Στο Rally Dakar τα Dacia Sandriders

Μετά την κατάκτηση του Rallye du Maroc τον Οκτώβριο του 2024, τα Dacia Sandriders λαμβάνουν μέρος στο θρυλικό Rally Dakar που έχει ήδη ξεκινήσει.
Dacia Sandriders Dakar 2025

Ο εναρκτήριος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Rally-Raid της FIA 2025 (W2RC), έχει ξεκινήσει από τις 3 Ιανουαρίου και ολοκληρώνεται στις 17 αποτελώντας όπως πάντα την απόλυτη δοκιμασία για οδηγούς και οχήματα.

Διαβάστε επίσης: Αγορά αυτοκινήτου με υγραέριο μέσα στο 2025 – Αυτή είναι η πιο προσιτή λύση

Με διαδρομές πάνω από αμμόλοφους και βραχώδη εδάφη, από τα δυτικά προς τα ανατολικά της Σαουδικής Αραβίας, το Dakar σηματοδοτεί την αρχή της φετινής προσπάθειας για τον τίτλο στο W2RC από τα Dacia Sandriders, ακολουθώντας τον τερματισμό στην 1η και 2η θέση στο Rallye du Maroc, το οποίο λειτούργησε ως γενική πρόβα για το Ντακάρ.

Το Ράλι Ντακάρ 2025 απλώνεται σε 5.145 χρονομετρημένα χιλιόμετρα διαδρομών, που θα καλυφθούν σε 12 ημέρες σφοδρού ανταγωνισμού.

Διαβάστε επίσης: Στο κρεμαστό χωριό της Αρκαδίας με το νέο Dacia Duster – Πρώτη φορά full hybrid

Η επικεφαλής της ομάδας Dacia Sandriders, Tiphanie Isnard, δήλωσε σχετικά: “Πρόκειται για μία ανθρώπινη πρόκληση, αλλά την προσεγγίζουμε με θάρρος και πίστη, έχοντας προετοιμαστεί όσο καλύτερα γίνεται.
Αν και πρόκειται για μία δύσκολη διοργάνωση με ελάχιστες ευκαιρίες για ξεκούραση, κατά τη διάρκεια σχεδόν τριών απαιτητικών εβδομάδων, είμαστε ενθουσιασμένοι για όσα μας περιμένουν.
Ξεκινάμε το Ντακάρ ως νικητές, μετά τη νίκη μας στο Rallye du Maroc, αλλά αυτό το αποτέλεσμα δεν έχει καμία αξία αν υποτιμήσουμε την πρόκληση ή αν δεν παραμείνουμε συγκεντρωμένοι στο στόχο μας σε κάθε κομμάτι του αγώνα.”

Μετά το Rallye du Maroc, η ομάδα Dacia Sandriders είχε λιγότερο από έναν μήνα για να ετοιμάσει τα οχήματα κατηγορίας Ultimate, πριν από την αναχώρησή τους για τη Σαουδική Αραβία. Ο τεχνικός διευθυντής Philip Dunabin εξήγησε ποιες αλλαγές έγιναν στα Dacia Sandriders με βιώσιμα καύσιμα, εν όψει του Ράλι Ντακάρ 2025.

“Η πρώτη και η δεύτερη θέση στο Rallye du Maroc έδειξαν ότι κάθε Dacia Sandrider έχει καλό επίπεδο απόδοσης”, είπε ο Dunabin προσθέτοντας πως προτεραιότητα έχει η αξιοπιστία, ώστε τα πληρώματα να ολοκληρώσουν τον αγώνα χωρίς προβλήματα.

“Από το Μαρόκο, δουλέψαμε για να βελτιώσουμε τυχόν προβλήματα αξιοπιστίας στον κινητήρα, κάνοντας δοκιμές σε συνθήκες έντονης χρήσης στην Ουαλία. Είχαμε, επίσης, μία άλλη συνεδρία που επικεντρώθηκε στην βελτιστοποίηση της απόδοσης του συστήματος ψύξης του κινητήρα και άλλων τμημάτων του αυτοκινήτου.”, συμπλήρωσε ο Dunabin που πρόσθεσε ότι είχαν βοήθεια και από την Alpine Racing στην εξέλιξη του αγωνιστικού της Dacia.

Η Dacia συμμετέχει έχοντας ως πληρώματα τους Nasser Al-Attiyah-Édouard Boulanger (#200), Cristina Gutiérrez-Pablo Moreno (#212) και Sébastien Loeb-Fabian Lurquin (#219).

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το σκληροτράχηλο pick up αναβαθμίζεται στην plug-in hybrid έκδοσή του με το σύστημα BlueCruise που επιτρέπει οδήγηση χωρίς χέρια στον αυτοκινητόδρομο....
Οι Γερμανοί αναβάθμισαν τον τρίλιτρο V6 κινητήρα τους με ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή και προσφέρει τώρα πιο χορταστικές επιδόσεις και καλύτερη οικονομία καυσίμου....
To νέο Suzuki e Vitara βάζει την ιαπωνική εταιρεία στην εποχή της ηλεκτροκίνησης και θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε τρείς εκδόσεις με έως...
Το Toyota C-HR+ βρίσκεται στην Ελλάδα, πριν κυκλοφορήσει επίσημα και το κοινό μπορεί να το δει από κοντά χωρίς να χρειάζεται να επισκεφτεί κάποια έκθεση....
Διαθέσιμη στην Ελλάδα είναι η νέα Mercedes GLC με το αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης αρχικά σε τρεις εκδόσεις με κορυφαίο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας....
Όχι μία, αλλά δύο εκδόσεις με υγραέριο. Μάλιστα, η μία συνοδεύεται και από σύστημα τετρακίνησης! Δείτε τις τιμές στην Ελλάδα......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Ford Ranger pick up PHEV 2025

Το πρώτο PHEV pick up στην Ευρώπη – Τώρα 1ο και στην οδήγηση χωρίς χέρια

Audi Q5 and Audi A6 with new V6 TDI engines:

299 ίπποι, 580 Nm και από 5,3 λτ./100 χλμ.: Ο νέος κινητήρας που το καταφέρνει, σε ποια μοντέλα μπαίνει

Ferrari 250 GTO

Ferrari 250 GTO: Για αυτό είναι ανεκτίμητη