Δοκιμάζουμε το 1500ρι Jeep Renegade στην πιο προσιτή του έκδοση

To Jeep Renegade αναβαθμίστηκε και με την υβριδική έκδοση να εμπλουτίζει την γκάμα του πλέον, προσφέρει ακόμη μία επιλογή για όσους θέλουν να το αποκτήσουν. Η βασική έκδοση του αναβαθμισμένου Jeep Renegade εφοδιάζεται με ένα ήπια υβριδικό σύνολο το οποίο αποτελείται από turbo βενζινοκινητήρα 1,5 λτ. 130 ίππων, με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων και έναν ηλεκτροκινητήρα 48V, απόδοσης 15 kW (20 ίπποι) και 55 Nm ροπής.

Έτσι, ο ηλεκτροκινητήρας, αναλαμβάνει το… δύσκολο έργο των εκκινήσεων, ενώ μπορεί να κινεί και αποκλειστικά με ρεύμα το αυτοκίνητο, εφόσον δεν απαιτείται μεγάλο έργο από το μοτέρ (κάτι που προφανώς καθορίζεται από τη βύθιση του πεντάλ κατά κύριο λόγο). Το 48βολτο σύστημα με τα 240 Nm ροπής από τις 1.500 σ.α.λ. στην πράξη αποδεικνύεται πολιτισμένο και πρόθυμο, ενώ η συνεργασία με το κιβώτιο είναι πολύ καλή (θα ήθελα λίγο πιο γρήγορη εμπλοκή της όπισθεν). Το βασικό όμως είναι πως το Renegade έχει μέση κατανάλωση της τάξεως των 7,0 λίτρων, χωρίς να θυσιάζει επιδόσεις.

Εξωτερικά το αυτοκίνητο δεν έχει αλλάξει συγκρινόμενο με το πιο πρόσφατο update του. Σκληροτράχηλο παρουσιαστικό με σύγχρονα LED φώτα, ράγες οροφής, έντονο ανάγλυφο στο αμάξωμα και κλασσική μάσκα Jeep εμπρός συνθέτουν το παζλ. Κερασάκι στην τούρτα φυσικά τα 171 χλστ. απόστασης από το έδαφος. Στο εσωτερικό, έχουμε νέα οθόνη αφής 10,1 ιντσών και νέα οθόνη, υψηλής ευκρίνειας 10,25 ίντσων στην θέση του πίνακα οργάνων. Η ποιότητα κατασκευής παραμένει στα ίδια, πολύ καλά επίπεδα, με μαλακά υλικά στο άνω μέρος του ταμπλό και προσεγμένο επίπεδο συναρμολόγησης, ενώ σχεδιαστικά στοιχεία τονίζουν τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Οδηγώντας το Jeep Renegade δεν έχεις παρά να αποθεώσεις την εξαιρετική δουλειά των μηχανικών στον τομέα της ανάρτησης, καθώς αυτή ανταποκρίνεται εξαιρετικά εκτός δρόμου με πολύ καλή απόσβεση, ενώ στην άσφαλτο δεν είναι ενδοτική και μαλακή, όπερ σημαίνει πως δεν επιτρέπει κλίσεις στο αμάξωμα.

Το Jeep Renegade στη συγκεκριμένη, υβριδική έκδοση, η οποία είναι αποκλειστικά προσθιοκίνητη, ξεκινά από τα 29.400 ευρώ, διαθέτοντας πλουσιοπάροχο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. Αξίζει να τονίσουμε πως αυτή είναι και η πιο φθηνή έκδοση στην ελληνική αγορά, καθώς μετά πάμε στην τετρακίνητη PHEV με 190 ίππους από 45.900 ευρώ και με 240 ίππους από 49.594 ευρώ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όνομα και... πράγμα η νέα έκδοση του T-Roc, καθώς προσφέρεται πλέον με εμπλουτισμένο εξοπλισμό αλλά και όφελος 5.000 ευρώ!...
C-SUV, από Ευρωπαίο κατασκευαστή με τιμή εκκίνησης κάτω από 19.000 ευρώ; Κι όμως υπάρχει και εμείς το δοκιμάζουμε! Πάμε να δούμε ποιο είναι και πως...
Δοκιμάζουμε το γαλλικό best seller suv στην εξοπλιστική έκδοση GT, με 1200άρη κινητήρα βενζίνης και υβριδικό σύστημα, συνολικής απόδοσης 145 ίππων. Ας δούμε πως είναι...
Το νέο Jeep Compass αποκαλύφθηκε και για πρώτη φορά είναι διαθέσιμο και ως ηλεκτρικό! Δείτε τις τρεις διαθέσιμες επιλογές......
Υπάρχει ένα κινέζικο που κατασκευάζεται στην Αυστρία, στο εργοστάσιο της Magna Steyr και έχει 5 αστέρια στον Euro NCAP ήρθε Ελλάδα. Ας μάθουμε περισσότερα για...
Το υβριδικό B-SUV της κινέζικης εταιρείας ξεχώρισε στην ελληνική αγορά από την επιτροπή του θεσμού “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2026” και είναι υποψήφιο για τον τίτλο....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα

Mercedes CLA τιμές στην Ελλάδα 2025

Νέα Mercedes CLA: Έναρξη πωλήσεων στην Ελλάδα (+τιμές)

Traction trailer 3

TractioN: Δείτε το επίσημο trailer του 3ου επεισοδίου της 27ης σεζόν