Τη χρονιά που μας πέρασε, το Dacia Sandero ήταν το best seller της ευρωπαϊκής αγοράς! Φέτος, η μάχη για την κορυφή αναμένεται έντονη, μιας και το Renault Clio καταγράφει θετικά πρόσημα. Μάλιστα, τον περασμένο Μάιο ήταν το best seller της Γηραιάς Ηπείρου. Κατέγραψε αύξηση της τάξης του 12%. Πάμε να δούμε πως διαμορφώθηκε το Top 10, αλλά και πόσο κοστίζει το συγκεκριμένο στην Ελλάδα.
Δείτε επίσης: Αυτά είναι τα πέντε δημοφιλέστερα supermini – Το φθηνότερο κοστίζει 16.990 ευρώ
Στην πρώτη θέση, λοιπόν, συναντάμε το Renault Clio, το οποίο κατάφερε να πετύχει μέσα σε έναν μήνα 21.163 ταξινομήσεις. Από αυτές, το 75% αφορά σε εκδόσεις με αμιγώς θερμικό κινητήρα (βενζίνης, πετρελαίου ή διπλού καυσίμου) και το υπόλοιπο 25% στην πλήρως υβριδική έκδοση. Πίσω του βρέθηκε το Dacia Sandero με 19.948 ταξινομήσεις καταγράφοντας μία αύξηση της τάξης του 3% συγκριτικά με τον ίδιο μήνα του 2024. Η πρώτη τριάδα ολοκληρώθηκε με το VW T-Roc των 18.420 ταξινομήσεων. Στον πίνακα που ακολουθεί μπορείτε να δείτε αναλυτικά πως διαμορφώθηκε το Top 10 τον Μάιο, αλλά και με τι είδους κινητήρα επιλέχθηκαν τα αυτοκίνητα.

Renault Clio: To μοναδικό με diesel και υγραέριο στη γκάμα
Το Renault Clio είναι το μοναδικό μοντέλο αυτή τη στιγμή στην ελληνική αγορά που προσφέρει την δυνατότητα επιλογής κινητήρα είτε με πετρέλαιο, είτε με υγραέριο. Ξεκινάμε από την έκδοση με κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνη/LPG). Κάτω από τον καπό βρίσκεται ο γνωστός κινητήρας TCe 100 LPG. Η χωρητικότητα του τρικύλινδρου μοτέρ αγγίζει τα 999 κ.εκ., με την ισχύ να αγγίζει τους 100 ίππους (90 με κατανάλωση βενζίνης). Η δε ροπή φτάνει στα 170 Nm και παραμένει σταθερή σε αυτή την τιμή από τις 2.000 έως τις 3.500 σ.α.λ. (160 Nm με χρήση βενζίνης). Η κίνηση περνά στους εμπρός τροχούς αποκλειστικά μέσω χειροκίνητου κιβωτίου με έξι σχέσεις.

Το Renaul Clio με τον Blue dCi 100 συνοδεύεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Κάτω από το καπό υπάρχει turbo κινητήρας πετρελαίου που έχει χωρητικότητα 1.461 κ.εκ. Πρόκειται για τετρακύλινδρο μοτέρ που αποδίδει 100 ίππους στις 3.750 σ.α.λ., ενώ εντυπωσιακή είναι η ροπή των 260 Nm που έρχεται από τις μόλις 1.750 σ.α.λ. και διατηρείται έως τις 2.500. Το “δυνατό” χαρτί αυτής της έκδοσης είναι η κατανάλωση. Βάσει του WLTP, το πετρελαιοκίνητο Renault Clio “καίει” 4,2 λτ./100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες.

Από 19.400 ευρώ και με 5ετή εγγύηση στην Ελλάδα
Εννοείται από πέρα από τον κινητήρα διπλού καυσίμου και τον diesel, το Renault Clio προσφέρεται και με άλλες εκδόσεις, όπως η αμιγώς βενζινοκίνητη, αλλά και η πλήρως υβριδική με τους 145 ίππους. Στον πίνακα που ακολουθεί μπορείτε να δείτε όλες τις διαθέσιμες εκδόσεις, αλλά και τις τιμές του στην Ελλάδα.
