Δοκιμή Suzuki Vitara 1.4 GL+ DITC 140 PS

Το ανανεωμένο Suzuki Vitara είναι εξοπλισμένο με turbo κινητήρες βενζίνης BoosterJet 1.0 και 1.4 λτ.

Το ανανεωμένο Suzuki Vitara είναι εξοπλισμένο με turbo κινητήρες βενζίνης BoosterJet 1.0 και 1.4 λίτρων με τεχνολογία άμεσου ψεκασμού και γιορτάζει τα 30 χρόνια του στην αγορά, διαθέτοντας επιπλέον εξοπλισμό και ανανεωμένη σχεδίαση. Εμείς το δοκιμάζουμε προκειμένου να δούμε τις αλλαγές του αλλά και τι νέο έχει να επιδείξει.

Μία αισθητική ανανέωση επιχειρείται σε ένα μοντέλο αυτοκινήτου όχι μόνο για να ανανεωθεί το ενδιαφέρον το αγοραστικού κοινού προς αυτό, αλλά και για να εισαχθούν σε αυτό οι τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις που ταχύτατα πλέον προστίθενται στην αυτοκίνηση. «Αναλύοντας» το ανανεωμένο Suzuki Vitara, διαπιστώνουμε μία μεγάλη – εσωτερική – αλλαγή. Αναφερόμαστε στην απουσία πετρελαιοκινητήρα και την αντικατάσταση όλων των κινητηρίων συνόλων με δύο νέους υπετροφοδοτούμενους κινητήρες 1.0 και 1.4 λίτρων, που στοχεύουν στην εναρμόνιση της μάρκας με τις νέες συνθήκες του καθεστώτος των ρύπων CO2 που ισχύουν πλέον στην ευρωπαϊκή επικράτεια.

Μαζί με αυτή την αλλαγή στα κινητήρια σύνολα έχουμε νέα εξωτερική σχεδίαση με τη δυναμική μάσκα, νέο προφυλακτήρα εμπρός με λεπτομέρειες χρωμίου και πίσω φώτα LED. Στο εσωτερικό εντοπίζουμε μία ποιοτική αναβάθμιση με μαλακό πλαστικό στο ταμπλό και νέα έγχρωμη οθόνη LCD 4,2 ιντσών στον πίνακα οργάνων, που προσφέρει στον οδηγό πληθώρα πληροφοριών όπως οι λειτουργίες της τεχνολογίας AllGrip, η λειτουργία Hill Control, η επιτάχυνση της βαρύτητας G, η ισχύς και η ροπή του κινητήρα, η επιτάχυνση, η χρήση φρένου καθώς και η αναγνώριση κυκλοφοριακών σημάτων.

Ταυτόχρονα, νέες τεχνολογίες ασφάλειας κάτω από την ομπρέλα επικοινωνίας του Suzuki Safety Support, το οποίο στο Vitara περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τα παρακάτω συστήματα που εντάσσονται για πρώτη φορά στο πλαίσιο των προηγμένων συστημάτων ασφαλείας Suzuki Safety Support και είναι τα εξής: σύστημα αναγνώρισης τυφλού σημείου (Blind Spot Monitor), σύστημα υποβοήθησης οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας (Rear Cross Traffic Control), και σύστημα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας (Traffic Sign Recognition), το οποίο γνωρίσαμε πρώτη φορά στο νέο Jimny.

Εκτός από τον ήδη υπάρχοντα κινητήρα 1.4 Boosterjet άμεσου ψεκασμού, με τον οποίο ήταν εξοπλισμένο το Suzuki Vitara S, εισάγεται κι o νέος κινητήρας 1.0 Boosterjet άμεσου ψεκασμού, ο οποίος συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων πέντε σχέσεων, ενώ ο κινητήρας 1.4 Boosterjet της δοκιμής μας, συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων. Και οι δύο κινητήρες συνδυάζονται προαιρετικά με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων, ενώ αμφότερα τα σύνολα διατίθενται με κίνηση στους δύο τροχούς αλλά και με τετρακίνηση. Να σημειωθεί εδώ ότι με την προσθήκη του κινητήρα 1.0 λτ. στην γκάμα εκδόσεων του ανανεωμένου Vitara η Suzuki διαθέτει πλέον το μοναδικό τετρακίνητο με τον μικρότερο κυβισμό στο σύνολο της αγοράς.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ένα μοντέλο ξεχώρισε από την οργάνωση Automotive Researchers and Journalists Conference of Japan και πήρε το Ειδικό Βραβείο “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2026”....
Δείτε τα τρία B-SUV που ξεχωρίζουν για την μεγάλη εγγύηση, αλλά και πόσο κοστίζουν στην Ελλάδα! Τα δύο είναι ιδιαίτερα δημοφιλή......
Η ελληνική αντιπροσωπεία της ιαπωνικής εταιρείας ανακοίνωσε το πρόγραμμα Drive ‘N Smile δωρεάν χειμερινού ελέγχου αυτοκινήτου και εκπτώσεις σε ανταλλακτικά....
Και το 2025 παραμένει ένα από τα πιο δημοφιλή B-SUV της ελληνικής αγοράς! Δείτε τις εντυπώσεις μας από το τετρακίνητο Suzuki Vitara......
Είναι η δεύτερη πιο εμπορική κατηγορία στην Ελλάδα! Δείτε ποια είναι τα δημοφιλέστερα supermini στο 10μηνο του 2025......
Ο Όμιλος Σφακιανάκη παρουσιάζει το νέο πρόγραμμα Suzuki Leasing σχεδιασμένο για να προσαρμόζεται στις ανάγκες κάθε οδηγού....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Απόσυρση από την Citroen

Νέο πρόγραμμα με οφέλη από τη Citroen – Ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων

Toyota GR GT

Πρώτη “γεύση” από το supercar της Toyota που έρχεται – Υβριδικός V8 και τουλάχιστον 650 ίπποι

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα