Eντυπώσεις από τις ειδικές διαδρομές του Ράλλυ Ακρόπολις

Manos and Kostas Stefanis 02

Η αγωνιστική εβδομάδα του Ράλλυ Ακρόπολις (5-8 Σεπτεμβρίου) ξεκίνησε με τις αναγνωρίσεις των ειδικών διαδρομών, οι οποίες είχαν τριήμερη διάρκεια.  Σύμφωνα με τους κανονισμούς του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, κάθε πλήρωμα είχε τη δυνατότητα να περάσει δύο φορές από κάθε ειδική διαδρομή, προκειμένου να δημιουργήσει και να βελτιστοποιήσει τις σημειώσεις του ενόψει του αγώνα.

Η πρώτη ημέρα (Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου) περιλάμβανε αναγνωρίσεις στις ειδικές διαδρομές Ρεγγίνι (28,67 χλμ.), Θήβα (20,95 χλμ.), Άγιοι Θεόδωροι (25,87 χλμ.), Λουτράκι (12,90 χλμ.) καθώς και στην υπερειδική που έχει μήκος 1,97 χλμ. Κατά τη δεύτερη ημέρα αναγνωρίσεων (Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου), η σκυτάλη πέρασε στο Shakedown (3,62 χλμ.) και έπειτα κατά σειρά στις ειδικές διαδρομές Ελευθεροχώρι (18,29 χλμ.), Άνω Παύλιανη (22,47 χλμ.) και Οινοχώρι (17,47 χλμ.). Ο επίλογος της διαδικασίας αναγνωρίσεων γράφτηκε την Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου, με τις διαδρομές Ταρζάν (23,37 χλμ.) και Δάφνη (21,67 χλμ.)

Manos and Kostas Stefanis 03

Στο σύνολό τους, οι ειδικές διαδρομές χαρακτηρίστηκαν πολύ σκληρές και την ίδια εντύπωση αποκόμισε το πλήρωμα της Traction Rally Team, που προετοιμάζεται για έναν ιδιαίτερα δύσκολο αγώνα, στον οποίο η αγωνιστική επιβίωση θα αποτελέσει βασικό ζητούμενο.

Οι Μάνος και Κώστας Στεφανής θα αγωνιστούν στον 10ο γύρο του φετινού WRC με το Νο.55 στις πόρτες του Ford Fiesta Rally3 που προετοιμάζει και υποστηρίζει τεχνικά η M-Sport Πολωνίας, ενώ επιπλέον της γενικής κατάταξης θα προσμετρούν σε εκείνη του WRC3, Παγκόσμιου Πρωταθλήματος για αυτοκίνητα τέτοιων προδιαγραφών.

Με μότο «49 years rocks & dust», ο Κώστας Στεφανής θα βρεθεί για 30ή φορά στην εκκίνηση του κορυφαίου ελληνικού αγώνα σε 49 χρόνια, γεγονός που τον καθιστά σε έναν εκ των δύο αγωνιζόμενων με τη μεγαλύτερη διάρκεια πορείας στην ιστορία του WRC*. Ταυτόχρονα, η φετινή θα είναι η 4η παρουσία του Μάνου Στεφανή στο Ράλλυ Ακρόπολις.

Το πρόγραμμα της Πέμπτης 5 Σεπτεμβρίου ξεκινά το πρωί με shakedown κοντά στην Λαμία και θα ολοκληρωθεί το απόγευμα, στις 19:00, με την Πανηγυρική Εκκίνηση στην Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας.

Το καθαρά αγωνιστικό μέρος θα διεξαχθεί στις 6-8 Σεπτεμβρίου και περιλαμβάνει 15 ειδικές διαδρομές, συνολικού μήκους 305,30 αγωνιστικών χιλιομέτρων.

Χορηγός της συμμετοχής είναι η Coral A.E. – Shell Licensee.

