Η μέθοδος “φερμουάρ” όταν κλείνει η μία λωρίδα – Μείωση της συμφόρησης έως 40%

Όταν κλείνει μία λωρίδα, πάντα η κίνηση γίνεται πιο έντονη! Ας γνωρίσουμε την μέθοδο "φερμουάρ" που, αν εφαρμοστεί, βελτιώνει την κατάσταση...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
φερμουάρ

Στο παρελθόν έχουμε δει αρκετούς λόγους που δημιουργείται έντονη κίνηση στους δρόμους. Μία άγνωστη αιτία ήταν το λεγόμενο “φάντασμα της κότας” (δείτε εδώ πιο αναλυτικά). Αυτή τη φορά θα δούμε μία άγνωστη μέθοδο που, αν και είναι δύσκολο να εφαρμοστεί στον πραγματικό κόσμο, συμβάλλει στη μείωση της συμφόρησης έως 40%. Πάμε να δούμε τη μέθοδο “φερμουάρ” που θα ευχηθούμε να εφαρμοζόταν όταν υπάρχει στένωση του δρόμου ή όταν κλείνει μία εκ των δύο λωρίδων.

Δείτε επίσης: Απλές συμβουλές για να κερδίσεις χρόνο στην καθημερινή κίνηση της πόλης

Αρχικά να υπενθυμίσουμε ότι ένας από τους λόγους που δημιουργούνται ατελείωτες ουρές στους δρόμους είναι το “φαινόμενο του μπουκαλιού”. Δηλαδή ο δρόμος μπροστά στενεύει, ακριβώς όπως συμβαίνει στον λαιμό του μπουκαλιού και τα αυτοκίνητα καλούνται να περάσουν από λιγότερες λωρίδες. Αυτό το φαινόμενο συμβαίνει όταν για παράδειγμα σε μία λεωφόρο κάποιος έχει διπλοπαρκάρει κλείνοντας τη μία από τις δύο λωρίδες. Επίσης, συμβαίνει όταν γίνονται έργα και κλείνουν κάποια λωρίδα, αναγκάζοντας τους οδηγούς να “στριμωχτούν”!


Η μέθοδος “φερμουάρ”
Όταν αντιλαμβάνονται οι οδηγοί ότι η λωρίδα τους σε λίγα μέτρα κλείνει, συνήθως εφαρμόζουν μία εκ των δύο τακτικών. Η πρώτη είναι να συνεχίσουν και να αλλάξουν λωρίδα την τελευταία στιγμή, στοχεύοντας στο να κερδίσουν όσο το δυνατόν πιο πολλές θέσεις. Η δεύτερη είναι να φροντίσουν άμεσα να αλλάξουν λωρίδα, ώστε να μην αγχωθούν την τελευταία στιγμή (κι ας χάσουν λίγο χρόνο). Πάμε τώρα να δούμε και την βέλτιστη τεχνική, την οποία οι ειδικοί ονομάζουν “φερμουάρ” (zipper merge στα Αγγλικά) και σε έναν ιδανικό κόσμο που θα εφαρμοστεί από όλους τους οδηγούς, βελτιώνει την συμφόρηση ακόμα και κατά 40%.

Η βέλτιστη επιλογή, λοιπόν, είναι αρχικά οι οδηγοί να μειώσουν την ταχύτητά τους σε τέτοιες περιοχές, ώστε να μην γίνονται απότομες επιβραδύνσεις που χαλάνε την ομαλή ροή της κυκλοφορίας. Είναι γνωστό ότι το “σταμάτα – ξεκίνα” πάντα χειροτερεύει την κατάσταση. Στη συνέχεια, να αξιοποιήσουν μέχρι τέλους και τις δύο λωρίδες και εναλλάξ να περνούν από την ανοιχτή λωρίδα.

Τα οφέλη
Σε έναν ιδανικό κόσμο, όπου όλοι οι οδηγοί μαζί θα εφάρμοζαν την τεχνική “φερμουάρ” (ίσως να γίνει μόνο στην εποχή της “αυτόνομης οδήγησης”), βάσει έρευνας το μήκος της ουράς θα μειωνόταν έως και 40%. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα έκλειναν περισσότεροι δρόμοι. Επίσης, αυτή η μέθοδος κάνει πιο ασφαλή την διέλευση από τέτοια σημεία. Αρκετά τροχαία έχουν σημειωθεί επειδή κάποιος οδηγός άλλαξε απότομα λωρίδα. Το τελευταίο όφελος, είναι ότι δημιουργείται μία αίσθηση δικαιοσύνης, μιας και οι δύο λωρίδες κινούνται με τον ίδιο ρυθμό.

Με πληροφορίες από Department of Trasportation

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.