Νέο Yamaha Tracer 9 – Aυτόματο κιβώτιο και σημαντική συνολική αναβάθμιση (+video)

To Yamaha Tracer 9 αναβαθμίστηκε σε πολλούς τομείς με την ιαπωνική εταιρεία να τοποθετεί για πρώτη φορά στη sport touring μοτοσυκλέτα της και αυτόματο κιβώτιο.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Yamaha Tracer 9 GT 2024

Τα αυτόματα κιβώτιο βρίσκουν τον δρόμο τους σε όλο και περισσότερες μοτοσυκλέτες και η Yamaha έπειτα από την τοποθέτησή του στο MT-09 το βάζει και στο ανανεωμένο Tracer 9 με τις αλλαγές να πραγματοποιούνται από το τιμόνι ή πλήρως αυτόματα και τη μανέτα του συμπλέκτη να απουσιάζει.

Διαβάστε επίσης: Νέα Yamaha Tenere 700 – Συνολικό φρεσκάρισμα για τη δικύλινδρη adventure

Το αυτοματοποιημένο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων Y-AMT είναι πλέον στάνταρ στο μοντέλο Tracer 9 GT+ και προσφέρεται ως επιλογή τόσο για την Tracer 9 όσο και για την Tracer 9 GT.


Το νέο φέρινγκ διατηρεί τη συμπαγή εικόνα του προηγούμενου Tracer 9 αλλά είναι ολοκαίνουργιο και βελτιστοποιεί τη ροή του αέρα γύρω από τον αναβάτη και τον συνεπιβάτη. Το στάνταρ μοντέλο διαθέτει χειροκίνητο ρυθμιζόμενο παρμπρίζ, το οποίο προσφέρει ρύθμιση 50 χλστ. σε 10 βήματα, ενώ οι εκδόσεις GT και GT+ χρησιμοποιούν ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα με συνολική ρύθμιση 100 χλστ. Η μεγαλύτερη εμβέλεια της ηλεκτρικής οθόνης προσφέρει επιπλέον 25 χλστ. ύψος για πρόσθετη προστασία από τον αέρα, καθώς και 25 χλστ. χαμηλότερη ρύθμιση για το καλοκαίρι και την οδήγηση χαμηλής ταχύτητας.

Διαβάστε επίσης: Νέο Yamaha TMAX – Ανανέωση για το best seller των Ιαπώνων

Το σχήμα του ανεμοθώρακα έχει επίσης σχεδιαστεί για να διαχειρίζεται προσεκτικά τη ροή του αέρα, μειώνοντας τις αναταράξεις και την πίεση του ανέμου στο κάτω μέρος του σώματος του αναβάτη, ενώ το στοιχείο στις GT και GT+ διαθέτει μια πρόσθετη αεροτομή στο κάτω μέρος του ανεμοθώρακα για ακόμη μεγαλύτερη προστασία από τον αέρα.

Το φέρινγκ, σχεδιασμένο γύρω από το νέο πακέτο πλαισίου, διασφαλίζει ότι έχει βελτιωθεί η ευελιξία σε χαμηλές ταχύτητες μέσω ενός αναθεωρημένου βραχίονα μπροστινού πιρουνιού που αυξάνει τη γωνία διεύθυνσης του τιμονιού, μειώνοντας τον ελάχιστο κύκλο στροφής από 3,1 μ. σε 2,9 μ.

Όλες οι εκδόσεις του ανανεωμένου Tracer 9 έρχονται με οθόνη TFT επτά ιντσών, η οποία μπορεί να ρυθμιστεί ώστε να εμφανίζει τις πληροφορίες μέσα από τρία διαφορετικά θέματα και προσφέρει συνδεσιμότητα με smartphone αλλά και πλοήγηση.

Παράλληλα, η Tracer 9 GT αποκτά ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο ανεμοθώρακα, θερμαινόμενα grip τιμονιού, keyless σύστημα εκκίνησης, cruise control και νέους LED Matrix προβολείς.

Η κορυφαία έκδοση Tracer 9 GT+ διαθέτει πλήρη σειρά συστημάτων υποβοήθησης με ραντάρ που παρέχει προσαρμοζόμενο cruise control, ραντάρ για ανίχνευση τυφλού σημείου και προειδοποίηση μπροστινής σύγκρουσης με υποβοήθηση στα φρένα (δεν αποτρέπει τη σύγκρουση), καθώς και το Vehicle Hold Control που υποβοηθά στις εκκινήσεις ανηφόρα. Διαθέτει επίσης συνδυασμένο σύστημα πέδησης και σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών.

Από τον εξοπλισμό του ανανεωμένου Tracer 9 ξεχωρίζουν οι νέοι LED Matrix προβολείς που τοποθετήθηκαν στις εκδόσεις GT και GT+. Αποτελούμενη από μια μήτρα πολλαπλών λυχνιών LED μεσαίας και μεγάλης σκάλας συνδεδεμένων με μια κάμερα που είναι ενσωματωμένη στο επάνω μέρος του συγκροτήματος προβολέων, η τεχνολογία ανιχνεύει αυτόματα την περιβάλλουσα κυκλοφορία, τις φυσικές πηγές φωτός και τις καιρικές συνθήκες. Βάσει των παραπάνω, η φωτεινότητα και η κατανομή του φωτός ρυθμίζεται αυτόματα, ώστε να παρέχεται η βέλτιστη ορατότητα ανά πάσα στιγμή.