*Στοιχεία από τα στατιστικά της ιστοσελίδας www.ewrc-results.com/

Manos and Kostas Stefanis 04

Δηλώσεις

Μάνος Στεφανής: «Οι αναγνωρίσεις του Ράλλυ Ακρόπολις αποτέλεσαν μια κουραστική τριήμερη διαδικασία, καθώς κληθήκαμε να πραγματοποιήσουμε πολλά χιλιόμετρα. Αν και οι ειδικές διαδρομές είναι λίγο έως πολύ γνωστές, η ειδοποιός διαφορά φέτος έγκειται στο βαθμό σκληρότητάς τους, ο οποίος είναι αυξημένος σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια. Σε αρκετά σημεία υπάρχουν ήδη πολλές πέτρες στο οδόστρωμα, οπότε είμαστε βέβαιοι πως κατά τη διάρκεια του αγώνα, όταν και θα έχουν προηγηθεί διελεύσεις πολύ ισχυρών αγωνιστικών Rally1 και Rally2, η κατάσταση θα είναι ακόμη πιο δύσκολη. Σε κάθε περίπτωση, γνωρίζουμε πως η αντοχή θα είναι σημαντικότερη της απόλυτης ταχύτητας, οπότε κύριο μέλημά μας θα είναι η προστασία του αυτοκινήτου, για να φτάσουμε στον τερματισμό».

Κώστας Στεφανής: «Τολμώ να πω ότι ο φετινός αγώνας μου θυμίζει σε επίπεδο σκληρότητας ειδικών διαδρομών, τα Ακρόπολις της δεκαετίας του ’70. Με αυτά τα πρωτόγνωρα για τη σύγχρονη εποχή, δεδομένα, θα κληθούμε να διαμορφώσουμε μια τακτική με κύριο γνώμονα την αξιοπιστία. Αυτό γίνεται ακόμη πιο επιβεβλημένο, από τη στιγμή που οι δρόμοι θα «χαλάνε» μετά από τα περάσματα των προπορευόμενων αυτοκινήτων, οπότε πολλές φορές θα επιδοθούμε σε αγώνα «αποφυγής πετρών» παρά απόλυτης ταχύτητας. Εμείς είμαστε καλά προετοιμασμένοι και ευελπιστώ ότι  αυτό θα μας επιτρέψει να αντιμετωπίσουμε σωστά, κάθε δυσκολία που θα προκύψει. Άλλωστε, πρόκειται για το Ράλλυ Ακρόπολις και αυτήν την αγωνιστική του προσωπικότητα, έχω λατρέψει επί σειρά δεκαετιών».

Video από το Pre-Event Test

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έπειτα από μία επιβλητική εμφάνιση και παρά τα εμπόδια που συνάντησαν, οι Ott Tanak-Martin Jarveoja τερμάτισαν πρώτοι στο Ράλλυ Ακρόπολις 2025!...
Νώντα Καρανικόλας και Γιώργο Kακαβάς με Ford Fiesta Rally2, πέρασαν την ράμπα του τερματισμού στην Λαμία, στο Ράλλυ Ακρόπολις 2025....
Η Cyclon συμμετέχει στο φετινό Ράλλυ Ακρόπολις, στηρίζοντας τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή WRC3 2024, Diego Dominguez, ο οποίος οδηγεί το Ford Fiesta Rally3 με το Νο....
Ο Κώστας Στεφανής ταξίδεψε στην Ιταλία, για μια μοναδική αποστολή. Βρέθηκε στην πίστα δοκιμών της Pirelli, στη Vitsola του Μιλάνου, όπου δοκίμασε τα νέα Pirelli...
Στα πλαίσια της έκθεσης αυτοκινήτου στην Σαγκάη το traction.gr και ο Μάνος Στεφανής βρέθηκαν στην Κίνα καλεσμένοι της Geo Mobility Hellas, επίσημου εισαγωγέα των μοντέλων...
Ο θρυλικός Rauno Aaltonen παραχώρησε συνέντευξη στον Κώστα Στεφανή κατά την διάρκεια του εορταστικού event που διοργάνωσε η ελληνική αντιπροσωπεία της MINI στο αυτοκινητοδρόμιο των...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής