Τερματισμός στο Ράλλυ Ακρόπολις για τους Μάνο και Κώστα Στεφανή

Manos & Kostas Stefanis 01

Με τον καλύτερο τρόπο ολοκληρώθηκε η περιπέτεια των Μάνου και Κώστα Στεφανή, οι οποίοι τερμάτισαν στην 35η θέση της γενικής κατάταξης του φετινού Ράλλυ Ακρόπολις, με το Ford Fiesta Rally3 της M-Sport Πολωνίας.

Παράλληλα, ήταν 11οι στο WRC3 για αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally3, ενώ βρέθηκαν και στην 6η θέση μεταξύ των ελληνικών πληρωμάτων.

Το έργο του πληρώματος της Traction Rally Team στον 10ο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ μόνο εύκολο δεν ήταν, καθώς ο φετινός αγώνας ήταν κατά γενική ομολογία ο πιο δύσκολος των τελευταίων ετών.

Το πρόγραμμα της τρίτης και καταληκτικής ημέρας, η οποία πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου, περιλάμβανε 3 ειδικές διαδρομές (Οινοχώρι – 17,47 χλμ., Ελευθεροχώρι Χ 2 – 18,29 χλμ.) συνολικού μήκους 54,05 αγωνιστικών χιλιομέτρων, οι οποίες ολοκλήρωσαν το «μενού» των 15 ειδικών διαδρομών του τριημέρου, οι οποίες είχαν συνολικό μήκος 305,30 αγωνιστικών χιλιομέτρων.

Έχοντας αποφύγει τα προβλήματα κατά τις δύο πρώτες, ιδιαίτερα απαιτητικές αγωνιστικές ημέρες, οι Μάνος και Κώστας Στεφανής γνώριζαν πως πρέπει να διατηρήσουν την ίδια στρατηγική, έχοντας ως βασικό γνώμονα την προστασία του αυτοκινήτου.

Acropolis Rally

Με αυτό το σκεπτικό, κινήθηκαν αρκετά συντηρητικά στην εναρκτήρια ειδική διαδρομή της ημέρας (Οινοχώρι), ενώ το πρώτο πέρασμα από την ειδική διαδρομή Ελευθεροχώρι ακυρώθηκε για εκείνους, λόγω μικρής εξόδου προπορευόμενου αυτοκινήτου.

Έτσι, απέμενε μόνο το δεύτερο πέρασμα από το φημισμένο, αλλά πολύ σκληρό φέτος, Ελευθεροχώρι, που αποτέλεσε και την Power Stage, προκειμένου το δίδυμο να φτάσει, για πρώτη φορά μαζί, στον τερματισμό της Λαμίας.

Όπερ και εγένετο, με τον Μάνο Στεφανή να γεύεται για πρώτη φορά τον τερματισμό στον κορυφαίο ελληνικό αγώνα ράλλυ. Την ίδια ώρα, ο Κώστας Στεφανής επισφράγισε με τον καλύτερο τρόπο την 30ή συμμετοχή σε 49 χρόνια -γεγονός που τον έφερε στη δυάδα αγωνιζόμενων παγκοσμίως με αγωνιστική καριέρα τόσο μεγάλης διάρκειας* – καθώς ανέβηκε στη ράμπα του τερματισμού για 16η φορά!

Όπως συμβαίνει πάντοτε, ο τερματισμός στο Ράλλυ Ακρόπολις είναι μια μεγάλη επιτυχία για κάθε ελληνικό πλήρωμα, ενώ το συγκεκριμένο επίτευγμα αποκτά ακόμη μεγαλύτερη διάσταση φέτος, λόγω της σκληρότητας των ειδικών διαδρομών, που επέφερε πολλές εγκαταλείψεις.

Ραντεβού τον επόμενο Ιούνιο, για το Ράλλυ Ακρόπολις 2025!

Χορηγός της συμμετοχής είναι η Coral A.E. – Shell Licensee.

