Δοκιμάζουμε το γαλλικό best seller στην κορυφαία υβριδική του έκδοση

Δοκιμάζουμε την κορυφαία έκδοση του γαλλικού best seller με υβριδική έκδοση που συνδυάζει θερμικό κινητήρα με δύο ηλεκτροκινητήρες!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

To Renault Clio είναι ένα μοντέλο που καταφέρνει διαχρονικά να πρωταγωνιστεί στην κατηγορία του και οι πωλήσεις το επιβεβαιώνουν. Σημαντικός λόγος που συμβαίνει κάτι τέτοιο, πέρα από τα άλλα του πλεονεκτήματα, είναι η πλούσια γκάμα κινητήρων που το συνοδεύει. Υπάρχει επιλογή βενζίνης, diesel, διπλού καυσίμου (βενζίνη+υγραέριο), ενώ έχει προστεθεί και μία αυτοεπαναφορτιζόμενη υβριδική. Η τελευταία έκδοση είναι και αυτή της δοκιμής, ακούει στο όνομα Renault Clio E-TECH Hybrid και έχει τεχνολογία προερχόμενη από την F1. Πάμε να την γνωρίσουμε στην πράξη, στην ανανεωμένη πλέον εκδοχή της!

Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, το νέο Renault Clio έρχεται με έναν ολοκαίνουριο εμπρός προφυλακτήρα. Όπως μπορείτε να δείτε και στις σχετικές εικόνες, τα LED φωτιστικά σώματα “απλώνονται” προς τα κάτω, ενώ εντελώς διαφορετική είναι και η σχεδίαση της μάσκας. Αξιοσημείωτο είναι και το γεγονός ότι πλέον έχει τοποθετηθεί και το νέο σήμα της εταιρείας. Συνεχίζουμε με το πίσω μέρος, εκεί όπου συναντάμε τα νέα φωτιστικά σώματα και την απεικόνιση του ονόματος ολογράφως. Εντυπωσιακές είναι και οι “diamond-cut” ζάντες αλουμινίου της πλούσιας έκδοσης Techno της δοκιμής, οι οποίες έχουν μέγεθος 16 ιντσών με ελαστικά 195/55 R16. Αναφορικά με τις διαστάσεις, το ανανεωμένο Renault Clio έχει μήκος που ξεπερνά οριακά το φράγμα των τεσσάρων μέτρων (4.053 χλστ. για την ακρίβεια), το πλάτος φτάνει στα 1.798 χλστ. και το ύψος στα 1.440 χλστ.

Περνάμε στην καμπίνα, εκεί όπου η ανανέωση ήρθε κυρίως στην ψηφιακή εμπειρία του χρήστη. Πίσω από το τιμόνι βρίσκεται μία νέα οθόνη σε ρόλο πίνακα οργάνων και το μέγεθός της είναι 10 ίντσες (7″ στην βασική έκδοση). Όσο για την κεντρική οθόνη αφής, αυτή είναι κάθετα τοποθετημένη και στην κορυφαία έκδοση φτάνει τις 9,3 ίντσες (επίσης 7″ στην βασική έκδοση). Η τελευταία περιλαμβάνει μεταξύ άλλων όλες τις ανέσεις της εποχής, όπως για παράδειγμα την κάμερα οπισθοπορείας, την ασύρματη συνδεσιμότητα μέσω Android Auto και Apple CarPlay, αλλά και το σύστημα πλοήγησης. Εντυπωσιακή είναι και η εικόνα της καμπίνας το βράδυ, με το Renault Multi-Sense να προσφέρει ατμοσφαιρικό φωτισμό με 9 χρώματα. Δεδομένου ότι δοκιμάσαμε την έκδοση διπλού καυσίμου, αξίζει να αναφέρουμε ότι η στάθμη του υγραερίου απεικονίζεται με φωτεινή λυχνία στα αριστερά του τιμονιού (από εκεί επιλέγει ο οδηγός που καύσιμο θέλει να χρησιμοποιήσει), ενώ οι αυτονομίες απεικονίζονται στην ψηφιακή οθόνη πίσω από το τιμόνι.


Οι χώροι είναι ικανοποιητικοί για τους επιβάτες και τα μικροαντικείμενά τους, ενώ για τις αποσκευές είναι στην κορυφή της κατηγορίας με 301 λίτρα (979 με την αναδίπλωση του καθίσματος σε αναλογία 60:40).

Περνάμε στο υβριδικό σύστημα το οποίο έχει και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον σε αυτή την έκδοση. Προερχόμενη από τη Formula 1 με περισσότερες από 150 πατέντες, η συνδυαστική απόδοση φτάνει στους 145 ίππους. Το αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα αποτελείται από έναν 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1.598 κ.εκ., που αποδίδει 94 ίππους και συνεργάζεται με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, έναν πρωτεύοντα 49 ίππων και ένα δευτερεύοντα (High-Voltage Starter Generator) 24,5 ίππων, καθώς και μία μπαταρία 1,2 kWh. Στο σύστημα μετάδοσης πρωταγωνιστεί το multimode κιβώτιο των 6 σχέσεων (τέσσερις για τον θερμικό κινητήρα και δύο για το ηλεκτρικό μοτέρ), με λειτουργία «Β» (Brake) για αυξημένη επιβράδυνση με ενισχυμένη ανάκτηση ενέργειας. Η πραγματική κατανάλωση, κατά την διάρκεια της δοκιμής ήταν μόλις 4,5 λτ./100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες. Μέσα στην πόλη μπορεί να πέσεις και στα 4,0 λίτρα/100 χλμ.

Στην πράξη
Για την ποιότητα κύλισης του Renault Clio, την ακαμψία του πλαισίου και την καλορυθμισμένη ανάρτηση έχουμε ξανά μιλήσει στο παρελθόν. Οπότε αυτή τη φορά θα επικεντρωθούμε στο υβριδικό του σύστημα. Στο αστικό περιβάλλον, το Renault Clio E-TECH Hybrid καταφέρνει να είναι τόσο πολιτισμένο που να θυμίζει ηλεκτρικό, άλλωστε στην κίνηση της πόλης θα διανύσει τα περισσότερα χιλιόμετρα αμιγώς ηλεκτρικά. Το κιβώτιο-ηλεκτροκινητήρας εκτελεί με ηρεμία τις αλλαγές ταχυτήτων, ενώ με την επιλογή του “B” στο κιβώτιο, η ανάκτηση ενέργειας είναι όσο έντονη πρέπει. Με λίγη εξάσκηση και προνοητική οδήγηση το πεντάλ του φρένου, το οποίο δεν είναι και τόσο γραμμικό (λόγω συστήματος ανάκτησης), γίνεται απαραίτητο μόνο για την ακινητοποίηση του αυτοκινήτου. Εκτός πόλης, οι 140 ίπποι μπορεί να μην δείχνουν αρκετά πρόθυμοι για γρήγορη οδήγηση, αλλά το εξαιρετικό πλαίσιο και η επαρκής πληροφόρηση του συστήματος διεύθυνσης, δημιουργούν ένα αρκετά ικανοποιητικό αποτέλεσμα. Θα θέλαμε στον πίσω άξονα να βλέπουμε δισκόφρενα αντί για ταμπούρα, αν και τα φρένα είναι ισχυρά και δεν κουράζονται.

Στο ταμείο
Η τιμή του Renault Clio E-TECH Hybrid ξεκινά από τα 28.670 ευρώ στην έκδοση Evolution, ενώ για την κορυφαία έκδοση της δοκιμής μας ονόματι esprit Alpine (διαθέτει κορυφαίο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας και επιπροσθέτως αποκλειστικού σχεδιασμού ζάντες, καθίσματα, λογότυπους κλπ.) θα χρειαστεί να αποταμιεύσετε 32.950 ευρώ!

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.