Το σύστημα αυξάνει τη σιγουριά του αναβάτη κατά την οδήγηση τη νύχτα, κατανέμοντας το φως με τέτοιον τρόπο ώστε να διασφαλίζει ότι οι άλλοι χρήστες του δρόμου δεν θαμπώνονται, ενώ προσαρμόζει τη φωτισμένη περιοχή και στις στροφές μέσω της IMU έξι αξόνων όταν η μοτοσικλέτα παίρνει κλίση πάνω από επτά μοίρες.

Ενώ οι προσαρμοζόμενοι προβολείς είναι πλήρως αυτοματοποιημένοι, ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει από τρία επίπεδα ευαισθησίας, ενώ έχει επίσης τη δυνατότητα χειροκίνητης παράκαμψης ανά πάσα στιγμή κατά την οδήγηση.

Ο εν σειρά τρικύλινδρος κινητήρας των 890 κ.εκ. δεν δέχτηκε αλλαγές στην απόδοσή του παράγοντας 119 ίππους στις 10.000 σ.α.λ. και 93 Nm ροπής στις 7.000 σ.α.λ.

Όλα τα Tracer 9 επωφελούνται από πέντε λειτουργίες οδήγησης (τρεις προκαθορισμένες και δύο προσαρμόσιμες) οι οποίες είναι πλήρως ενσωματωμένες με το IMU έξι αξόνων και άλλες τεχνολογίες, όπως η ολοκληρωμένη σουίτα βοηθημάτων αναβάτη, το Cruise Control, η ηλεκτρονική ανάρτηση και, όπου είναι τοποθετημένο, το αυτόματο – σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων Y-AMT.

Μια ολιστική σχεδιαστική προσέγγιση συνδυάζει το πλαίσιο Deltabox με ένα εκτεταμένο ψαλίδι από αλουμίνιο και ένα ατσάλινο υποπλαίσιο, τώρα μακρύτερο αλλά ελαφρύτερο από πριν, για να παρέχει περισσότερο χώρο για αναβάτη και επιβάτη.

Με εστίαση στη άνεση για ταξίδια, σημαντική αλλαγή στο ανανεωμένο Tracer 9 είναι η αναθεωρημένη εργονομία, με τροποποιημένο τιμόνι, μαρσπιέ και τη διάταξη των καθισμάτων, που δημιουργούν μια πιο άνετη εμπειρία οδήγησης τόσο για τον αναβάτη όσο και για τον συνεπιβάτη.

Παρά το γεγονός ότι το ύψος της ρυθμιζόμενης σε δύο θέσεις σέλας έχει αυξηθεί στα 845 χλστ., η απόσταση της σέλας από το έδαφος έχει “μειωθεί” μέσω του “αδυνατίσματος” και της αναδιαμόρφωσης της μπροστινής περιοχής της.

Έπίσης νέο για τα μοντέλα Tracer 9 του 2024 είναι ο ενσωματωμένος αποθηκευτικός χώρος που βρίσκεται στη δεξιά πλευρά του ρεζερβουάρ, ο οποίος περιέχει θύρα USB και παρέχει μια εύκολα προσβάσιμη θήκη για πορτοφόλια, έγγραφα και άλλα μικροαντικείμενα που είναι απαραίτητα σε μεγαλύτερες διαδρομές.

Το Tracer 9 του 2025 επωφελείται περαιτέρω από την αλλαγή του πάχους της ζάντας στον πίσω τροχό, βελτιστοποιώντας την ακαμψία. Οι τροχοί συνδυάζονται με ελαστικά Bridgestone Battlax Sport Touring T32 που αναπτύχθηκαν ειδικά για τη μοτοσυκλέτα της Yamaha μειώνοντας το βάρος του συγκροτήματος του μπροστινού τροχού κατά περίπου 200 γραμμάρια, με εξοικονόμηση 300 γραμμαρίων στον πίσω τροχό. Όλα τα παραπάνω συμβάλλουν στο σχετικά χαμηλό βάρος των 212 κιλών πλήρες υγρών.

Οι ηλεκτρονικά ελεγόχμενες αναρτήσεις ονομάζονται KADS (KYB Actimatic Damper System) και είναι το πιο προηγμένο σύστημα ανάρτησης που υπάρχει σε οποιαδήποτε μοτοσυκλέτα παραγωγής της Yamaha. Αυτό το “ημιενεργό” σύστημα ενσωματώνεται στα ηλεκτρονικά της μοτοσικλέτας και προσαρμόζει δυναμικά την εμπειρία απόσβεσης και οδήγησης χρησιμοποιώντας δεδομένα σε πραγματικό χρόνο που ανιχνεύονται από τη μονάδα IMU έξι αξόνων, όπως η γωνία κλίσης, το φορτίο, η επιτάχυνση και η συχνότητα που δουλεύει η ανάρτηση.

Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει διαφορετικές λειτουργίες με το πάτημα ενός κουμπιού. Η δυναμική καθορίζεται ακόμα περισσότερο από την επιλεγμένη λειτουργία οδήγησης YRC, παρέχοντας μια πιο σταθερή και σπορ ρύθμιση στη λειτουργία Sport και με μεγαλύτερη εστίαση στην άνεση στη λειτουργία Street και Rain.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.