Δοκιμάζουμε το νέο MINI Cooper S – Με δίλιτρο μοτέρ 204 ίππων

Το MINI Cooper S "φρόντισε" να διατηρήσει τον 2λιτρο κινητήρα... και το ενδιαφέρον των petrolheads! Δείτε τις εντυπώσεις και ασφαλώς την τιμή του.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
MINI Cooper S

Το MINI Cooper S είναι ένα μοντέλο που παραδοσιακά “τραβούσε” το ενδιαφέρον του petrolhead που αδιαφορεί για την πρακτικότητα, τόσο με τον ενδιαφέρον χαρακτήρα του σε οδηγικό επίπεδο, όσο και με την εμφάνιση, που το κάνει να ξεχωρίζει από τα άλλα μοντέλα. Πρόσφατα αποκαλύφθηκε η νέα του γενιά και τώρα έφτασε η ώρα της δοκιμής. Πάμε, λοιπόν, να το γνωρίσουμε πιο αναλυτικά και να θυμηθούμε για ποιους λόγους… έχει αγαπηθεί τόσο πολύ!

Δείτε επίσης: Το best seller της BMW σε Ελλάδα και Ευρώπη – Πόσο κοστίζει στη χώρα μας

Αρχικά, να ξεκαθαρίσουμε ότι όσοι επιθυμούν αυτή τη στιγμή ένα βενζινοκίνητο Coupe, υπάρχουν δύο επιλογές, το “C” και το “S”. Εμείς δοκιμάζουμε το ισχυρότερο MINI Cooper S και ξεκινάμε με την εμφάνιση, η οποία διατηρεί στοιχεία του παρελθόντος. Ενδεικτικά, στο εμπρός τμήμα συναντάμε τα κυκλικά LED φωτιστικά σώματα με μαύρο περίβλημα και την μάσκα με χρυσαφί λεπτομέρειες. Η τελευταία, στην έκδοση της δοκιμής φέρει και το κόκκινο S “παράσημο”. Στο πλάι, το τρίπορτο αμάξωμα ξεχωρίζει με τις εντυπωσιακές, δίχρωμες ζάντες αλουμινίου μεγέθους 18 ιντσών, ενώ πίσω υπάρχουν ανασχεδιασμένα LED σώματα. Η έκδοση της δοκιμής δημιουργεί μία όμορφη διχρωμία, με την μαύρη οροφή, την αεροτομή πίσω και τα καπάκια των καθρεφτών. Αναφορικά με τις διαστάσεις, αυτές παραμένουν στα γνωστά επίπεδα του μοντέλου. Το μήκος του MINI Cooper S αγγίζει τα 3.876 χλστ., το πλάτος τα 1.744 και το ύψος τα 1.452 χλστ.


Στοιχεία του παρελθόντος και στο εσωτερικό
Η εικόνα του MINI Cooper S παραμένει γνώριμη και στο εσωτερικό, με στοιχεία του παρελθόντος να “παντρεύονται” με σύγχρονες τεχνολογίες. Η μινιμαλιστική εσωτερική σχεδίαση του Cooper είναι εμπνευσμένη από το κλασικό Mini. Εκεί συναντάμε το νέο τιμόνι, την στρογγυλή οθόνη OLED, αλλά και υφασμάτινες επενδύσεις σε αρκετές επιφάνειες. Ασφαλώς δεν γίνεται να μην αναφερθούμε και στην πανοραμική γυάλινη οροφή, η οποία στο αυτοκίνητο της δοκιμής είναι ανοιγόμενη στην περιοχή των εμπρός επιβατών. Όσον αφορά τώρα στους χώρους, αυτός ο τομέας ποτέ δεν ήταν το “δυνατό χαρτί” του MINI Cooper. Ωστόσο, τέσσερις ενήλικες θα βολευτούν χωρίς ιδιαίτερους περιορισμούς. Ειδικά για τις εμπρός θέσεις υπάρχουν θήκες για μικροαντικείμενα στην κεντρική κονσόλα (όχι κάτω από το υποβραχιόνιο που δεν είναι ανοιγόμενο), ενώ δεν απουσιάζει η θέση ασύρματης φόρτισης, οι βολικές ποτηροθήκες και οι θύρες φόρτισης Type-C. Μοναδικό ψεγάδι, αναπόφευκτα κατά την άποψή μου λόγω διαστάσεων, είναι η πρόσβαση στις δύο πίσω θέσεις, ειδικά για πιο μεγαλόσωμους επιβάτες. Πάμε και στους χώρους για αποσκευές, όπου αναδιπλώνοντας το πίσω κάθισμα σε αναλογία 60:40, ο χώρος αποσκευών μπορεί να αυξηθεί ευέλικτα από τα 210 λίτρα σε έως και 800 λίτρα.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει να δούμε λίγο πιο αναλυτικά την κεντρική οθόνη, μέσω της οποίας ο οδηγός ελέγχει και ενημερώνεται για τα πάντα. Βλέπετε, πλέον δεν υπάρχει οθόνη σε ρόλο πίνακα οργάνων πίσω από το τιμόνι. Έτσι, η κυκλική OLED με την ομολογουμένως εξαιρετική ευκρίνεια προβάλλει όλες τις πληροφορίες οδήγησης (βλέπε κατανάλωση, ταχύτητα, σ.α.λ.). Εκεί προβάλλεται επίσης εικόνα 360 μοιρών από τις κάμερες που βρίσκονται γύρω από το αυτοκίνητο, καθιστώντας την στάθμευση υπερβολικά εύκολη. Μέσω αυτής, ο οδηγός ρυθμίζει τον κλιματισμό, αλλά και τα προγράμματα οδήγησης (υπάρχει και φυσικός διακόπτης γι’ αυτό), τα οποία μεταβάλλουν το “περιβάλλον” πλοήγησης στο μενού, αλλά και τον εσωτερικό φωτισμό. Για να είμαι ειλικρινής, η εξοικείωση μαζί της απαιτεί λίγο χρόνο, μιας και είναι αρκετή και “συσσωρευμένη” η πληροφορία. Λίγο πιο κάτω υπάρχουν και διακόπτες αεροπορικού τύπου για τον έλεγχο του κιβωτίου, αλλά και την έναυση του κινητήρα.

Κινητήρας: Ο δίλιτρος δεν “πεθαίνει”!
Στην κορυφαία έκδοση της δοκιμής, κάτω από το καπό εξακολουθεί να υπάρχει ένας δίλιτρος, υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με επτά σχέσεις. Η ισχύς του MINI Cooper S αγγίζει τους 204 ίππους, ενώ η μέγιστη ροπή από το τετρακύλινδρο μοτέρ αγγίζει τα 300 Nm. Σημαντικό αναφορικά με το τελευταίο νούμερο είναι το εύρος της μέγιστης ροπής, η οποία εμφανίζεται από τις 1.450 σ.αλ. και διατηρείται μέχρι τις 4.500. Κάπως έτσι, το αμάξωμα των 1.360 κιλών είναι σε θέση να επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 6,6 δλ., ενώ η μέγιστη ταχύτητα φτάνει στα 242 χλμ./ώρα.

Όσο για τη κατανάλωση, η MINI ανακοινώνει βάσει WLTP ένα εύρος 6,1 – 6,4 λτ./100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες. Στην πράξη, αυτή η τιμή είναι δύσκολο να επιτευχθεί, μιας και στη διάρκεια της δοκιμής είδαμε τη μέση τιμή να διαμορφώνεται λίγο κάτω από τα 8,0 λτ./100 χλμ.

Στην πράξη: Γνήσιο MINI Cooper S, ροπή παντού… αλλά θα θέλαμε paddles!
Σε μία δοκιμή του MINI Cooper S διαπιστώσαμε πόσο σοφή ήταν η επιλογή της εταιρείας να διατηρήσει τον δίλιτρο κινητήρα. Η ροπή είναι διαθέσιμη από πολύ χαμηλά και βοηθά τον οδηγό να διατηρήσει έναν γρήγορο ρυθμό. Επίσης θετικό στοιχείο είναι και ο ήχος, ο οποίος από την έναυση κιόλας του κινητήρα δίνει ένα “βροντερό”, αλλά διόλου ενοχλητικό παρόν! Εντυπωσιακή, βέβαια, είναι και η “συνεργασία” του κινητήρα με το κιβώτιο, το οποίο αλλάζει ταχύτατα σχέσεις. Κάπου εδώ να αναφέρουμε ότι δεν υπάρχουν paddles πίσω από το τιμόνι, κάτι το οποίο θα ήθελαν όσοι αναζητούν μια πιο “συμμετοχική” οδήγηση.

Η αίσθηση των φρένων είναι εξαιρετική, ακόμα και σε καταπόνηση διαρκείας, με το πεντάλ να διακρίνεται για την γραμμικότητά του. Η ρύθμιση της ανάρτησης από την άλλη, όπως είναι λογικό, δίνει έμφαση στη δυναμική συμπεριφορά του οχήματος, με ότι αποτέλεσμα έχει αυτό στις κακοτεχνίες. Συγκριτικά με τα MINI Cooper S του παρελθόντος, όμως, το συγκεκριμένο είναι εμφανώς πιο άνετο και “πολιτισμένο”. Κλείνουμε με το τιμόνι, το οποίο διακρίνεται για την πολύ καλή πληροφόρηση.

Στο ταμείο
Η τιμή του τρίπορτου MINI Cooper S ξεκινά στην ελληνική αγορά από τα 30.870 ευρώ, σύμφωνα με τον πρόσφατα ενημερωμένο τιμοκατάλογο της εταιρείας.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.