Χωρίς αλλαγές στα μηχανικά μέρη για τη νέα “σεζόν”, η Honda CRF1100L Africa Twin διατηρεί στο ακέραιο τις εκτός δρόμου ικανότητές της, σε συνδυασμό με την εμφάνιση της που παραμένει ίδια.
Διαβάστε επίσης: “Μάχη” στην αγορά δικύκλων. Οι δύο εταιρείες που μάχονται για την κορυφή
Ο εν σειρά δικύλινδρος κινητήρας των 1.084 κ.εκ. παράγει μέγιστη ροπή 112Nm και μέγιστη ισχύ 102 ίππων και η adventure μοτοσικλέτα της Honda θα συνεχίσει να διατίθεται σε δύο εκδόσεις – τη στάνταρ και την ‘ES’ – με διαφορετικούς τύπους ανάρτησης: πρόκειται για τη στάνταρ, πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση Showa και την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη Showa Electronically Equipped Ride Adjustment (Showa EERA), η οποία προσφέρει βελτιστοποιημένη απόσβεση σε όλες τις συνθήκες οδήγησης, καθώς και τη δυνατότητα αλλαγής της προφόρτισης του ελατηρίου του αμορτισέρ εν κινήσει.
Για το 2025 η CRF1100L Africa Twin θα διατίθεται σε τρεις επιλογές βαφής: τη
Grand Prix Red με ανανεωμένα γραφικά, τη Matt Ballistic Black Metallic με νέες κόκκινες/ λεπτομέρειες και τη Pearl Glare White με ανανεωμένα γραφικά Tricolore. Η τελευταία θα είναι διαθέσιμη αποκλειστικά στην έκδοση ES.
Διαβάστε επίσης: Νέα έκδοση Vespa Primavera Batik
Η CRF1100L Africa Twin Adventure Sports προσφέρει ακόμη μεγαλύτερη αυτονομία από την ‘αδελφή’ της, χάρη στο ρεζερβουάρ καυσίμου των 24,8 λίτρων και συνεχίζει να χρησιμοποιεί τον μπροστινό τροχό των 19 ιντσών που παρουσιάστηκε για το 2024.
Η Africa Twin Adventure Sports θα διατίθεται σε δύο επιλογές βαφής. Ο πρώτος είναι ο νέος Matt Iridium Gray Metallic και ο δεύτερος ο Pearl Glare White με το “κλασσικό” τρικολόρε της ιαπωνικής εταιρείας να παρουσιάζεται τώρα με ανανεωμένα γραφικά.