Alex Zanardi: Θαυμασμός και ερωτήματα (+video)

Στα 52 του χρόνια, χωρίς κάτω άκρα, ο Alex Zanardi τρέχει σε έναν 24ωρο αγώνα αντοχής. Υποκλινόμαστε μεν, αναρωτιόμαστε δε

Κανείς δεν θα μπορούσε να αμφισβητήσει ότι ο Alex Zanardi είναι μια μοναδική, συγκλονιστική περίπτωση, ένα ιδανικό παράδειγμα για το απεριόριστο της ανθρώπινης θέλησης. Ένα φαινόμενο. Από το 2001 είναι κυριολεκτικά μισός άνθρωπος, εφόσον στο τρομακτικό ατύχημα που είχε σε αγώνα Cart έχασε και τα δύο του πόδια, από τη λεκάνη και κάτω. Παρ’ όλ’ αυτά, με πείσμα και ασύλληπτο κόπο, ο Alex Zanardi έγινε τέσσερις φορές χρυσός Παραολυμπιονίκης. Και όχι μόνον αυτό, αλλά συνέχισε την καριέρα του στα μηχανοκίνητα σπορ, συμμετέχοντας σε πρωταθλήματα με πολύ υψηλό συναγωνισμό, ως οδηγός εργοστασιακών ομάδων κ.λπ.

Σε κάποιο προηγούμενο σημείωμα σε αυτήν τη στήλη, το «Traction» είχε υποκλιθεί στο μεγαλείο ψυχής του Ιταλού, ο οποίος έγινε παγκόσμιο σύμβολο της άρνησης συνθηκολόγησης με την αναπηρία ή με οποιουδήποτε είδους μειονεξία. Στα αδιανόητα ανδραγαθήματά του, μετά το ατύχημα του 2001 στο Lausitzring, συμπεριλαμβάνεται και η πέμπτη θέση σε αγώνα Ironman τον περασμένο Σεπτέμβριο στην Ιταλία. Σε ηλικία 52 ετών, ο Zanardi κατετάγη πέμπτος σε μια δοκιμασία που αρτιμελείς και άρτια προπονημένοι τριαθλητές δεινοπαθούν για να τερματίσουν. Κι αυτός, ύστερα από 3,8 χλμ. κολύμβησης, 180 χλμ. ποδηλασίας και 42,2 χλμ. τρεξίματος ήρθε πέμπτος. Γενικής, όχι στην κατηγορία των «σωματικώς μειονεκτούντων».

Tο τελευταίο του εγχείρημα, η συμμετοχή στον 24ωρο αγώνα της Ντεϊτόνα με την επίσημη ομάδα της BMW, δεν στέφθηκε από επιτυχία, καθώς εγκατέλειψε το αυτοκίνητο λόγω βλάβης στο τιμόνι, όμως το βίντεο (που μπορείτε να δείτε πιο κάτω) από το πώς γίνεται η αλλαγή οδηγών είναι καθηλωτικό. Οι πιθανότητές του εξάλλου ήταν ελάχιστες, καθώς πρόκειται για έναν οδηγό που τα τελευταία χρόνια δεν ακολουθεί συστηματικά κάποιο πρωτάθλημα.

Αλλά ακόμη και όταν το έκανε, τα αποτελέσματα ήταν από μέτρια έως κακά. Επομένως, ασχέτως του πάθους του Alex Zanardi για αγώνες, για ζωή και αδρεναλίνη, η παρουσία του στην Ντεϊτόνα είναι μια επιχείρηση δημοσιότητας – στο πιο ουσιαστικό της μέρος, τουλάχιστον.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το BMW Motorrad Vision CE φέρει "κλωβό" που καταργεί την ανάγκη χρήσης κράνους ή προστατευτικού ρουχισμού....
Ένα roadster που αγαπήθηκε ιδιαίτερα και στην ελληνική αγορά! Δείτε την επετειακή έκδοση που δημιουργήθηκε με αφορμή το τέλος της παραγωγής....
Περισσότερες ταξινομήσεις από VW Golf, Toyota Corolla και Hyundai i30! Δείτε το μοντέλο που "σαρώνει" στα μικρομεσαία οικογενειακά......
Η ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας παρουσίασε μικρή πτώση και τον Οκτώβριο που μας πέρασε με 10 εταιρείες να καταφέρνουν να ξεχωρίσουν στον στίβο των πωλήσεων....
Μπαταρία μεγάλης χωρητικότητας και ισχύς φόρτισης 400 kW που επιτρέπει πολύ μικρές στάσεις! Που θα δείτε το νέο SUV από κοντά......
Πράσινο φως για το Motorway Assistant με λειτουργία "hands-off" και το Active Lane Change με ενεργοποίηση μέσω της κίνησης του ματιού......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Απόσυρση από την Citroen

Νέο πρόγραμμα με οφέλη από τη Citroen – Ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων

Toyota GR GT

Πρώτη “γεύση” από το supercar της Toyota που έρχεται – Υβριδικός V8 και τουλάχιστον 650 ίπποι

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα