Ανανέωση για τη Honda XL750 Transalp (+video)

H Honda XL750 Transalp ανανεώνεται με την adventure μοτοσυκλέτα της ιαπωνικής εταιρείας να φρεσκάρει μεταξύ άλλων τη σχεδίασή της.
Honda

Από τις κυριότερες αλλαγές της XL750 Transalp είναι η αισθητική ανανέωση της μοτοσυκλέτας της Honda, η οποία αποκτά μια πιο δυναμική σχεδίαση για τη νέα χρονιά.

Διαβάστε επίσης: Παρουσιάστηκε η ισχυρότερη Vespa όλων των εποχών, η GTS 310

Οι Ιάπωνες δεν θέλησαν να προχωρήσουν σε ριζικές αλλαγές στην εμφάνιση της μοτοσυκλέτας τους ωστόσο της έδωσαν έναν νέο διπλό full LED προβολέα, με τη σχεδιαστική του προσέγγιση να αντλεί έμπνευση από την μεγαλύτερη Africa Twin.

Μαζί με τον προβολέα αναθεωρήθηκε και το πάνω μέρος του φαίρινγκ ώστε να προσφέρει καλύτερη προστασία στον αναβάτη με τον κεντρικό αεραγωγό να βελτιώνει τη ροή του αέρα γύρω από την περιοχή του κράνους, ενώ ανασχεδιασμένη παρουσιάζεται και η ζελατίνα, η οποία είναι κατασκευασμένη από φιλικότερο προς το περιβάλλον πλαστικό Durabio. Παράλληλα, η αεροδυναμική απόδοση βελτιώθηκε, σύμφωνα με τη Honda ώστε να αυξηθεί και ο έλεγχος του αναβάτη στις υψηλότερες ταχύτητες.

Διαβάστε επίσης: Νέο Yamaha TMAX – Ανανέωση για το best seller των Ιαπώνων

Αναβαθμισμένη παρουσιάζεται και η TFT οθόνη των πέντε ιντσών, η οποία παρουσιάζει τις πληροφορίες με τρεις διαφορετικούς τρόπους, ενώ προσφέρει συνδεσιμότητα με κινητό μέσω της εφαρμογής της Honda, RoadSync και ελέγχεται από νέα χειριστήρια στο αριστερό γκριπ.

Η ανανεωμένη Transalp φέρει επίσης και νέο set up για τις αναρτήσεις της, τόσο για το ανεστραμμένο πιρούνι με τα καλάμια των 43 χλστ. της Showa όσο και για το αμορτισέρ της με πιο μαλακές αποσβέσεις συμπίεσης και επαναφοράς μπροστά και πιο σκληρές πίσω. Οι διαδρομές βρίσκονται στα 200 και 190 χλστ. εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

Αλλαγές στον ισχυρό εν σειρά δικύλινδρο κινητήρα των 755 κ.εκ. δεν υπάρχουν με την απόδοσή του να βρίσκεται στους 92 ίππους και τα 75 Nm ροπής στις 9.500 και 7.500 σ.α.λ. αντίστοιχα και τον αναβάτη να έχει στη διάθεσή του τέσσερα διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας Sport, Standard, Rain και Gravel (και ένα που μπορεί να εξατομικεύσει), όπως και τέσσερα διαφορετικά επίπεδα ελέγχου του φρένου του κινητήρα, πέντε επίπεδα ρύθμισης για το traction control και λειτουργία off-road για το ABS.

Ίδιο έμεινε και το σύστημα πέδησης με δίσκους 310 χλστ. εμπρός και διπίστονες δαγκάνες, ενώ απαράλλαχτοί είναι και οι ακτινωτοί τροχοί με διάμετρο ζάντας στις 21 ίντσες μπροστά και στις 18 πίσω και ελαστικά 90/90 και 150/70 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

Η ανανεωμένη Honda XL750 Transalp θα είναι διαθέσιμη σε τρία χρώματα με τα δύο από αυτά να είναι νέες επιλογές.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Honda βρίσκει εναλλακτικούς τρόπους και τεχνολογίες για να μειώσει τον αντίκτυπο των δραστηριοτήτων της στα εργοστάσια αλλά και στα ίδια τα μοντέλα της....
Η παραγωγή του Ducati Monster, της πέμπτης γενιάς της εμβληματικής μοτοσυκλέτας των Ιταλών, ξεκίνησε στο εργοστάσιο του Borgo Panigale....
Με άνοδο έκλεισε στις ταξινομήσεις η ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας στο 10μηνο της χρονιάς με 10 εταιρείες να κερδίζουν την προτίμηση του κοινού....
Η ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας παρουσίασε μικρή πτώση και τον Οκτώβριο που μας πέρασε με 10 εταιρείες να καταφέρνουν να ξεχωρίσουν στον στίβο των πωλήσεων....
O Soichiro Honda είχε όραμα, δεν αρκέστηκε απλώς στο να είναι ένας καλός μηχανικός και να κατασκευάζει πιστόνια για την Toyota... και έτσι έφτασε στην...
Το ιαπωνικό SUV ξεχώρισε με την χαμηλή κατανάλωση και την κορυφαία πρακτικότητα! Δείτε τις εντυπώσεις μας, αλλά και το video......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Toyota GR GT

Πρώτη “γεύση” από το supercar της Toyota που έρχεται – Υβριδικός V8 και τουλάχιστον 650 ίπποι

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα

Mercedes CLA τιμές στην Ελλάδα 2025

Νέα Mercedes CLA: Έναρξη πωλήσεων στην Ελλάδα (+τιμές)