Σε ανακοίνωση της στρατηγικής που θα ακολουθήσει τα επόμενα 10 χρόνια αναφορικά με τις τεχνολογίες που θα αναπτύξει προχώρησε η Suzuki με το βάρος να πέφτει κυριολεκτικά και μεταφορικά για τους Ιάπωνες στη μείωση του βάρους των οχημάτων που θα σχεδιάσουν και θα κατασκευάσουν.
Τα μικρά και ελαφρά οχήματα, που είναι η ειδικότητα της Suzuki, δεν έχουν χαμηλές εκπομπές CO2 μόνο κατά τη χρήση τους αλλά και κατά τη διαδικασία παραγωγής τους αφού εξοικονομούνται πόροι και μειώνονται οι εκπομπές ρύπων.
Η εταιρεία δεσμεύτηκε να συνεχίσει να εξελίσσει ελαφρά και ασφαλή αμαξώματα “HEARTECT” αλλά και τεχνολογίες που θα αποφέρουν μείωση του βάρους και κατά συνέπεια ελαχιστοποίηση της κατανάλωσης.
Παράλληλα και έχοντας στόχο να παρέχει τα πιο αποδοτικά ηλεκτρικά οχήματα η Suzuki θα εξελίξει ηλεκτρικά μοντέλα που ελαχιστοποιούν την κατανάλωση ενέργειας, συνδυάζοντας εξαρτήματα που ενσωματώνουν τη φιλοσοφία “Sho-Sho-Kei-Tan-Bi”, όπως μια μικρή και αποδοτική ηλεκτρική μονάδα και μια μικρή σε μέγεθος και ελαφριά μπαταρία.
Το 2023, η εταιρεία ανέπτυξε τον κινητήρα υψηλής απόδοσης (ονομασία Z12E, που εφοδιάζει το νέο SWIFT) που έχει ως χαρακτηριστικό τη βελτιωμένη καύση, η οποία αποτελεί την ουσία των κινητήρων εσωτερικής καύσης, και πέτυχε μέγιστη θερμική απόδοση 40%. Στο μέλλον, η Suzuki θα διευρύνει τη διάθεση του κινητήρα υψηλής απόδοσης παγκοσμίως και θα επιδιώξει τη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας με καύσιμο ουδέτερο ως προς τον άνθρακα και υβριδική τεχνολογία επόμενης γενιάς.
Επίσης στον τομέα του SDV (Software Defined Vehicle), η Suzuki θα αναπτύξει και θα παρέχει στους πελάτες της το “SDV right”, ένα προσιτό σύστημα που δημιουργεί προστιθέμενη αξία στα οχήματά της, ενσωματώνοντας τη φιλοσοφία “Sho-Sho-Kei-Tan-Bi” για την ελαχιστοποίηση της κατανάλωσης ενέργειας.
Το εν λόγω σύστημα θα είναι εύκολο στη χρήση του καθώς θα ορίζει τον καλύτερο συνδυασμό ενσύρματων και ασύρματων (OTA) ενημερώσεων λογισμικού. Η Suzuki θα αναπτύξει το SDV έτσι ώστε να ικανοποιεί τις επιθυμίες των πελατών της μειώνοντας το κόστος των εξαρτημάτων με κοινή χρήση υλισμικού (hardware) και το κόστος εξέλιξης με επαναχρησιμοποίηση λογισμικού.
Επίσης στο μέλλον, η Suzuki θα επιτύχει ελάχιστη κατανάλωση ενέργειας με την κυκλική οικονομία, η οποία επιδιώκει τη μείωση της συνολικής χρήσης πόρων μέσω του σχεδιασμού προϊόντων που μπορούν να αποσυναρμολογηθούν εύκολα, έχοντας υπόψη την ανακύκλωση και την επαναχρησιμοποίηση τμημάτων των μελλοντικών μοντέλων Suzuki.