, ενσωματώνοντας τη φιλοσοφία “Sho-Sho-Kei-Tan-Bi” για την ελαχιστοποίηση της κατανάλωσης ενέργειας.
Το εν λόγω σύστημα θα είναι εύκολο στη χρήση του καθώς θα ορίζει τον καλύτερο συνδυασμό ενσύρματων και ασύρματων (OTA) ενημερώσεων λογισμικού. Η Suzuki θα αναπτύξει το SDV έτσι ώστε να ικανοποιεί τις επιθυμίες των πελατών της μειώνοντας το κόστος των εξαρτημάτων με κοινή χρήση υλισμικού (hardware) και το κόστος εξέλιξης με επαναχρησιμοποίηση λογισμικού.
Επίσης στο μέλλον, η Suzuki θα επιτύχει ελάχιστη κατανάλωση ενέργειας με την κυκλική οικονομία, η οποία επιδιώκει τη μείωση της συνολικής χρήσης πόρων μέσω του σχεδιασμού προϊόντων που μπορούν να αποσυναρμολογηθούν εύκολα, έχοντας υπόψη την ανακύκλωση και την επαναχρησιμοποίηση τμημάτων των μελλοντικών μοντέλων Suzuki.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Honda βρίσκει εναλλακτικούς τρόπους και τεχνολογίες για να μειώσει τον αντίκτυπο των δραστηριοτήτων της στα εργοστάσια αλλά και στα ίδια τα μοντέλα της....
Ένα μοντέλο ξεχώρισε από την οργάνωση Automotive Researchers and Journalists Conference of Japan και πήρε το Ειδικό Βραβείο “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2026”....
Δείτε τα τρία B-SUV που ξεχωρίζουν για την μεγάλη εγγύηση, αλλά και πόσο κοστίζουν στην Ελλάδα! Τα δύο είναι ιδιαίτερα δημοφιλή......
Η ελληνική αντιπροσωπεία της ιαπωνικής εταιρείας ανακοίνωσε το πρόγραμμα Drive ‘N Smile δωρεάν χειμερινού ελέγχου αυτοκινήτου και εκπτώσεις σε ανταλλακτικά....
Και το 2025 παραμένει ένα από τα πιο δημοφιλή B-SUV της ελληνικής αγοράς! Δείτε τις εντυπώσεις μας από το τετρακίνητο Suzuki Vitara......
Ο ΚΟΚ πρέπει να τηρείται πάντα για την ασφάλεια όλων και με τις ποινές να έχουν γίνει πλέον πιο αυστηρές, αυτό το σύστημα θα σε...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής