Ο Μάνος Στεφανής στη Βαρκελώνη για το νέο CUPRA Terramar

Ο Μάνος Στεφανής ταξίδεψε μέχρι την Βαρκελώνη για να γνωρίσει από κοντά το CUPRA Terramar. Δείτε τις εντυπώσεις του από το νέο SUV...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
CUPRA Terramar

Λίγο μετά την επίσημη αποκάλυψη του CUPRA Terramar, έφτασε η ώρα για την πρώτη γνωριμία με το νέο SUV. Αυτή δεν θα μπορούσε να γίνει κάπου αλλού πέρα από την περιοχή όπου βρίσκεται η πίστα “Autodrom de Sitges-Terramar”. Άλλωστε από εκεί προέρχεται και η ονομασία του μοντέλου. Πάμε να το γνωρίσουμε πιο αναλυτικά!

Δείτε επίσης: Το best seller της Audi στην Ελλάδα δεν είναι SUV – Ποιο είναι και πόσο κοστίζει

Το CUPRA Terramar είναι ένα νέο SUV που τοποθετείται πάνω από το Formentor και καθιστά ακόμα πιο πλήρη τη γκάμα της εταιρείας. Το μήκος του αγγίζει τα 4.519 χλστ., ενώ από την πρώτη κιόλας ματιά, έγινε εμφανής η “μυώδης” σχεδίαση του μοντέλου. Στο εμπρός τμήμα συναντάμε τα φώτα CUPRA Matrix LED Ultra, αλλά και έντονα “νεύρα” στο καπό. Ίδια φιλοσοφία ακολουθείται και στο πίσω μέρος, εκεί όπου υπάρχει αεροτομή ενσωματωμένη στο αμάξωμα, αλλά και ένας εντυπωσιακός διαχύτης χαμηλά. Όσο για τις ζάντες, το νέο CUPRA Terramar προσφέρεται με διαμέτρους 18, 19 ή 20 ιντσών.


Εσωτερικό: Έμφαση στην ποιότητα και προτεραιότητα… στον οδηγό!
Άκρως θετικές είναι οι εντυπώσεις μου και από το εσωτερικό του CUPRA Terramar και είναι σημαντικό να αναφέρω πως υπάρχουν στοιχεία που καθιστούν σαφές ότι δίνεται έμφαση στην απόλαυση της οδήγησης. Τέτοια στοιχεία είναι για παράδειγμα τα paddles πίσω από το τιμόνι που αυξάνουν τη συμμετοχικότητα στην οδήγηση, η τοποθέτηση της κεντρικής οθόνης με μια κλίση προς τον οδηγό, το Head-up Display που προβάλλει πληροφορίες στο παρμπρίζ ώστε να μην φεύγει το βλέμμα από τον δρόμο, αλλά και τα στάνταρ μπάκετ καθίσματα που προσφέρουν εξαιρετική πλευρική στήριξη. Αναφορικά τώρα με το ψηφιακό περιβάλλον του νέου CUPRA Terramar, στο κέντρο συναντάμε το στάνταρ σύστημα infotainment των 12,9 ιντσών, ενώ υπάρχει και μία δεύτερη οθόνη 10,25” ιντσών πίσω από το τιμόνι σε ρόλο πίνακα οργάνων. Σχετικά με την ποιότητα της καμπίνας, τα προσεγμένα υλικά και η καλή συναρμολόγηση καταφέρνουν να “κρατούν” ψηλά τον πήχη, στοιχείο που χαρακτηρίζει πλέον την εταιρεία.

Ισχύς έως 272 ίππους και στάνταρ αυτόματο κιβώτιο
Το νέο CUPRA Terramar έρχεται με πέντε επιλογές όσον αφορά στα κινητήρια σύνολα και για το ελληνικό κοινό ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένεται να έχει η ήπια υβριδική έκδοση eTSI, αλλά και το Plug-In υβριδικό για τις περιπτώσεις εταιρικής χρήσης. Πάμε όμως να δούμε πιο αναλυτικά όλους τους κινητήρες. Στη βάση της γκάμας υπάρχει η υβριδική μονάδα (eTSI) που συνδυάζει την αποδοτικότητα της ήπιας υβριδικής τεχνολογίας 48V με τον κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 150 ίππους. Ακολουθούν δύο πιο ισχυροί TSI κινητήρες βενζίνης χωρητικότητας 2,0 λτ. Ο πρώτος, με τους 204 ίππους συνδυάζεται με 7τάχυτο κιβώτιο DSG και τετρακίνηση, ενώ ο δεύτερος με τους 265 ίππους διατίθεται στην έκδοση CUPRA Terramar VZ. Η γκάμα των κινητήριων συνόλων ολοκληρώνεται με τις δύο eHybrid εκδόσεις, όπου ο 1.5 TSI συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα και μία μπαταρία που προσφέρει ωφέλιμη χωρητικότητα 19,7 kWh (ηλεκτρική αυτονομία που ξεπερνά τα 100 χλμ. με μία μόνο φόρτιση). Αυτές οι Plug-In υβριδικές εκδόσεις προσφέρονται με ισχύ 204 και 272 ίππων (έκδοση VZ).

Πίσω από το τιμόνι του νέου CUPRA Terramar
Στη διάρκεια του ταξιδιού στη Βαρκελώνη, είχα την ευκαιρία να οδηγήσω το νέο CUPRA Terramar, αλλά και να συνοδηγήσω στην πίστα “Autòdrom de Sitges-Terramar”. Από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα, ο οδηγός διαπιστώνει την προσπάθεια της εταιρείας να διατηρήσει την οδηγοκεντρική φιλοσοφία. Το σύστημα διεύθυνσης προσφέρει καλή πληροφόρηση και χαρίζει κορυφαία αίσθηση, ενώ αξίζει μία αναφορά και στις αναρτήσεις. Τα εμπρός γόνατα MacPherson και η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, σε συνδυασμό με τη χαμηλωμένη κατά 10 χλστ. ανάρτηση (στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις), διατηρούν την τέλεια “ισορροπία” ανάμεσα στη δυναμική συμπεριφορά και την άνεση των επιβατών.

Λίγα λόγια για την Autòdrom de Sitges-Terramar
Όπως αναφέραμε και στην εισαγωγή, το νέο SUV πήρε το όνομά του από την ιστορική πίστα αγώνων. Βρίσκεται στο Sitges, μία παραθαλάσσια πόλη περίπου μισή ώρα από τη Βαρκελώνη, και είναι από τις πρώτες πίστες που κατασκευάστηκαν. Όπως ανέφεραν οι άνθρωποι της CUPRA, η οβάλ πίστα δημιουργήθηκε το 1923 και είναι η 4η πιο παλιά στον κόσμο. Εκείνη την εποχή μόνο τρεις πίστες υπήρχαν, δύο στην Ευρώπη και άλλη μία στην Αμερική.

Το νέο CUPRA Terramar σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε στη Βαρκελώνη και θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Audi στο Györ της Ουγγαρίας.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε λίγες ώρες πριν την εκκίνηση του 29ου Ράλι Ακρόπολις. Μεγάλωσε ανάμεσα σε αγωνιστικά αυτοκίνητα και σημειώσεις ειδικών διαδρομών. Σε ηλικία 11 ετών συμμετείχε στον 1ο του αγώνα καρτ ενώ το 2004 ανακηρύχτηκε κυπελλούχος στον θεσμό “Peugeot 206 Junior Cup”. Το 2007 συμμετείχε στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι τερματίζοντας στην 3η θέση του Mitsubishi Cup. Κορυφαία στιγμή θεωρεί την συμμετοχή του στο Ράλι Ακρόπολις του 2006 με Ford Focus WRC και συνοδηγό τον πατέρα του, Κώστα. Αν και σπούδασε Marketing στο Αμερικάνικο Κολέγιο Deree, η αγάπη του για τα αυτοκίνητα τον κέρδισε. Από το 2006 συμμετέχει στην εκπομπή TractioN, ενώ από το 2014 έχει αναλάβει την αρχισυνταξία της εκπομπής. Παράλληλα είναι μέλος της συντακτικής ομάδας του TractioN Magazine ενώ στο παρελθόν έχει συνεργαστεί με περιοδικά και εφημερίδες.

E-mail: [email protected]