*Στοιχεία από τα στατιστικά της ιστοσελίδας www.ewrc-results.com/

 

Δηλώσεις

Manos Stefanis

Μάνος Στεφανής: «Είμαι πολύ χαρούμενος που καταφέραμε να τερματίσουμε το Ράλλυ Ακρόπολις. Μεγάλωσα σε ένα περιβάλλον όπου ο συγκεκριμένος αγώνας ήταν το γεγονός της χρονιάς, οπότε να βρίσκομαι στη ράμπα του τερματισμού με τον Κώστα ως συνοδηγό, σε αυτήν την επετειακή για εκείνον συμμετοχή, είναι ότι καλύτερο. Ο φετινός αγώνας ήταν δύσκολος και σκληρός, όμως θεωρώ ότι με δεδομένη και την αγωνιστική μου αποχή, κινηθήκαμε πολύ καλά, γνωρίζοντας διαρκώς τι πρέπει να κάνουμε ώστε να φτάσουμ στον τερματισμό. Το Ford Fiesta Rally3 ήταν εξαιρετικό σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Ευχαριστώ πολύ την Coral A.E. – Shell Licensee, χωρίς την οποία η συμμετοχή αυτή δε θα ήταν εφικτή, καθώς και την M-Sport Πολωνίας για το άψογο αυτοκίνητο.  Φυσικά, δε θα μπορούσα να μην ευχαριστήσω τον Κώστα, όχι μόνο για αυτό το Ακρόπολις, αλλά για όσα έχουμε περάσει ως τώρα».

Kostas Stefanis

Κώστας Στεφανής: «Η επιστροφή στη ράμπα τερματισμού του Ράλλυ Ακρόπολις, αφήνει πάντοτε μια πολύ γλυκιά γεύση. Ιδιαίτερα φέτος όμως, έχει ξεχωριστή σημασία, καθώς συμπίπτει με τον εορτασμό 30 συμμετοχών σε 49 χρόνια παρουσίας, οπότε τα συναισθήματά μου είναι πολύ έντονα. Επιπλέον, είναι ο πρώτος μας τερματισμός μαζί με τον Μάνο και αυτό το θέλαμε πολύ, καθώς στις προηγούμενες προσπάθειες, πάντοτε κάποια ατυχία μας στερούσε αυτή τη δυνατότητα. Ο αγώνας μου θύμισε πραγματικά τα Ακρόπολις της δεκαετίας του ’70, όμως με σωστή στρατηγική και αυταπάρνηση, τα καταφέραμε. Θέλω να ευχαριστήσω και εγώ από την μεριά μου την Coral A.E. – Shell Licensee για την υποστήριξη, καθώς και την M-Sport Πολωνίας για το εξαιρετικό Ford Fiesta Rally3, που δεν αντιμετώπισε κανένα σημαντικό πρόβλημα σε όλο το αγωνιστικό τριήμερο. Καλή αντάμωση στα βουνά».

Photos: Rallypixels

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έπειτα από μία επιβλητική εμφάνιση και παρά τα εμπόδια που συνάντησαν, οι Ott Tanak-Martin Jarveoja τερμάτισαν πρώτοι στο Ράλλυ Ακρόπολις 2025!...
Νώντα Καρανικόλας και Γιώργο Kακαβάς με Ford Fiesta Rally2, πέρασαν την ράμπα του τερματισμού στην Λαμία, στο Ράλλυ Ακρόπολις 2025....
Η Cyclon συμμετέχει στο φετινό Ράλλυ Ακρόπολις, στηρίζοντας τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή WRC3 2024, Diego Dominguez, ο οποίος οδηγεί το Ford Fiesta Rally3 με το Νο....
Ο Κώστας Στεφανής ταξίδεψε στην Ιταλία, για μια μοναδική αποστολή. Βρέθηκε στην πίστα δοκιμών της Pirelli, στη Vitsola του Μιλάνου, όπου δοκίμασε τα νέα Pirelli...
Στα πλαίσια της έκθεσης αυτοκινήτου στην Σαγκάη το traction.gr και ο Μάνος Στεφανής βρέθηκαν στην Κίνα καλεσμένοι της Geo Mobility Hellas, επίσημου εισαγωγέα των μοντέλων...
Ο θρυλικός Rauno Aaltonen παραχώρησε συνέντευξη στον Κώστα Στεφανή κατά την διάρκεια του εορταστικού event που διοργάνωσε η ελληνική αντιπροσωπεία της MINI στο αυτοκινητοδρόμιο των...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής