Οι diesel κινητήρες έχουν αγαπηθεί από το αγοραστικό κοινό, λόγω της χαμηλής κατανάλωσης και όχι μόνο. Ωστόσο, το τελευταίο διάστημα βλέπουμε να απουσιάζει μία τέτοια επιλογή από τη γκάμα πολλών μοντέλων. Κάτι τέτοιο, αποτυπώνεται και στις ταξινομήσεις νέων μοντέλων, με τα diesel αυτοκίνητα πλέον να είναι λιγότερα και από τα αυτοκίνητα που μπαίνουν στην πρίζα (Plug-In υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά).
Δείτε επίσης: Οι τρεις αυτοκινητοβιομηχανίες που μπήκαν στο Top 10 των εταιρειών παγκοσμίως
Πιο συγκεκριμένα, τα στοιχεία του 9μήνου δείχνουν ότι τα diesel αυτοκίνητα είχαν μερίδιο αγοράς 7,9%, όταν στο ίδιο διάστημα πέρυσι το ποσοστό τους άγγιζε το 13,7% (μείωση κατά -5,8%). Αντιθέτως, τα αυτοκίνητα που μπαίνουν στην πρίζα (Plug-In υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά) κατέγραψαν οριακή αύξηση κατά 0,3%, φτάνοντας στο 10,8%.
Τα υβριδικά στην κορυφή
Στην ελληνική αγορά αυτή τη στιγμή τα υβριδικά αυτοκίνητα βρίσκονται στην κορυφή, με το μερίδιό τους να φτάνει στο 41,2%. Η αύξησή τους είναι εντυπωσιακή και άγγιξε το +11,4% συγκριτικά με το 9μηνο του 2023. Στη δεύτερη θέση ακολουθούν τα αμιγώς βενζινοκίνητα, με μερίδιο αγοράς 38,2%.
Κλείνουμε με το υγραέριο, όπου τα μετρημένα στα δάκτυλα μοντέλα (του Renault Group) που προσφέρουν εργοστασιακά το συγκεκριμένο καύσιμο να καταγράφουν αθροιστικά μερίδιο αγοράς 1,8%